Onko 300g perunaa paljon yhdellä aterialla?
Kommentit (76)
On kevyt ero siinä miten Pipsa ja esim. Annan ja sebastianin anna bloggasivat tästä blogiyhteistyöstä. Asiat voi tehdä hyvin ja hyvin huonosti. Pipsa on kierrellyt ja kaarrellut ja väännellyt ja muutellut ja suurennellut asiaa, joka loppupeleissä oli tosi tosi simppeli.
Mutta ehkä jos elämässä ei muuta ole. Itse vaan olen aina pitänyt tuollaista vihjailua huomiohuoraamisena.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 23:29"]
Heitä ne perunat vittuu ja syö pekonia t. Atkins diettaaja
[/quote]
Pekonia se on tämän ketjun päähenkilökin maistellut. Ja tulos on aivan kaamea.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 20:00"]
On kevyt ero siinä miten Pipsa ja esim. Annan ja sebastianin anna bloggasivat tästä blogiyhteistyöstä. Asiat voi tehdä hyvin ja hyvin huonosti. Pipsa on kierrellyt ja kaarrellut ja väännellyt ja muutellut ja suurennellut asiaa, joka loppupeleissä oli tosi tosi simppeli. Mutta ehkä jos elämässä ei muuta ole. Itse vaan olen aina pitänyt tuollaista vihjailua huomiohuoraamisena.
[/quote]Mut eihän Pipsalta ole vielä tullut mitään yhteistyöpostausta?
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 20:00"]
On kevyt ero siinä miten Pipsa ja esim. Annan ja sebastianin anna bloggasivat tästä blogiyhteistyöstä. Asiat voi tehdä hyvin ja hyvin huonosti. Pipsa on kierrellyt ja kaarrellut ja väännellyt ja muutellut ja suurennellut asiaa, joka loppupeleissä oli tosi tosi simppeli. Mutta ehkä jos elämässä ei muuta ole. Itse vaan olen aina pitänyt tuollaista vihjailua huomiohuoraamisena.
[/quote]Mut eihän Pipsalta ole vielä tullut mitään yhteistyöpostausta?
[/quote]
No niin juuri! Mutta sitä ennen on pitänyt kierrellä ja kaarella, vihjailla, instailla ja facebookkailla asiasta joka ei (taaskaan) ollut oikeastaan yhtikäs mitään. Ja olla ihan ihmeissään kun joku fb-kommentoija ei ollutkaan ihan perillä näissä kryptisissä vihjailuissa. Miksi pitää käyttäytyä näin? Miksi pitää kerjätä huomiota ihan turhaan? Eikö vain voi luottaa omaan itseensä ja tehdä normi postauksen, kuten muutkin kampanjaan osallistuvat.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 21:00"]
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 20:00"] On kevyt ero siinä miten Pipsa ja esim. Annan ja sebastianin anna bloggasivat tästä blogiyhteistyöstä. Asiat voi tehdä hyvin ja hyvin huonosti. Pipsa on kierrellyt ja kaarrellut ja väännellyt ja muutellut ja suurennellut asiaa, joka loppupeleissä oli tosi tosi simppeli. Mutta ehkä jos elämässä ei muuta ole. Itse vaan olen aina pitänyt tuollaista vihjailua huomiohuoraamisena. [/quote]Mut eihän Pipsalta ole vielä tullut mitään yhteistyöpostausta? [/quote] No niin juuri! Mutta sitä ennen on pitänyt kierrellä ja kaarella, vihjailla, instailla ja facebookkailla asiasta joka ei (taaskaan) ollut oikeastaan yhtikäs mitään. Ja olla ihan ihmeissään kun joku fb-kommentoija ei ollutkaan ihan perillä näissä kryptisissä vihjailuissa. Miksi pitää käyttäytyä näin? Miksi pitää kerjätä huomiota ihan turhaan? Eikö vain voi luottaa omaan itseensä ja tehdä normi postauksen, kuten muutkin kampanjaan osallistuvat.
[/quote]missä se noin on tehnyt, ettet vain itse keksi.
Voi jeesusmaria, antakaa sen Pimpsukan olla läski, jos se niin tahtoo!!!
2,3 kg on jo vuorokaudessa lähtenyt vaikka on "ymmärtänyt" annetut ohjeet aivan väärin ja syönyt perunaakin reilusti yli puolikiloa päivässä, siis kaiken muun lisäksi?!?
