Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Amk valintakoe syksy 2021

Liirumlaarum
01.11.2021 |

Keskustelua amk syksyn valintakokeesta 2021

Kommentit (1474)

Vierailija
521/1474 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä ketään kuka haki XAMK It-Tradenomi verkkokoulutukseen? Tuloksia odottelen.. Sinne haki 967 ja paikkoja 25.

Itsellä ei näy vielä mitään...

Minä hain.

Erikoista kun siellä ei näy mitään lisätietoja.

Vierailija
522/1474 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivittyyköhän opintopolkuun noita tuloksia pitkin päivää vai onkohan joku tietty aika päivästä, kun päivittyy? Meinaan, et onks ihan turhaa käydä kurkkimassa sitä tunnin välein 😀

Voi päivittyä useampaan kertaan. Omasta kokemuksesta aamullakaan ei aina samaan aikaan päivity (tai sit päivittyy useampaan kertaan) ja voi päivittyä myös iltapäivisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/1474 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä ketään kuka haki XAMK It-Tradenomi verkkokoulutukseen? Tuloksia odottelen.. Sinne haki 967 ja paikkoja 25.

Minä hain.

Niin minäkin hain.

Vierailija
524/1474 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain 6teen kohteeseen ja ei mitään muutosta omalla kohalla :/ ehkä huomenna sitten!

Vierailija
525/1474 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksy 2021 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä hain.

Niin minäkin hain.

Siinä on niin paljon hakioita, että varmasti pisteraja ja on tyylin 45.

Vierailija
526/1474 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksy 2021 kirjoitti:

Syksy 2021 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä hain.

Niin minäkin hain.

Siinä on niin paljon hakioita, että varmasti pisteraja ja on tyylin 45.

Hakijoita. Muita esim. vartija, koskenlaskija.

Vierailija
527/1474 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ollut tullut mitään viestiä, mutta kävin huvikseni tsekkaamassa Opintopolusta, niin olin päässyt Haaga-Heliaan it-tradeksi monimuotototeutukseen. Outoa, et ei tullu mitään meiliä! 

Paljonko tossa kokeessa oli siis maksimipistemäärä? 

Vierailija
528/1474 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaako tuonne tyyliin vielä tänä iltana päivittyä jotain? Tänään ainakin aamulla Laurean kohdalla oli tullut päivityksiä valintakoe riviin ennen 8 aamulla, ja jos opintopolku kerta lähettää sähköpostia opiskelupaikoista aina 8 aamulla ja 8 illalla?

Vierailija
529/1474 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei ollut tullut mitään viestiä, mutta kävin huvikseni tsekkaamassa Opintopolusta, niin olin päässyt Haaga-Heliaan it-tradeksi monimuotototeutukseen. Outoa, et ei tullu mitään meiliä! 

Outoa. Hain itse tuohon samaan koulutukseen, mutta ei näy tietoja valintakokeesta.

Tradenomin valintakokeissa maksimipisteet 60.

Vierailija
530/1474 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se sähköposti vielä ehtii tulla. Kaikki ei tapahdu identtisesti samanaikaisesti kaikissa järjestelmissä. Kokeen maksimipisteet voi itse laskea ammattikorkeakouluun.fi sivustolla. Siellä on jokaisen osa-alueen maksimipisteet kerrottu. Kokonaismaksimi riippuu luonnollisesti siitä, mitkä kaikki osiot sinulle kuuluivat. 

Vierailija
531/1474 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa. Hain itse tuohon samaan koulutukseen, mutta ei näy tietoja valintakokeesta.

Tradenomin valintakokeissa maksimipisteet 60.

Elkää hosuko. Siellä tuhansien opiskelijoiden tiedot päivitettävänä. Ei kaikki ehdi tapahtua samaan aikaan kaikilla. 

Vierailija
532/1474 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tullut minullekaan viestiä mutta olin myös päässyt samalle linjalle. 60 pistettä tosiaan maksimi tuossa.

Vierailija
533/1474 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se sähköposti vielä ehtii tulla. Kaikki ei tapahdu identtisesti samanaikaisesti kaikissa järjestelmissä. Kokeen maksimipisteet voi itse laskea ammattikorkeakouluun.fi sivustolla. Siellä on jokaisen osa-alueen maksimipisteet kerrottu. Kokonaismaksimi riippuu luonnollisesti siitä, mitkä kaikki osiot sinulle kuuluivat. 

No niinpä tietty, kiitos! Eikä tässä nyt varsinaisesti kiiruskaan ollut, 3.12. asti näkyy olevan aikaa ottaa vastaan paikka. 

Vierailija
534/1474 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti tulee klo 20 jälkeen, jos on päässyt ylimpään toiveeseen eikä ottanut vielä paikkaa vastaan.

Vierailija
535/1474 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni jäi englannista kiinni. Mielestöni englannin osio vaikea.

Vierailija
536/1474 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasijalla 20. Mahtaakohan tässä olla mitään toivoa... Kuitenkin suuri osa kouluista vielä ilmotitamatta tuloksia?

Vierailija
537/1474 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten harjottelitte englantia kokeeseen?

Vierailija
538/1474 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten harjottelitte englantia kokeeseen?

Itse ainakin tiesin, että se on vaikea ja oikeita täsmäsanoja on mahdotonta opetella. Keskityin treenaamaan muita osioita. Herran haltuun meni vähän koko englanti, saa nähdä. Lukiosta jo useampi vuosi aikaa, niin tuntuu aika mahdottomalta urakalta alkaa nyt sitä treenaamaan, varsinkin kun vastassa voi olla sanastoa mistä vaan.

Vierailija
539/1474 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varasijalla 20. Mahtaakohan tässä olla mitään toivoa... Kuitenkin suuri osa kouluista vielä ilmotitamatta tuloksia?

Ainakin Laurea, LAB ja Lappi ilmoittamatta.

Vierailija
540/1474 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittää tosi paljon kun tietää että osa on jo saanut tietää. Itse oon tosi skeptinen enkä usko omaan pääsyyni, mutta silti jännittää