Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, millaiseksi haluaisit tuntea olosi naisen seurassa?

Vierailija
30.10.2021 |

Itse haluan tuntea oloni miehen seurassa turvalliseksi, rennoksi ja rauhalliseksi.

Ihanaa jos mies saa minulle olon, että olen hauskaa seuraa, että minua kuunnellaan ja arvostetaan. Kivaa jos tunnen oloni myös "halutuksi", sellaiseksi että olen kerta kaikkiaan ihana ja söpö ja mies tekisi vuokseni mitä vaan.

Mutta mites miehet?

Toivotteko samaa vai jotain muutakin? :)

Saako joku sinut tuntemaan olosi hyväksi ja miten?

Kommentit (280)

Vierailija
201/280 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka puhuu vaihtamisesta?

Eikö  mies kykene elämään yksin jos kunnollista ei löydy? Miksi me naiset kykenemme, ja vielä hoitamaan lapset siinä samassa.

Vierailija
202/280 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö  mies kykene elämään yksin jos kunnollista ei löydy? Miksi me naiset kykenemme, ja vielä hoitamaan lapset siinä samassa.

Voitko yksinkertaisesti mennä johonkin muuhun ketjuun. Tuollaisia uhreja syyllistäviä koulukiusaajia tuskin kukaan kaipaa tänne.

Toinen nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/280 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseksi tietenkin.

Homolandiassa.

Vierailija
204/280 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarzaniksi!

Vierailija
205/280 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viidakon kuninkaaksi!

Vierailija
206/280 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäiköhän yläaste kesken, jos luulet, että mies voi omin nokkinensa hankkia jälkikasvua. Nainen voi kyllä hankkia lapsia keinohedelmöityksen kautta.

Vierailija
207/280 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostetuksi.

Arvostus riippuu ihan siitä mitä tekee. Huonekasvi on kiva, hiljainen ja tuo hyvää fiilistä. Mies on naiselle usein haitallinen, joten teillä on pitkä matka edes 0-tasolle

Ai kauheeta, piti ihan lukee 2 kertaa, tämän kirjoittajalla on kyllä ollu hyvin hyvin huonoja kokemuksia. Mutta siis taidokas vertauskuva ylipäätään, hyvin kirjoitettu vaikken ihan samoilla linjoilla itse olekaan. 

T. n 55

Vierailija
208/280 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen seurassa haluan tuntea hänestä huokuvan naisellisuuden, joka on sekä ulkoista että sisäistä. Haluan tuntea yhteistä elämäniloa: yhdessä nauramista jollekin inside-jutulle tai yhteisen energisyyden tunturin laelle noustessa. Haluan tuntea syvää yhteisymmärrystä, joka perinteisen suomalaisesti välittyy vähistäkin sanoista tai ei tarvitse niitä ollenkaan. Haluan tuntea lämmintä tyyneyttä ja että olen hyväksytty sellaisena kuin olen. Haluan suoria sanoja, paljon puhuvia katseita ja uskaliaita kosketuksia, joista tunnen olevani kauttaaltaan haluttu siten että vaikka vikojakin löytyy, hyvät piirteeni kuitenkin kompensoivat niitä ja muodostavat ainutlaatuisuudessaan puoleensa vetävän kokonaisuuden.

Kauniisti kirjoitettu ja kauniisti ajateltu. Jos tuon kaiken pystyt itse antamaan naiselle, niin olet voittajien joukossa !

Vierailija
209/280 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halutuksi.

Vierailija
210/280 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten mielipiteitä ei nyt kysytty, mutta sanon siitä huolimatta, että mitä ikinä miehet toivotte naiselta, niin huolehtikaa, että haluatte ja pystytte itse antamaan edes likimain samaa naiselle, muuten olette hankaluuksissa. 

Se että mies haluaa arvostusta, kunnioitusta, kiitosta toteutuu vain jos te annatte sitä vastavuoroisesti maisellenne. Ei kukaan arvosta ja kunniloita yksipuoleisesti toista jollei saa mitään vastineeksi. Nainen haluaa keskiverrosti, turvaa, hellyyttä, läheisyyttä, rakkauden tunnetta ja omana itsenää hyväksytyksi tulemista. 

Win win tilanne.

Vierailija
211/280 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten mielipiteitä ei nyt kysytty, mutta sanon siitä huolimatta, että mitä ikinä miehet toivotte naiselta, niin huolehtikaa, että haluatte ja pystytte itse antamaan edes likimain samaa naiselle, muuten olette hankaluuksissa. 

Se että mies haluaa arvostusta, kunnioitusta, kiitosta toteutuu vain jos te annatte sitä vastavuoroisesti maisellenne. Ei kukaan arvosta ja kunniloita yksipuoleisesti toista jollei saa mitään vastineeksi. Nainen haluaa keskiverrosti, turvaa, hellyyttä, läheisyyttä, rakkauden tunnetta ja omana itsenää hyväksytyksi tulemista. 

