Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, millaiseksi haluaisit tuntea olosi naisen seurassa?

Vierailija
30.10.2021 |

Itse haluan tuntea oloni miehen seurassa turvalliseksi, rennoksi ja rauhalliseksi.

Ihanaa jos mies saa minulle olon, että olen hauskaa seuraa, että minua kuunnellaan ja arvostetaan. Kivaa jos tunnen oloni myös "halutuksi", sellaiseksi että olen kerta kaikkiaan ihana ja söpö ja mies tekisi vuokseni mitä vaan.

Mutta mites miehet?

Toivotteko samaa vai jotain muutakin? :)

Saako joku sinut tuntemaan olosi hyväksi ja miten?

Kommentit (280)

Vierailija
221/280 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kova sana olisi se, jos ei huudettaisi tai nimiteltäisi. Melkein päivittäin saan kuulla olevani ruma, huono ja/tai tyhmä. Mikään mitä teen ei ole oikein ja hän on ylin tuomari.

Mitä saat tuosta suhteesta? Jos siihen jäät ja kaiken vastaanotat, et kunnioita itseäsi. Ja jos et arvosta itseäsi, ei sitä tee muutkaan. 

Vierailija
222/280 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei välttämättä parane vaihtamalla. Mitä olen jutellut muiden miesten kanssa kokemuksista niin aika samansuuntaisia heilläkin. Meillä tuutataan jatkuvasti mediassa kapeaa kuvaa siitä, millainen mies on hyvä (esim. 50 shades of grey) ja toisaalta sitten kerrotaan, että mieluummin kohtaa karhun kun toisen miehen. Tarpeeksi, kun noille altistuu niin eipä ihme, että tavismies on muuttunut julkisessa puheessa eräänlaiseksi ali-ihmiseksi."

Kuulosta siltä, että ootte aika hukassa omassa elämässänne. Yritättekö koskaan puhua tästä niiden naistenne kanssa? Selvittää, miksi teille huudetaan tai nalkutetaan? Mielestäni kannattais yrittää sitä puhumista, vaikka ulkopuolisen avulla. Jos ei auta, elää sit vaikka yksin. 

Ei naiset ole yleisesti ilkeitä ilkeyttään. Heillä todennäköisesti joku oma näkemys tilanteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/280 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti olen nainen, mutta meillä vaan jotenkin synkkaa. Ukko ei voi pitää ikinä näppejä erossa edes kaupassa ja saamme tuomitsevia katseita :) Se on tosi rakkautta jos mikä?

Vierailija
224/280 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olet varmaan kuullut vitsejä siitä, kuinka miehet muistavat naiselta saamansa kehun suurinpiirtein loppuikänsä. Jotain se kertoo siitä, paljonko niitä kehuja miehenä saa. Kyllä ne on ihan yksittäisiä hetkiä elämässä, kun on kokenut olevansa naisen silmissä kelvollinen."

Noissa vitseissä voi olla oikeasti jotain perää. Olen nainen jolle on hyvin luontaista ja helppoa kehua miestä silloin kun aihetta on, ja usein reaktioista huomaa, ettei ole vastaavaa ainakaan liian usein kuullut. Varsinkin ulkonäkökehuista miehet menevät usein hämilleen mikä on todella suloista :)

Meillä ei suusanallisesti koskaan toisiamme kehuta. Mut se tyytyväisyys toiseen näkyy sit eleissä ja olemisen tavassa.

Vierailija
225/280 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olet varmaan kuullut vitsejä siitä, kuinka miehet muistavat naiselta saamansa kehun suurinpiirtein loppuikänsä. Jotain se kertoo siitä, paljonko niitä kehuja miehenä saa. Kyllä ne on ihan yksittäisiä hetkiä elämässä, kun on kokenut olevansa naisen silmissä kelvollinen."

Noissa vitseissä voi olla oikeasti jotain perää. Olen nainen jolle on hyvin luontaista ja helppoa kehua miestä silloin kun aihetta on, ja usein reaktioista huomaa, ettei ole vastaavaa ainakaan liian usein kuullut. Varsinkin ulkonäkökehuista miehet menevät usein hämilleen mikä on todella suloista :)

No ei tosiaan liikaa kuule. Kyllä sitä keskimäärin saa enemmän haukkuja kuin kehuja ulkonäöstä. Enkä puhu nyt sellaisista jutuista, joihin voi helposti vaikuttaa (esim. pukeutuminen), vaan enemmänkin sellaisista, joihin ei voi vaikuttaa. Moni lyhyempi kaveri kuulee yhtenään pituudesta. Meillä vaimo o

Jos kaikki on totta, mitä vaimostasi olet kertonut, hän ei vaikuta kovin fiksulta tai mukavalta ihmiseltä.

Vierailija
226/280 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalogiikka:

Henkinen väkivalta miestä kohtaan = ok ja hyväksyttävää, mies on tossukka

Henkinen  väkivalta naista kohtaan = jätä se sika

Missä kommentissa on sanottu, et henkinen väkivalta miestä kohtaan on ok?

Useampi on tässä todennut, et tuon ikävän  vaimon voisi jättää, jos ei kykene käyttäytymään.

Vierailija
227/280 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstalogiikka:

Miksi miehet eivät jätä heitä huonosti kohtelevia naisia?

Ja saa tilalle, mitä?

Noin ajatellen ette taida sit näitä naisia myöskään rakastaa. Olette vain tottumuksesta yhdessä. Silloin se kohtelukin voi olla aika nuivaa. 

Minä ainakin eläisin mieluummin yksin, kuin suhteessa, jossa minulla ei ole mitään arvoa.

Vierailija
228/280 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstalogiikka:

Ei ole ihan suoraviivaista, jos on lapsia ja asuntolaina. Eiköhän monilla ole se, että ei haluta lasten elämästä vaikeampaa.

Mutta sitten jo lastenkin takia olisi velvollisuus tehdä jotain sen toimivan ja onnellisen parisuhteen eteen. Nyt kuulostaa siltä, että kaksi onnetonta pysyy väkisin yhdessä jonkun tekosyyn nojalla.

Vierailija
229/280 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstalogiikka:

Ja saa tilalle, mitä?

Mielenrauhan ja hyvän olon.

Kaikille eroaminen ja yksinoleminen ei tarkoita mielenrauhaa ja hyvää oloa. Etenkin, jos on perhettä. Miehille uuden puolison etsiminen ei ole mikään kahden minuutin juttu ja sitten on sekin asia, että useimmat miehet aidosti rakastavat puolisoitaan.

Toivottavasti rakastaa. En usko, että näissä ikävissä liitoissa miehet tai naiset ovat lähtökohtaisesti inhottavia ihmisiä. Sitä vaan saattaa urautua suorittaa elämää, eikä sit jaksa panostaa siihen laatuun. Mut uskon, että nuivinkin liitto on mahdollista elvyttää, jos tahtotila löytyy molemmilta.

Vierailija
230/280 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat aina vaatimassa mielipidettä asioissa, joista miehillä ei ole sen kummempaa analyysia esittää.

Tämä. Johtuuko aivojen rakenteesta, kasvatuksesta vai testosteronista, monet miehet ei todellakaan osaa tunnistaa tai eritellä tunteitaan.

Niillä on " ok", "normaalia" tai "sitä samaa", jos pyydät miestä kertomaan miltä tuntuu. Enkä yleistä kaikkiin miehiin mutta pätee suureen joukkoon.

Emme analysoi tunne-elämäämme koko ajan. Keskitymme asioihin ja tekemiseen. Veikkaisin että kyse on biologiasta koska tämä on universaali asia meillä miehillä.

Onko vaihtoehdot vain koko ajan tai ei koskaan? No, ei pidä ihmetellä kun se yllätysero tulee ihan puskista.

