Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jo tytöille opetetaan, että nainen ei saa tehdä aloitetta. Että kiinnostunut mies kyllä lähestyy. Miehet, pitääkö tämä paikkansa?

Vierailija
01.11.2021 |

Juoksetteko karkuun, jos nainen lähestyy? Tuleeko naisen pysyä passiivisena?

Kommentit (179)

Vierailija
61/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohiksena kysyn, että miksi kukaan mies tekisi tuollaista aloitusta! ap

Vierailija
62/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei AP. Mä oon vähän vanhemman polven flikka ja tää sun mainitsema opetus on ollut meillä päin ainakin voimissaan. "Mies jonka tähden naisen pitää nähdä vaivaa ei ole sen arvoinen" ja " miehet metsästää, myös naisen"

"Älä koskaan mene retkuun roskaan"

Vaikka kuinka yritetään täällä mollata niin kyllä nämä asenteet on opetettu kotona ja suvun naisten kesken ainakin meillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dickpic on miehen aloite.

Vierailija
64/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei AP. Mä oon vähän vanhemman polven flikka ja tää sun mainitsema opetus on ollut meillä päin ainakin voimissaan. "Mies jonka tähden naisen pitää nähdä vaivaa ei ole sen arvoinen" ja " miehet metsästää, myös naisen"

Vaikka kuinka yritetään täällä mollata niin kyllä nämä asenteet on opetettu kotona ja suvun naisten kesken ainakin meillä.

Kiitos tästä. ap

Vierailija
65/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli kokemuksen kautta. Tein aloitteita ja miehet kyllä tarttui tilaisuuteen, mutta vain koska olin saatavilla, kunnes löysivät sen jonka halusivat.

Muutin taktiikkaa niin että aloin suhteisiin vain jos mies osoitti haluavansa nimenomaan minut. Minulle miesten "jahtaaminen" ei tuottanut kuin huonoja tuloksia.

Sen sijaan se että osoitin kiinnostusta, mutta jätin jatkon heille, toimi erittäinkin hyvin. Olen sellaisen kanssa naimisissa. Minä laitoin ensimmäisen viestin osoittaakseni, että hän oli mielestäni kiinnostava. Sen jälkeen pallo oli hänellä. Jos hän ei olisi siihen tarttunut, toista viestiä en olisi laittanut enkä alkanut pommittaa.

Vierailija
66/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottahan tuo on. Miehet ei tosissaan sitoudu naiseen johon eivät itse ole olleet palavasti ihastuneita.

Niinpä. Tulee olo, että jos nainen tekisi aloitteen, mies saattaisi olla hänen kanssaan vähän aikaa ja jättää sitten. Sen sijaan jos mies on vain nähnyt naista jossain ja tehnyt niinsanotusti valintansa, ja ottanut selville naisen puhelinnumeron ja lähestynyt, mies voi olla valmis pidempään suhteeseen. ap

Sun kirjotuksista tulee olo että olet oikeasti mies.

Menin tuossa vain miehen asemaan. Olen nainen. ap

Siis ihanko oikeasti kuvittelet että jos mies on vain nähnyt naista jossain eli tehnyt ulkonäön perusteella valintansa, hän olisi naisen kanssa tosissaan? Just joo. Lisäksi tuollainen tuntemattoman ihmisen puhelinnumeron selvittäminen on hemmetin creepyä. Mutta hei, mahtavaa jos tuollaisistakin lähestyjistä joku innostuu.

Kyllähän tuollaisesta on tullut avioliittojakin. En tiedä, mitä puhut. ap

Selvä. Toivotan sulle onnea lähestymisiisi, sitä nimittäin todella tarvitaan.

Niin, mut mietihän. Kyllä se silloin 50 vuotta sitten on tollasta ollu, tänä päivänä kuulostaa vähän erikoiselta.

Vierailija
67/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten vastauksista käy ilmi:

osa vastaajista on löytänyt miehen olemalla itse aloitteellinen

osa vastaajista on löytänyt miehen antamalla miehen tehdä aloitteen

Tuo kertonee että molempien sukupuolten kannattaa tehdä aloitteita. En ole koskaan nähnyt järjellistä perustelua sille miksei kannattaisi.

Vierailija
68/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä vuosisadalta olet, ap, jo olet "nuoruudessasi" lukenut jotain tuollaista? Voin sanoa, että ajat ovat muuttuneet siitä. Naisille ei enää opeteta kuinka istutaan polvet yhdessä ja sääret toiselle sivulle käännettynä, ja kuinka ollaa siveyden sipuleita.

Pelottaa kysyä, mitä heille sitten opetetaan... ap

Pelottaako sinua miehen ja naisen välinen tasa-arvo?

Vierailija
69/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karkuun en juokse mutta ois parempi jos nainen tekee aloitteen. 

Minkälainen olisi sitten hyvä aloite naiselta? Kysyn ihan yleisen kiinnostuksen vuoksi.

Naisen aloite pitäisi olla tarpeeksi suora eikä liian vihjaileja. Muuten mies ei välttämättä heti tajua kyseessä olevan iskuyritys. Vasta jälkeenpäin tulee mieleen, että yrittiköhän tuo nainen tehdä aloitteen.