Win win tilanne.

Ei aina mene tasan. En ole koskaan haukkunut saati pettänyt vaimoani, mutta toisinpäin hän on kyllä tehnyt molempia. Se, että kohtelee toista hyvin ei tarkoita, että tulee itse kohdelluksi hyvin. Monet nykynaiset ovat indokrinoituneet ajatukseen, että miesten ihmisarvo on naisten ihmisarvoa alempi ja käyttäytyvät sen mukaisesti.

Vierailija
212/280 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstalogiikka:

Henkinen väkivalta miestä kohtaan = ok ja hyväksyttävää, mies on tossukka

Henkinen  väkivalta naista kohtaan = jätä se sika

Miksi miehet eivät jätä heitä huonosti kohtelevia naisia?

Ja saa tilalle, mitä?

Mielenrauhan ja hyvän olon.

Kaikille eroaminen ja yksinoleminen ei tarkoita mielenrauhaa ja hyvää oloa. Etenkin, jos on perhettä. Miehille uuden puolison etsiminen ei ole mikään kahden minuutin juttu ja sitten on sekin asia, että useimmat miehet aidosti rakastavat puolisoitaan.

Ei ollut puhe mistään uudesta puolisosta. Tuo mies olisi varmasti onnellisempi yksin kuin huonosti kohtelevan naisen kanssa. Kukaan ei ansaitse huonoa kohtelua ja sitä ei tarvitse sietää.

Vierailija
213/280 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakatuksi, alistetuksi ja halvalla pannuksi.

Vierailija
214/280 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen M56 ja nyt oli mielenkiintoinen aihe.

Otsikko taisi olla että millaiseksi minä mies haluan tuntea oloni naisen seurassa. Tota, tota vähän tais hämätä tää kysymys, vaiko hämäs sittenkään.

Tälleen heterona, niin haluan tuntea oloni samalla tavalla kuin miesten seurassa. Paitsi, tietysti eräät naiset jotka ovat vaan "mielenkiintoisemmat" kuin muut. Se että kohtaammeko koskaan ja kohtaako meidän tunteet niinkuin pitäisi, tai haluaisin. Sehän onkin ihan toinen juttu.

Olen nyt ollut n.2 vuotta "sinkkuna" ja sitä ennen reilu 15v. parisuhteessa. Säännöllisesti käyn tansseissa ja muissakin tapahtumissa mistä "löytyy"  mukavia naisimmeisiä.

Parisuhde olisi kiva. Uskon vielä löytäväni sellaisen naisen jonka kanssa arvomaailma ja muukin homma kohtaa. Uskon niin. Vaikka en olekaan komea, ja on jonkin verran ylipainoa. Töissä mua on kehuttu sosiaaliseksi ja mukavaksi. riittääkö se mihkään, onkin toinen juttu.

Yksinkin pärjään, mutta meillä täällä olis tilaa ja mahdollisuuksia. Maalla tosin pitäis osata elätä.

Vierailija
215/280 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viidakon kuninkaaksi!

Eiköhän jokainen mies halua olla oman kotinsa, työpaikkansa ja sukunsa kuningas.

Vierailija
216/280 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Win win tilanne.

Ei aina mene tasan. En ole koskaan haukkunut saati pettänyt vaimoani, mutta toisinpäin hän on kyllä tehnyt molempia. Se, että kohtelee toista hyvin ei tarkoita, että tulee itse kohdelluksi hyvin. Monet nykynaiset ovat indokrinoituneet ajatukseen, että miesten ihmisarvo on naisten ihmisarvoa ale

Koit yhden naisen, vaimosi ja nyt luulet, että hän on kaikki naiset. Vähän sama, kuin yhden miehen taholta huonosti kohdeltu nainen ajattelisi, että kaikki miehet ovat huonoja. Tuollaisessa tapauksessa muut miehet sanoisivat kuorossa; itse valitsit.

Vierailija
217/280 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tehnyt huonon valinnan. Meitä miestään rakastavia ja kauniisti kohtelevia naisia on olemassa. Juuri olin mieheni kanssa salilla ja muistin pariinkin kerran  kertoa hänelle, että hän näyttää tosi hyvältä edelleen, näin 24 avioliittovuoden jälkeenkin. 

Vierailija
218/280 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi kun itsellä ei vielä hanskassa tämä uusi lainaussysteemi keskusteluissa. Haluan vastata sille, joka 184 viestissä toi ilmi, että vaimon nalkutus/haukkuminen/arvostelu ei parane vaihtamalla puolisoa.