Eipä voi muuta kuin miettiä, miten perseellään ruokavalio on mahtanut aiemmin olla jos tuolla tavalla saa painoaan tippumaan... No, toisaalta, bloggaaja on viimeisimmissä kuvissaan ollut kyllä varsin turvonneessa kunnossa, eli eiköhän jouluna ole mässäilty urakalla.
Toivottavasti saisi painoaan tippumaan ja terveytensä kuntoon! Kunhan ei lipsuisi annetuista ohjeista ja tankkaisi niitä nyt ajan kanssa ettei "väärinkäsityksiä" enää syntyisi!
[/quote]
Siis onko tää Pipsan yllättävä terveysboomi saanut innoituksen samasta suunnasta kuin Annalla ja Sebastianilla? Kyseessä sama blogiyhteistyö? Mukana Lidlin Sportyfeel?
Jos, niin tosiaankin ihan erilainen lähestymistapa aiheeseen näillä bloggareilla. Toisaalta, Annahan kertoo avoimesti lähtötilanteensa painoaan tai kehonsa koostumusta salailematta, Pipsa ei varmaan pystyisi ikinä samaan avoimuuteen.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:20"]
[/quote]
Siis onko tää Pipsan yllättävä terveysboomi saanut innoituksen samasta suunnasta kuin Annalla ja Sebastianilla? Kyseessä sama blogiyhteistyö? Mukana Lidlin Sportyfeel?
Jos, niin tosiaankin ihan erilainen lähestymistapa aiheeseen näillä bloggareilla. Toisaalta, Annahan kertoo avoimesti lähtötilanteensa painoaan tai kehonsa koostumusta salailematta, Pipsa ei varmaan pystyisi ikinä samaan avoimuuteen.
[/quote]
En kyllä varmaan edes haluaisi tietää kuinka paljon rasvaa ihmiskeho voi pahimmillaan sisältää...
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:20"]
[/quote]
[/quote]
Epäilyttää, jatkuuko tuo elämäntaparemontti myös tämän 2kk Lidlin urheilutuotemainoskampanjan jälkeenkin. Toivottavasti tämän kampanjan myötä Pipsa rohkaistuisi ottamaan tuekseen ammattihenkilöstöä, ettei näitä vastaavia "kilo hiilihydraattia päivässä" -kämmejä enää tulisi.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2015 klo 22:10"]
2,3 kg on jo vuorokaudessa lähtenyt vaikka on "ymmärtänyt" annetut ohjeet aivan väärin ja syönyt perunaakin reilusti yli puolikiloa päivässä, siis kaiken muun lisäksi?!?
Eipä voi muuta kuin miettiä, miten perseellään ruokavalio on mahtanut aiemmin olla jos tuolla tavalla saa painoaan tippumaan... No, toisaalta, bloggaaja on viimeisimmissä kuvissaan ollut kyllä varsin turvonneessa kunnossa, eli eiköhän jouluna ole mässäilty urakalla.
Toivottavasti saisi painoaan tippumaan ja terveytensä kuntoon! Kunhan ei lipsuisi annetuista ohjeista ja tankkaisi niitä nyt ajan kanssa ettei "väärinkäsityksiä" enää syntyisi!
[/quote]
Juurikin samaa mietin. Ja ettei hän ole yhtään ihmetellyt itse tota hiilarimätön määrää dietissään vaan vetänyt napaansa tyytyväisenä? Ruokavalion on pitänyt olla todella pahasti pielessä kyllä ennen tätä! muutenkin kyllä ihmetyttää tuo "väärin ymmärrys" mutta toivottavasti ottaa dietin tosissaan ja saa oikeasti aikaan elämäntapamuutoksen
Heitä ne perunat vittuu ja syö pekonia t. Atkins diettaaja
Vierailija kirjoitti:
Montakohan keskikokoista perunaa tuo on?
Neljä.
Ei todellakaan ole paljon. Kaloreita noin 150kcal, elikkäs vähemmän kuin vaikkapa yhdessä juustovoileivässä.
juuri punnitsin 3 uuniperunaa raakana =500g
kilo kasviksia päivässä menee ihan helposti kahdella aterialla ja parilla hedelmällä höystettynä
Vierailija kirjoitti:
juuri punnitsin 3 uuniperunaa raakana =500g
kilo kasviksia päivässä menee ihan helposti kahdella aterialla ja parilla hedelmällä höystettynä
Ne on isoja perunoita, mut joo, joka tykkää. Kilon saa menemään vähemmälläkin perunamäärällä. Toki, jos muu ei maistu.
lisäsi äsken kuvan facebookiin. ei näy perunaa