Ehkä sitten niin. Kyllähän sitä usein kuulee, että mies sanoo, ettei koskaan tajua, jos nainen on kiinnostunut. Tarkoittaako suora aloite vaikka, että pyytää kahville, vai onko sekin liian arkinen ollakseen merkki kiinnostuksesta? ap

Tuo on oikein hyvä aloite.

Yleensä kertoo kiinnostuksesta (ei toki aina), ja siellä kahvillahan selviää onko molemminpuoleista sellaista.

Vierailija
70/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, nää voi olla joissain suvuissa kulkenu äidiltä tyttärelle. Nykyäänhän tuolla keinoin saa vaan ne ongelmatapaukset itselleen.

Vierailija
71/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen lähestyy niin en ainakaan tylyjä pakkeja anna. Aivan hyvin voin kahville lähteä 👍

M34

Vierailija
72/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottahan tuo on. Miehet ei tosissaan sitoudu naiseen johon eivät itse ole olleet palavasti ihastuneita.

Niinpä. Tulee olo, että jos nainen tekisi aloitteen, mies saattaisi olla hänen kanssaan vähän aikaa ja jättää sitten. Sen sijaan jos mies on vain nähnyt naista jossain ja tehnyt niinsanotusti valintansa, ja ottanut selville naisen puhelinnumeron ja lähestynyt, mies voi olla valmis pidempään suhteeseen. ap

Siis ihanko oikeasti kuvittelet että jos mies on vain nähnyt naista jossain eli tehnyt ulkonäön perusteella valintansa, hän olisi naisen kanssa tosissaan? Just joo. Lisäksi tuollainen tuntemattoman ihmisen puhelinnumeron selvittäminen on hemmetin creepyä. Mutta hei, mahtavaa jos tuollaisistakin lähestyjistä joku innostuu.

Niin, mut mietihän. Kyllä se silloin 50 vuotta sitten on tollasta ollu, tänä päivänä kuulostaa vähän erikoiselta.

Juu, varmaan on ollu. Onneksi tänä päivänä ei ole samanlaista tarvetta tyytyä johonkin inhotukseen. Sellaisiahan nuo ulkonäön perusteella lähestyvät ja tietoja etukäteen onkivat aina ovat.

Vierailija
73/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin meilläkin on jo tyttönä opetettu, että tytön ei ole hyvä juosta miesten perässä.

N54

Vierailija
74/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sieltä ne "rakastamalla miehestä tulee kunnollinen" opit kantautuu.

Vierailija
75/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä. ap

Kiittelet itseäsi, aika hauskaa.

Vierailija
76/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, varmaan on ollu. Onneksi tänä päivänä ei ole samanlaista tarvetta tyytyä johonkin inhotukseen. Sellaisiahan nuo ulkonäön perusteella lähestyvät ja tietoja etukäteen onkivat aina ovat.

Mitä? Eivätkä ole.

Vierailija
77/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli kokemuksen kautta. Tein aloitteita ja miehet kyllä tarttui tilaisuuteen, mutta vain koska olin saatavilla, kunnes löysivät sen jonka halusivat.

Muutin taktiikkaa niin että aloin suhteisiin vain jos mies osoitti haluavansa nimenomaan minut. Minulle miesten "jahtaaminen" ei tuottanut kuin huonoja tuloksia.

Sen sijaan se että osoitin kiinnostusta, mutta jätin jatkon heille, toimi erittäinkin hyvin. Olen sellaisen kanssa naimisissa. Minä laitoin ensimmäisen viestin osoittaakseni, että hän oli mielestäni kiinnostava. Sen jälkeen pallo oli hänellä. Jos hän ei olisi siihen tarttunut, toista viestiä en olisi laittanut enkä alkanut pommittaa.

Voitte alapeukuttaa minkä ehditte, mutta minulle miehen piirittäminen tuotti vain pelimiehiä. Maltillisempi kahville pyytäminen ja sitten jääminen odottamaan vastaliikettä sen sijaan rohkaisi hyviä ujoja miehiä olemaan aktiivisempi.

Vierailija
78/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi tahansa voi tehdä aloitteen, mutta itse tykkään että mies on aktiivinen. Mulla on nyt mm. näin käynyt että itse voi olla vaan ja mies "jahtaa". Aika mukavaa näinpäin.

Vierailija
79/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karkuun en juokse mutta ois parempi jos nainen tekee aloitteen. 

Minkälainen olisi sitten hyvä aloite naiselta? Kysyn ihan yleisen kiinnostuksen vuoksi.

Naisen aloite pitäisi olla tarpeeksi suora eikä liian vihjaileja. Muuten mies ei välttämättä heti tajua kyseessä olevan iskuyritys. Vasta jälkeenpäin tulee mieleen, että yrittiköhän tuo nainen tehdä aloitteen.

Ehkä sitten niin. Kyllähän sitä usein kuulee, että mies sanoo, ettei koskaan tajua, jos nainen on kiinnostunut. Tarkoittaako suora aloite vaikka, että pyytää kahville, vai onko sekin liian arkinen ollakseen merkki kiinnostuksesta? ap

Itse arvostan suoraa kysymystä enemmän kuin hienovaraista vihjailua ja ohjailua jotta mies tekisi aloitteen

Vierailija
80/179 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä. ap

Kiittelet itseäsi, aika hauskaa.

?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä