Amk valintakoe syksy 2021
Kommentit (1474)
Vierailija kirjoitti:
Näkyykö teillä kelle on tullut ne lisätiedot kohta? Itsellä ei mitään mistään kohteesta
Olihan se lisätiedot-kohta siellä jo ennen pääsykoetuloksia. Se oli puhelimella jotenkin tosi hämäävä kattoo mutta kun sitä lisätiedot paino niin tuli pudotusvalikko jossa ne oli.
Vierailija kirjoitti:
Saattaako tuonne tyyliin vielä tänä iltana päivittyä jotain? Tänään ainakin aamulla Laurean kohdalla oli tullut päivityksiä valintakoe riviin ennen 8 aamulla, ja jos opintopolku kerta lähettää sähköpostia opiskelupaikoista aina 8 aamulla ja 8 illalla?
Itsellä näkyi aamusta opintopolussa yhdeksän aikaan tyhjä valintakoerivi (pelkkä rivi, ei pisteitä eikä tuloksia), puolen päivän aikaan tuli viestiä HAMKin hakijapalveluilta että olin hyväksytty.
Tsemppiä kaikille odottelijoille, toivotaan että tuloksia tulis pian!
Jos on todistusvalinnassa päässyt läpi, saako valintakokeen tuloksia jostain selville?
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei ollut tullut mitään viestiä, mutta kävin huvikseni tsekkaamassa Opintopolusta, niin olin päässyt Haaga-Heliaan it-tradeksi monimuotototeutukseen. Outoa, et ei tullu mitään meiliä!
Paljonko tossa kokeessa oli siis maksimipistemäärä?
Mikä oli tässä alin hyväksytty pistemäärä? Mulla näkyy tekniikan alalta pisteet 63,38, joka tarkottaa, että tradenomiksi on vähintään 43,38 :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei ollut tullut mitään viestiä, mutta kävin huvikseni tsekkaamassa Opintopolusta, niin olin päässyt Haaga-Heliaan it-tradeksi monimuotototeutukseen. Outoa, et ei tullu mitään meiliä!
Paljonko tossa kokeessa oli siis maksimipistemäärä?
Mikä oli tässä alin hyväksytty pistemäärä? Mulla näkyy tekniikan alalta pisteet 63,38, joka tarkottaa, että tradenomiksi on vähintään 43,38 :D
39,41
LAB:n AMK-valintakoerivi lisätty opintopolkuun, mutta ei vielä pisteitä.
Metropoliastakin tullut aamulla näkyviin valintakoerivi. Ei tuloksia vielä.
Haaga-Helian tulokset oli jo eilen, nyt ovat hävinneet ja lukee, että opiskelijavalinta kesken. Mitähän tämmönen meinaa?
Varasija noussut 10 pykälää päivässä. Vie kolme samanlaista päivää niin pääsee sisälle.🤣
Vierailija kirjoitti:
Varasija noussut 10 pykälää päivässä. Vie kolme samanlaista päivää niin pääsee sisälle.🤣
Vahva sama :D
Karelialla myös palkki ilmestynyt
Täälläkin nyt kaikkiin tullut AMK-valintakoe näkyviin. Olin aiemmin todistusvalinnassa varasijalla 16, mutta nyt oli hävinnyt kokonaan tuo varasija ja luki vain että opiskelijavalinta kesken - myös siis todistusvalinnan kohdalla :D Erikoista, mutta jännittävää! Ykkösvaihtoehdossa on varasijat noussut 25 paikkaa, mutta sinne en tule siltikään pääsemään (Laurean sosionomi), edes pääsykoepisteillä, koska en ole ensikertalainen ja niitä taitaa päästä kolme. Jospa tulis kuitenkin muihin tulokset jo tänään!
Innostus oli suuri kun Metropoliallakin oli tullut tuo palkki. No, ei siellä pisteitä vielä ollut, mutta vahva usko että tällä viikolla tulee..
Todistusvalinnatkin hävinneet kahdesta muusta hakukohteesta, toivottavasti nousevat varasijat sitten.
Diak ja xamk pääsykoerivi ilmestynyt. Jamk ei sitäkään vielä.
Palkit oli tullut kaikkiin kun katsoin klo 7.30 tms. ja kun päivitin tilanteen klo 8 kieppeissä, niin Turun tulokset olivat tulleet.
Metropoliaa täälläkin jännitetään…
Laurea, LAB, Lappi myös palkit kaikissa. Ei tuloksia.
Mulla kaikki hakukohteet Laureassa. Todistusvalinnan varasijat oli taas parantuneet sosionomissa, mutta tradenomista oli kadonneet todistusvalinnan pisteet näkyvistä, samoin varasija. Erikoista.
Turun amk pisteet tulleet! Pääsin sisään, LABiin siis vapautui yksi paikka. Kuinka paljon noi maksimit sosionomiin oikein oli? Sain 91 pistettä, vaikka koin että koe oli aika vaikea ja meni huonosti😧
Karelia ja savonia valintakoerivi ilmestynyt, nyt jännätään millon tulokset tulee 🤩
Näkyykö teillä kelle on tullut ne lisätiedot kohta? Itsellä ei mitään mistään kohteesta