Olet oikeassa, usein sama meno jatkuu, vaikka vaihtaisikin kumppania! Ja syyllinen siihen löytyy peilistä. En tarkoita tätä lytätäkseni ketään, vaan herättääkseni ihmiset pohtimaan omia käyttäytymismallejaan. Mikäli olet ehkä jo lapsesta asti joutunut mitätöinnin ja ylikävelyn kohteeksi, niin todennäköisesti törmäät samaan menoon myös aikuisuuden ihmissuhteissa. Vaikka olisit itsellesi pyhästi luvannut muuta!

Tutut käytösmallit ja ihmistyypit vetävät puoleensa (vaikka alussa vaikuttaisivat olevan jotain ihan muuta) ja jossain vaiheessa huomaa ajattelevansa tilanteestaan: "samaa paskaa eri paketissa". Olen itse omassa elämässäni kamppaillut asian kanssa ja on ollut kova paikka myöntää, että tiedostamatta itse käytösmallejani, olen oikein haalinut paskapäitä ja hyväksikäyttäjiä lähipiiriini.

Nyt olen ollut reilu kolme vuotta sinkkuna ja keskittynyt omaan hyvinvointiini ja hakenut tietoa/itseopiskellut tunnelukkoja ja traumasiteen muodostumista. Suhteeseen en halua lähteä kuin vasta sitten, kun oma tunne-elämä on tasapainossa ja osaan pitää puoleni. Olen hyväksynyt myös sen vaihtoehdon, että olen loppuelämäni sinkkuna. Suosittelen lämpimästi, vaikka ei olekaan helpoin polku kulkea.

N46

Vierailija
219/280 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo sen ikäinen että tiedän (ja kantapään kautta valitettavasti oppinut) miesten kaipaavan arvostusta ja sitä että nainen tarvitsee häntä. 

Mutta eikö ole niin, että arvostus /kunnioitus ANSAITAAN. Se tulee vasta aikojen päästä kun mies käyttäytyy ja toimii siten että voin arvostaa häntä. Vaikka rakastinkin miestäni, en voi arvostaa ja kunnioottaa miestä jolle lähes kaikki muu tuli etusijalla ennen minua ja suta armias jos tarjolla oli alkoholia niin se oli kuin seireenin kutsu hänelle, piittaamatta siitä että hän tiesi etten minä pidä lähes koka toinen vk loppusista baari-illoista, kavereiden kanssa saunailloissa rymyänisestä ja nupin turvoksiin vetämisestä, ehkä ähän muille naisille flirttailusta, sunnuntaiden krapulassa makaamisesta jne. Hän teki sitä siitä huolimatta. Ikinä ei tiennyt mitähän seuraava vk loppu tuo tullessaan ja koska koittaa se vk loppu kun pettää k

No hyvä, että löysit itsellesi sopivan.

Se ihmetyttää näissä joissakin vastauksissa, et kauhean tarkkaan muistetaan, mitä tyhmää ja ikävää on joku joskus sanonu joskus nuoruudessa tmv. Onko niin, että naisena olen niin paljon saanut kuulla ihan kaikkea typerää, etten edes rekisteröi niitä juttuja. En välitä, menee toisesta korvasta sisään ja samoin tein ulos. Kun kukaan puhuu mitään noin loukkaavaa, kertoo se vain sanojastaan, enkä todellakaan ole ottanut itseeni. Tai en arvosta sanojaa sen vertaa, että jaksaisin välittää.

Se mikä tuntuu näissä pahalta, et näissä jutuissa yleistetään joidenkin ikävät piirteet joksikin naisten yleisiksi piirteiksi. Kuspäitä on naisissa ja miehissä. Joko niin pahasti loukattuja, et pistävät takaisin kaikille tai sitten vain tunteettomia inhotuksia. 

Niin paljon pascaa kun on saanutkin kuulla, en kuvittele kaikkia miehiä jonkinlaisiksi. Miehissä on paljon hyviä ja hyvyyttä. Suomalaisissa ainakin, paljoa en tunne muun maalaisia. Kuten sanoin, ilkeys ja typeryys on yksilöiden ongelma, ei sukupuolen.

Vierailija
220/280 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"...palsta on kyllä sen sijaan täynnä kirjoituksia, jossa ukko on jätetty liian pienen meisselin vuoksi tai on petetty miestä komeamman kanssa. Niihin vastaukset ovat usein jopa kannustavia ja voimaantuneita (go girl!)." 

Joo ihan varmaan näin. En ole itse törmännyt. Silloin kun nainen vähättelee miehen xx n kokoa, haluaa hän loukata mahdollisimman pahasti. Ja haluaa tehdä näin siksi, että on loukkaantunut itse sille miehelle. Se on niin helppo heitto, kun kukaan mies ei voi tarkistaa, pitääkö paikkansa. Kun kukaan norminainen ei ota tai jätä sen kalun koon takia. Ihmissuhteessa on on aina kyse jostain muusta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi