Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, millaiseksi haluaisit tuntea olosi naisen seurassa?

Vierailija
30.10.2021 |

Itse haluan tuntea oloni miehen seurassa turvalliseksi, rennoksi ja rauhalliseksi.

Ihanaa jos mies saa minulle olon, että olen hauskaa seuraa, että minua kuunnellaan ja arvostetaan. Kivaa jos tunnen oloni myös "halutuksi", sellaiseksi että olen kerta kaikkiaan ihana ja söpö ja mies tekisi vuokseni mitä vaan.

Mutta mites miehet?

Toivotteko samaa vai jotain muutakin? :)

Saako joku sinut tuntemaan olosi hyväksi ja miten?

Kommentit (280)

Vierailija
181/280 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo sen ikäinen että tiedän (ja kantapään kautta valitettavasti oppinut) miesten kaipaavan arvostusta ja sitä että nainen tarvitsee häntä. 

Mutta eikö ole niin, että arvostus /kunnioitus ANSAITAAN.

Näin miehenä arvostus on tärkeää itsellenikin, mutta on selvää, että arvostus ansaitaan. Se mitä miehet tuolla tarkoittavat on, että he eivät halua epäarvostusta: halveksuntaa, naljailua, jatkuvaa kritisointia kaikesta miten hän tekee asiat. Eli itse asiassa he haluavat ihan vain kunnioitusta, joka sekin oikeastaan tarkoittaa vain, että ei epäkunnioita.

Kuvailemasi mies kuulostaa joko siltä, että hän ei ollut kovin tasokas harrastuksistaan päätellen, tai sitten jos oli realistinen pelko pettämisestä ja sinä et kiinnostanut häntä, hän oli liiankin tasokas.

AP:n kysymykseen vastaus (ja tämä on sama käytännössä kaikilla miehillä): halutuksi, kunnioitetuksi, tarpeelliseksi/hyödylliseksi.

Vierailija
182/280 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kova sana olisi se, jos ei huudettaisi tai nimiteltäisi. Melkein päivittäin saan kuulla olevani ruma, huono ja/tai tyhmä. Mikään mitä teen ei ole oikein ja hän on ylin tuomari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/280 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kova sana olisi se, jos ei huudettaisi tai nimiteltäisi. Melkein päivittäin saan kuulla olevani ruma, huono ja/tai tyhmä. Mikään mitä teen ei ole oikein ja hän on ylin tuomari.

Oletko parisuhteessa vapaaehtoisesti? Pelkäätkö että yksin eläminen olisi kurjempaa kuin jokapäiväinen haukkuminen ja vähättely? Kannattaa miettiä, haluatko oikeasti viettää elämäsi noin seuraavat 5, 15, 30 vuotta...

Vierailija
184/280 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko parisuhteessa vapaaehtoisesti? Pelkäätkö että yksin eläminen olisi kurjempaa kuin jokapäiväinen haukkuminen ja vähättely? Kannattaa miettiä, haluatko oikeasti viettää elämäsi noin seuraavat 5, 15, 30 vuotta...

Ei välttämättä parane vaihtamalla. Mitä olen jutellut muiden miesten kanssa kokemuksista niin aika samansuuntaisia heilläkin. Meillä tuutataan jatkuvasti mediassa kapeaa kuvaa siitä, millainen mies on hyvä (esim. 50 shades of grey) ja toisaalta sitten kerrotaan, että mieluummin kohtaa karhun kun toisen miehen. Tarpeeksi, kun noille altistuu niin eipä ihme, että tavismies on muuttunut julkisessa puheessa eräänlaiseksi ali-ihmiseksi.

Vierailija
185/280 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis ole itse sama kirjoittaja kuin tuo lainaamasi.

Vierailija
186/280 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota... Pitäsköhän alkaa puhumaan?

Sit jos se ei lopu, niin lähde lätkimään. Miks ihmeessä kukaan jaksaisi tuota? On täällä kivojakin naisia.

Vierailija
187/280 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olet varmaan kuullut vitsejä siitä, kuinka miehet muistavat naiselta saamansa kehun suurinpiirtein loppuikänsä. Jotain se kertoo siitä, paljonko niitä kehuja miehenä saa. Kyllä ne on ihan yksittäisiä hetkiä elämässä, kun on kokenut olevansa naisen silmissä kelvollinen."

Noissa vitseissä voi olla oikeasti jotain perää. Olen nainen jolle on hyvin luontaista ja helppoa kehua miestä silloin kun aihetta on, ja usein reaktioista huomaa, ettei ole vastaavaa ainakaan liian usein kuullut. Varsinkin ulkonäkökehuista miehet menevät usein hämilleen mikä on todella suloista :)

Vierailija
188/280 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olet varmaan kuullut vitsejä siitä, kuinka miehet muistavat naiselta saamansa kehun suurinpiirtein loppuikänsä. Jotain se kertoo siitä, paljonko niitä kehuja miehenä saa. Kyllä ne on ihan yksittäisiä hetkiä elämässä, kun on kokenut olevansa naisen silmissä kelvollinen."

Noissa vitseissä voi olla oikeasti jotain perää. Olen nainen jolle on hyvin luontaista ja helppoa kehua miestä silloin kun aihetta on, ja usein reaktioista huomaa, ettei ole vastaavaa ainakaan liian usein kuullut. Varsinkin ulkonäkökehuista miehet menevät usein hämilleen mikä on todella suloista :)

No ei tosiaan liikaa kuule. Kyllä sitä keskimäärin saa enemmän haukkuja kuin kehuja ulkonäöstä. Enkä puhu nyt sellaisista jutuista, joihin voi helposti vaikuttaa (esim. pukeutuminen), vaan enemmänkin sellaisista, joihin ei voi vaikuttaa. Moni lyhyempi kaveri kuulee yhtenään pituudesta. Meillä vaimo on valittanut esimerkiksi siitä, minkä muotoinen pää minulla on. Vaikea tehdä asialle mitään.

Vierailija
189/280 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tietyn naisen, vai naisen yleensä, vai peräti ihmisen seurassa yleensä? 

Vierailija
190/280 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voit vaikuttaa siihen,  otatko huonon käytöksen tossuna vastaan vai et. 

miestään kunnioittava

Vierailija
191/280 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo 164 puolisosi haukut on asiattomia. Eivätkö kaikki ole asioita, joihin ei voi vaikuttaa?

Nuo pitää huomata puolisoa valitessa.

Ihan järjetöntä nalkuttaa asioista joita ei voi muuttaa. Minä en voisi jatkaa.

Vierailija
192/280 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalogiikka:

Henkinen väkivalta miestä kohtaan = ok ja hyväksyttävää, mies on tossukka

Henkinen  väkivalta naista kohtaan = jätä se sika

Vierailija
193/280 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalogiikka:

Miksi miehet eivät jätä heitä huonosti kohtelevia naisia?

Vierailija
194/280 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstalogiikka:

Ja saa tilalle, mitä?

Vierailija
195/280 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstalogiikka:

Ei ole ihan suoraviivaista, jos on lapsia ja asuntolaina. Eiköhän monilla ole se, että ei haluta lasten elämästä vaikeampaa.

Vierailija
196/280 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstalogiikka:

Ja saa tilalle, mitä?

Mielenrauhan ja hyvän olon.

Vierailija
197/280 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä kerron mitä eräs keski-ikäinen miesystäväni toivoi: 

- mies on perheen pää ja luomakunnan kruunu

- hän halusi olla kuin joku hallitsija jolla on henkilökunta

- toisaalta seuraavalla viikolla vitsaillessaan hän halusi elättäjän

- hän vitsaili usein sillä että naisilta pitäs ottaa äänioikeus ja ajokortti pois

-kertoi että jossain raamatussa sanotaan naisia saastsisiksi kun niillä on menkat

Mitäpä luulette, ansaitsiko tuo idi.... ti kunnioitukseni?

Vierailija
198/280 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstalogiikka:

Ja saa tilalle, mitä?

Mielenrauhan ja hyvän olon.

Kaikille eroaminen ja yksinoleminen ei tarkoita mielenrauhaa ja hyvää oloa. Etenkin, jos on perhettä. Miehille uuden puolison etsiminen ei ole mikään kahden minuutin juttu ja sitten on sekin asia, että useimmat miehet aidosti rakastavat puolisoitaan.

Vierailija
199/280 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä kerron mitä eräs keski-ikäinen miesystäväni toivoi: 

- mies on perheen pää ja luomakunnan kruunu

- hän halusi olla kuin joku hallitsija jolla on henkilökunta

- toisaalta seuraavalla viikolla vitsaillessaan hän halusi elättäjän

- hän vitsaili usein sillä että naisilta pitäs ottaa äänioikeus ja ajokortti pois

-kertoi että jossain raamatussa sanotaan naisia saastsisiksi kun niillä on menkat

Mitäpä luulette, ansaitsiko tuo idi.... ti kunnioitukseni?

Vähän tässä huokuu asymmetria: hän heittää huonoa läppää, sinä puolestasi olet ilmiselvästi halveksunut häntä alunalkaenkin, jo ennen noita juttuja.

Vierailija
200/280 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka elämäsi on valinnut?  Jos et pidä jalanjäljistä kasvoillasi, miksi makaat lattialla? Eikä mitään tekosytiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan