Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Amk valintakoe syksy 2021

Liirumlaarum
01.11.2021 |

Keskustelua amk syksyn valintakokeesta 2021

Kommentit (1474)

Vierailija
481/1474 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

OAMK ei tuloksia. Ei jaksais enää odottaa. Pitäis saada ilmoitettua töihin ja johan sitä muutenkin haluaisi näin ison asian tietoon. Jospa kaikki koulut ilmoittais tulokset tällä viikolla. Ainakin sen, että onko koe mennyt läpi.

Vierailija
482/1474 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kenellekkään Lapissa tullut tuloksia?

Ei oo tullu ainakaan sote puolen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/1474 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloinkos DIAK:in tulokset ovat yleensä tulleet?

Vierailija
484/1474 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sairaanhoitajaksi hakeneita pääsykokeilla valittuja?

Vierailija
485/1474 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisin päässy TAMK sairaanhoitaja, mutta hyväksyttiin jo ylempään vaihtoehtoon.

Vierailija
486/1474 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laureaan, Metropoliaan ja LAB:iin olen hakenut. Mihinkään näistä ei ole vielä tullut valintakoetuloksia.

Vierailija
487/1474 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen noussut varasijalta 33 sijalle 32. :D Eli joku ei tullut valintakokeeseen?

Miksi tätä mun viestiä on pitänyt alapeukuttaa? Miksi ei voi sitten vastata mulle.

Vierailija
488/1474 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen noussut varasijalta 33 sijalle 32. :D Eli joku ei tullut valintakokeeseen?

Miksi tätä mun viestiä on pitänyt alapeukuttaa? Miksi ei voi sitten vastata mulle.

Se on tää nettikulttuuri.

Veikkaan, että varasija noussut siksi kun osa kouluista on ilmoittanut tuloksia ja joku sitten päässyt ylempään toiveeseensa.

Vierailija
489/1474 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuloksia vielä Lapin amk, diak eikä metropolia.

Vierailija
490/1474 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lella kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on tää nettikulttuuri.

Veikkaan, että varasija noussut siksi kun osa kouluista on ilmoittanut tuloksia ja joku sitten päässyt ylempään toiveeseensa.

Niin aivan kun on haettu monelle paikkakunnalle. Itse hain kahden eri paikkakunnan kouluun. Kun olin valintakokeessa niin siihen luokkaan missä olin jätti osa tulematta. Toki siellä oli sekaisin monen eri alan hakijoita.

Vierailija
491/1474 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut hyväksyttiin tänä aamuna Lahden LABiin (sosionomi verkko-opinnot) todistusvalinnan varasijalta. Oli muistaakseni niinkin hurja kuin sija 68, ainakin joku vastaava. Oli mulla toisena hakukohteena, nyt odottelen pääsykoetuloksia ensimmäiseen kohteeseen Saloon.

Mä oon ihan aloittelija, enkä näihin oo perehtynyt, mutta samaan kouluun, samaan linjaan olen hakenut ensimmäisenä vaihtoehtona ja alusta alkaen (ammattikoulun tokari) todistusvalinnassa olen ollut 12 varasijalla, ei oo mihkää liikkunut. :D

Vierailija
492/1474 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blääh, sit kyttäilemään nouseeko varasijat.. ei tärpännyt paikka :(

Vierailija
493/1474 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minne tullut tulokset?

Laittakaa mikä koulu kyseessä, jos on tulokset jo tulleet! :)

Vierailija
494/1474 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minne hait?

Vierailija
495/1474 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töitä hakemaan vain sitten. Sulla on 2. asteen tutkinto kuitenkin.

Vierailija
496/1474 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut hyväksyttiin tänä aamuna Lahden LABiin (sosionomi verkko-opinnot) todistusvalinnan varasijalta. Oli muistaakseni niinkin hurja kuin sija 68, ainakin joku vastaava. Oli mulla toisena hakukohteena, nyt odottelen pääsykoetuloksia ensimmäiseen kohteeseen Saloon.

Mä oon ihan aloittelija, enkä näihin oo perehtynyt, mutta samaan kouluun, samaan linjaan olen hakenut ensimmäisenä vaihtoehtona ja alusta alkaen (ammattikoulun tokari) todistusvalinnassa olen ollut 12 varasijalla, ei oo mihkää liikkunut. :D

Amispohjaisia paikkoja on niin paljon vähemmän, että nämä eivät valitettavasti juurikaan liiku. Pääsykoepaikat ovat samat kaikille pohjakoulutukseen katsomatta, joten siitäkään ei kauhean suurta vetoapua tule, iso osa menee lukiotaustaisille.

Vierailija
497/1474 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisilla valintakoepisteillä on päästy sisään?

54 piti saada ja 62 sain. 80 siis maksimi, koska tekniikka

Vierailija
498/1474 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisilla valintakoepisteillä on päästy sisään?

54 piti saada ja 62 sain. 80 siis maksimi, koska tekniikka

Ensikertalaisena vai ei-ensikertalaisena?

Vierailija
499/1474 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain paikan, en voi uskoo !! Olin varma, että enkku olis hylätty . 73 pistettä sain, 70 sisään. TAMK sairaanhoitaja monimuoto

Vierailija
500/1474 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amispohjaisia paikkoja on niin paljon vähemmän, että nämä eivät valitettavasti juurikaan liiku. Pääsykoepaikat ovat samat kaikille pohjakoulutukseen katsomatta, joten siitäkään ei kauhean suurta vetoapua tule, iso osa menee lukiotaustaisille.

Okei, kiitos tiedosta! Pääsykoetuloksia odotellessa siis ja mielenkiinnolla kuitenkin seuraan noita varasijoja loppuun asti.

Kahdessa muussa hakutoiveessa huimat yksi ja kaksi sijaa lähempänä pääsyä, yhdessä toiveessa ekana varasijalla olen ollut alusta asti, viidenteen toiveeseen (sh) pääsin tokarilla sisään. Onpahan koettu tämäkin kouluun haku ja aina oppii uutta. :)