Mielenkiintoinen ketju. Minusta on hyvä miettiä ja keskustella miltä tuntuu ja miltä toisesta tuntuu ja mitä toinen ja itse toivoisi jos on korjattavaa. Olen kertonut aina toiselle jos on jotain pielessä, mistä pidän tai en pidä. Pahinta on sitten se että toinen viis veisaa eikä kunnioita. Todella rasittavaa olla sellaisessa suhteessa. 

Vierailija
231/280 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstalogiikka:

Ei ole ihan suoraviivaista, jos on lapsia ja asuntolaina. Eiköhän monilla ole se, että ei haluta lasten elämästä vaikeampaa.

Mutta sitten jo lastenkin takia olisi velvollisuus tehdä jotain sen toimivan ja onnellisen parisuhteen eteen. Nyt kuulostaa siltä, että kaksi onnetonta pysyy väkisin yhdessä jonkun tekosyyn nojalla.

Ei se mitään väkisin yhdessäolemista ole. Tämähän on ihan normaali tämän ajan parisuhde: mies on altavastaajana, ei sen kummempaa. Muutamia vuosikymmeniä sitten naiset olivat vastaavalla tavalla nyrkin ja hellan välissä ja niin sitä vaan niistäkin perheistä aikuisia varttui. Sanoin tässä aiemmin, että olisi mukava, jos vaimo ei haukkuisi. Käsittelet asiaa, kuin se olisi jotenkin poikkeuksellista. Eiköhän miehet ole melkoisen tottuneita haukkumiseen ja siksipä sitä ei tuoda esiinkään kuin anonyyminä.

Vierailija
232/280 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka puhuu vaihtamisesta?

Eikö  mies kykene elämään yksin jos kunnollista ei löydy? Miksi me naiset kykenemme, ja vielä hoitamaan lapset siinä samassa.

Voitko yksinkertaisesti mennä johonkin muuhun ketjuun. Tuollaisia uhreja syyllistäviä koulukiusaajia tuskin kukaan kaipaa tänne.

Toinen nainen

Minusta tuo on ihan aiheellinen kysymys. Ja samaa olen ketjua lukiessani miettinyt. Nämä jututhan on ihan hemmetin surullisia. Mikä saa ihmisen elämään huonossa liitossa mieluummin, kuin elää yksin? Mitä siitä ns. parisuhteesta saa?

Vierailija
233/280 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen seurassa haluan tuntea hänestä huokuvan naisellisuuden, joka on sekä ulkoista että sisäistä. Haluan tuntea yhteistä elämäniloa: yhdessä nauramista jollekin inside-jutulle tai yhteisen energisyyden tunturin laelle noustessa. Haluan tuntea syvää yhteisymmärrystä, joka perinteisen suomalaisesti välittyy vähistäkin sanoista tai ei tarvitse niitä ollenkaan. Haluan tuntea lämmintä tyyneyttä ja että olen hyväksytty sellaisena kuin olen. Haluan suoria sanoja, paljon puhuvia katseita ja uskaliaita kosketuksia, joista tunnen olevani kauttaaltaan haluttu siten että vaikka vikojakin löytyy, hyvät piirteeni kuitenkin kompensoivat niitä ja muodostavat ainutlaatuisuudessaan puoleensa vetävän kokonaisuuden.

Kauniisti kirjoitettu ja kauniisti ajateltu. Jos tuon kaiken pystyt itse antamaan naiselle, niin olet voittajien joukossa !

Tuo on todella hyvin kirjoitettu ja ajateltu. Sellainen kokonaisvaltainen kokemus, jota varmaan useimmat haluaa. Ei kyse ole yksittäisistä sanoista tai kehuista.

Vierailija
234/280 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten mielipiteitä ei nyt kysytty, mutta sanon siitä huolimatta, että mitä ikinä miehet toivotte naiselta, niin huolehtikaa, että haluatte ja pystytte itse antamaan edes likimain samaa naiselle, muuten olette hankaluuksissa. 

Se että mies haluaa arvostusta, kunnioitusta, kiitosta toteutuu vain jos te annatte sitä vastavuoroisesti maisellenne. Ei kukaan arvosta ja kunniloita yksipuoleisesti toista jollei saa mitään vastineeksi. Nainen haluaa keskiverrosti, turvaa, hellyyttä, läheisyyttä, rakkauden tunnetta ja omana itsenää hyväksytyksi tulemista. 

Win win tilanne.

Ei aina mene tasan. En ole koskaan haukkunut saati pettänyt vaimoani, mutta toisinpäin hän on kyllä tehnyt molempia. Se, että kohtelee toista hyvin ei tarkoita, että tulee itse kohdelluksi hyvin. Monet nykynaiset ovat indokrinoituneet ajatukseen, että miesten ihmisarvo on naisten ihmisarvoa ale

No ei kyllä ole mitään indokrinoitumista tapahtunut. Jos sun naises on ikävä, kaikki muut eivät ole. Hän ei ilmeisesti ole kovin onnellinen kanssasi. Ei ole sitä ehkä kenenkään kanssa. Mutta ei kyllä kuulosta hyvältä sinunkaan asenne naisia kohtaan. Vaikea uskoa, että jos tuon uskot olevan naisten yleinen asenne, kovin onnelliseksi voit ketään naista tehdä. Ethän selkeästi arvosta myöskään. 

Vierailija
235/280 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei välttämättä parane vaihtamalla. Mitä olen jutellut muiden miesten kanssa kokemuksista niin aika samansuuntaisia heilläkin. Meillä tuutataan jatkuvasti mediassa kapeaa kuvaa siitä, millainen mies on hyvä (esim. 50 shades of grey) ja toisaalta sitten kerrotaan, että mieluummin kohtaa karhun kun toisen miehen. Tarpeeksi, kun noille altistuu niin eipä ihme, että tavismies on muuttunut julkisessa puheessa eräänlaiseksi ali-ihmiseksi."

Kuulosta siltä, että ootte aika hukassa omassa elämässänne. Yritättekö koskaan puhua tästä niiden naistenne kanssa? Selvittää, miksi teille huudetaan tai nalkutetaan? Mielestäni kannattais yrittää sitä puhumista, vaikka ulkopuolisen avulla. Jos ei auta, elää sit vaikka yksin. 

Ei naiset ole yleisesti ilkeitä ilkeyttään. Heillä todennäköisesti joku oma näkemys tilanteeseen.

Kysyit, että mistä syystä sanotaan. Eikös se ole aika ilmeistä, jos joku sanoo ulkonäöstä niin se on kiinni siitä. Tai että jos joku eksä on ollut parempi sängyssä. Jos mietit, että miksi sanoo niin varmaan kai siksi, kun voi. Kokeileppa vaikka baarissa, että menet miehenä naisten pöytään ja aloitat sillä, että olettepa ruman näköisiä. Lennät ulos baarista ja mahdollisesti saat avokämmenestä naamaan. Olen kerran nähnyt tuon tilanteen käänteisenä naisen tekemänä eikä kukaan kohauttanut olkapäitään.

Vierailija
236/280 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen M56 ja nyt oli mielenkiintoinen aihe.

Otsikko taisi olla että millaiseksi minä mies haluan tuntea oloni naisen seurassa. Tota, tota vähän tais hämätä tää kysymys, vaiko hämäs sittenkään.

Tälleen heterona, niin haluan tuntea oloni samalla tavalla kuin miesten seurassa. Paitsi, tietysti eräät naiset jotka ovat vaan "mielenkiintoisemmat" kuin muut. Se että kohtaammeko koskaan ja kohtaako meidän tunteet niinkuin pitäisi, tai haluaisin. Sehän onkin ihan toinen juttu.

Olen nyt ollut n.2 vuotta "sinkkuna" ja sitä ennen reilu 15v. parisuhteessa. Säännöllisesti käyn tansseissa ja muissakin tapahtumissa mistä "löytyy"  mukavia naisimmeisiä.

Parisuhde olisi kiva. Uskon vielä löytäväni sellaisen naisen jonka kanssa arvomaailma ja muukin homma kohtaa. Uskon niin. Vaikka en olekaan komea, ja on jonkin verran ylipainoa. Töissä mua on kehuttu sosiaaliseksi ja mukavaksi. riittääkö se mihkään, onkin toinen juttu.

Mies, joka viihtyy itsessään, saa muutkin  viihtymään. 

Toivotaan, että se sopiva pian löytyy!

Vierailija
237/280 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitsi kun itsellä ei vielä hanskassa tämä uusi lainaussysteemi keskusteluissa. Haluan vastata sille, joka 184 viestissä toi ilmi, että vaimon nalkutus/haukkuminen/arvostelu ei parane vaihtamalla puolisoa.

Olet oikeassa, usein sama meno jatkuu, vaikka vaihtaisikin kumppania! Ja syyllinen siihen löytyy peilistä. En tarkoita tätä lytätäkseni ketään, vaan herättääkseni ihmiset pohtimaan omia käyttäytymismallejaan. Mikäli olet ehkä jo lapsesta asti joutunut mitätöinnin ja ylikävelyn kohteeksi, niin todennäköisesti törmäät samaan menoon myös aikuisuuden ihmissuhteissa. Vaikka olisit itsellesi pyhästi luvannut muuta!

Tutut käytösmallit ja ihmistyypit vetävät puoleensa (vaikka alussa vaikuttaisivat olevan jotain ihan muuta) ja jossain vaiheessa huomaa ajattelevansa tilanteestaan: "samaa paskaa eri paketissa". Olen itse omassa elämässäni kamppaillut asian kanssa ja on ollut kova paikka myöntää, ett

Tuo on totta, että monet toistaa samaa kaavaa, eivätkä tunnista itsessään sitä syytä siihen. Kysehän ei ole tässä uhrin syyllistämisestä. Sama homma se on naisilla. 

Vierailija
238/280 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten mielipiteitä ei nyt kysytty, mutta sanon siitä huolimatta, että mitä ikinä miehet toivotte naiselta, niin huolehtikaa, että haluatte ja pystytte itse antamaan edes likimain samaa naiselle, muuten olette hankaluuksissa. 

Se että mies haluaa arvostusta, kunnioitusta, kiitosta toteutuu vain jos te annatte sitä vastavuoroisesti maisellenne. Ei kukaan arvosta ja kunniloita yksipuoleisesti toista jollei saa mitään vastineeksi. Nainen haluaa keskiverrosti, turvaa, hellyyttä, läheisyyttä, rakkauden tunnetta ja omana itsenää hyväksytyksi tulemista. 

Win win tilanne.

Ei aina mene tasan. En ole koskaan haukkunut saati pettänyt vaimoani, mutta toisinpäin hän on kyllä tehnyt molempia. Se, että kohtelee toista hyvin ei tarkoita, että tulee itse kohdelluksi hyvin. Monet nykynaiset ovat indokrinoituneet ajatuksee

Ei se, että havainnoi asioita ole kannanotto minkään puolesta tai vastaan. Meillä vaan on sellainen sosiaalinen normi, että miehen pitää kestää mitä tulee ja sitä myöten ihmiset käyttäytyvät sen oletuksen mukaisesti.

Vierailija
239/280 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passatuksi nyt ainakin. "onko kaikki hyvin, haluatko jotain syömistä, maistuisk kalja, mennäänkö peuhaamaan jne.

Vierailija
240/280 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihana, että olisi samat arvot ja samat mieltymykset. Lapsia saa olla vaikka useampia, koska pidän lapsista.

Lompakosta ei ole niin väliä, koska olen jo tehnyt työni ja olen vakavarinen.

En pidä turhamaisista naisista jotka keräävät huomiota seurassani...

Pimpero voi haista aika voimakkaalle, mutta ei liikaa...

Valaista en pidä mutta saahan sitä pyllyä olla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän