Amk valintakoe syksy 2021
Kommentit (1474)
Vierailija kirjoitti:
Uskomattoman piinaavaa odotella, kun osa saanut jo tuloksia ja itsellä ei ole mitään vielä :D
Samat fiilikset, varsinkin kun hakenut neljään eri kouluun ja mistään ei mitään… 😁😅
No jospa huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut hyväksyttiin tänä aamuna Lahden LABiin (sosionomi verkko-opinnot) todistusvalinnan varasijalta. Oli muistaakseni niinkin hurja kuin sija 68, ainakin joku vastaava. Oli mulla toisena hakukohteena, nyt odottelen pääsykoetuloksia ensimmäiseen kohteeseen Saloon.
Mä oon ihan aloittelija, enkä näihin oo perehtynyt, mutta samaan kouluun, samaan linjaan olen hakenut ensimmäisenä vaihtoehtona ja alusta alkaen (ammattikoulun tokari) todistusvalinnassa olen ollut 12 varasijalla, ei oo mihkää liikkunut. :D
Okei, tosi kurjaa. Itsekin pitkästä aikaa hakemassa, 15 vuotta vanhalla yo-todistuksella mennään. Ammattikoulutodistus ei enää kelvannut, liian vanha vaikka viimeisin onkin. Tsemppiä, toivottavasti natsaa pääsykokeen kautta! Tai vaikka päivittäisivät kohta nekin varasijat, ei voi tietää. Mulle tämä nyt ihan hepreaa, pelkään että joku virhe tapahtunut😅
Itse hain yhteisöpedagogiksi Humanistiseen ammattikorkeakouluun valintakoekurssilla, eikö tuloksia ole vielä tullut.
Laurea, Lapin AMK, Lab, XAMK, ei tuloksia. Laureasta näkyy valintakokeen rivi, muissa ei.
Kyllä on kumma, jos ei ala huomenna tuloksia tulla muualtakin. En ymmärrä miksi pitää edes antaa tuloksia eri aikaan, tulisi kaikki kerralla.
Miten on mahdollista, että todistusvalintatuloksissa varasijalla, vaikka koulutukseen valitaan todistusvalinnalla ainoastaan ensikertalaisia (itse en ole)?
Onko muille Savoniaan hakeneille sivu antanut mitään elon merkkejä?
Huh enkku meni läpi. Tamk ja hamk inssi varasijalla, laurealta ei vielä tuloksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut hyväksyttiin tänä aamuna Lahden LABiin (sosionomi verkko-opinnot) todistusvalinnan varasijalta. Oli muistaakseni niinkin hurja kuin sija 68, ainakin joku vastaava. Oli mulla toisena hakukohteena, nyt odottelen pääsykoetuloksia ensimmäiseen kohteeseen Saloon.
Mä oon ihan aloittelija, enkä näihin oo perehtynyt, mutta samaan kouluun, samaan linjaan olen hakenut ensimmäisenä vaihtoehtona ja alusta alkaen (ammattikoulun tokari) todistusvalinnassa olen ollut 12 varasijalla, ei oo mihkää liikkunut. :D
Okei, tosi kurjaa. Itsekin pitkästä aikaa hakemassa, 15 vuotta vanhalla yo-todistuksella mennään. Ammattikoulutodistus ei enää kelvannut, liian vanha vaikka viimeisin onkin. Tsemppiä, toivottavasti natsaa pääsykokeen kautta! Tai vaikka päivittäisivät kohta nekin varasijat, ei voi tietää. Mulle tämä nyt ihan hepreaa, pelkään että joku virhe tapahtunut😅
Mulla on 21 vuotta vanha yo-todistus. :D Amistodistus vuodelta -13, mutta ei kelpaa. Harmi koska siinä olisi parempia numeroita.
Kellään hajua koska noi osiokohtaiset pisteet tulee näkyviin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisilla valintakoepisteillä on päästy sisään?
54 piti saada ja 62 sain. 80 siis maksimi, koska tekniikka
Ensikertalaisena vai ei-ensikertalaisena?
Ensikertalainen
Vierailija kirjoitti:
Kellään hajua koska noi osiokohtaiset pisteet tulee näkyviin?
Osiokohtaiset pisteet saa vain pyytämällä ne erikseen ylimmästä hakukohteesta.
Minulta on tämän päivän aikana kadonnut ne hakemustiedot, lukee ainoastaan "opiskelijavalinta on kesken" :O
Näkyisikö amk-valintakoerivissä jo nyt jos ei olisi päässyt kokeesta läpi? Laureasta ei tuloksia mutta olenkohan päässyt läpi edes??
Pisteitä tuli n. 42. Sillä pitäs sitten selvitä. Todella pettynyt oon itseeni tällä hetkellä. Toivoin että saisin lähemmäksi 50 pst, mutta ei auta itku. Nyt menee todella täpärälle että saanko paikkaa mistään. Tarttisin suoraan 47pst mun kakkoskohteeseen ja ykköseen semmoinen 63pst. viime vuonna olisi 43pst päässyt sisään. Toivotaan että tippuu ja ihmiset saa haluamiaan paikkoja muualta ja peruu ja jos koulukin voisi ylitäyttää 200% niin sitten oltaisiin todella hyvissä asemissa
Vierailija kirjoitti:
Näkyisikö amk-valintakoerivissä jo nyt jos ei olisi päässyt kokeesta läpi? Laureasta ei tuloksia mutta olenkohan päässyt läpi edes??
Samalla kertaa ne kaikki sinne päivittyy, ei hylsyt tule yhtään aiemmin.
Päivittyyköhän opintopolkuun noita tuloksia pitkin päivää vai onkohan joku tietty aika päivästä, kun päivittyy? Meinaan, et onks ihan turhaa käydä kurkkimassa sitä tunnin välein 😀
Onko täällä ketään kuka haki XAMK It-Tradenomi verkkokoulutukseen? Tuloksia odottelen.. Sinne haki 967 ja paikkoja 25.
Itsellä ei näy vielä mitään...
Uskomattoman piinaavaa odotella, kun osa saanut jo tuloksia ja itsellä ei ole mitään vielä :D