Mies, millaiseksi haluaisit tuntea olosi naisen seurassa?
Itse haluan tuntea oloni miehen seurassa turvalliseksi, rennoksi ja rauhalliseksi.
Ihanaa jos mies saa minulle olon, että olen hauskaa seuraa, että minua kuunnellaan ja arvostetaan. Kivaa jos tunnen oloni myös "halutuksi", sellaiseksi että olen kerta kaikkiaan ihana ja söpö ja mies tekisi vuokseni mitä vaan.
Mutta mites miehet?
Toivotteko samaa vai jotain muutakin? :)
Saako joku sinut tuntemaan olosi hyväksi ja miten?
Kommentit (280)
Naiset ovat aina vaatimassa mielipidettä asioissa, joista miehillä ei ole sen kummempaa analyysia esittää.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat aina vaatimassa mielipidettä asioissa, joista miehillä ei ole sen kummempaa analyysia esittää.
Keskustelupalsta on siinä mielessä hyvä, että vastata voi halutessaan eli kukaan ei ole vaatinut mitään.
Mielestäni aloitus on mielenkiintoinen!
Vierailija kirjoitti:
Vaimo on mun tukipilari. Esitän töissä pomoa ja tulen kotiin vaimon kainaloon keräämään rohkeutta.
Ihana! ❤
Vierailija kirjoitti:
Jos vaikka kaksi minuuttia miettisit asiaa jos sulla riittää verta kiertämään myös yläpäässä.
Se tuntuu ihanalle jos nainen sanoo tuhkamunaksi tai eunukiksi
Vierailija kirjoitti:
En osaa vastata kysymykseen.
Tuo taitaa olla enemmänkin naisten ajattelutapa?
"Millaiseksi mies saa minut tuntemaan itseni"
"Miltä näytän miehen rinnalla"
Jne.Minua kiinnostaa se nainen. Jonka toivon olevan mukava, hauska, älykäs, seksuaalinen ja minusta kiinnostunut. En mieti asiaa sitä kautta millaiseksi tunnen itseni.
Joo. Tässäpä tuli kiertäen vastaus myös siihen, mikseivät miehet monesti mieti naisenkaan tarpeita. Kun eivät ne mieti omiaankaan. Vaistolla ja ajelehtimalla mennään ja toivotaan parasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo on mun tukipilari. Esitän töissä pomoa ja tulen kotiin vaimon kainaloon keräämään rohkeutta.
Ihana! ❤
Nynny mies on ihana? Koettakaa nyt päättää kun viimeksi oli ällö.
Nartuksi jota isokullinen shemale painaa väkisin.
Ei todellakaan ole tullut ajateltua että millaiseksi haluaisin tuntea oloni. Mutta jos jotain naisten seurasta toivoisin niin katsokaa jostain 50-luvun amerikkalainen klassikko Leave it to Beaver jossa perheen isää ei nykyajan tyyliin pilkata ja nolata joka käänteessä. Hänen kaltaisensa perheen ja elämän mielelläni ottaisin mutta nykyaikana ei ole tarjolla tällaista.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole tullut ajateltua että millaiseksi haluaisin tuntea oloni. Mutta jos jotain naisten seurasta toivoisin niin katsokaa jostain 50-luvun amerikkalainen klassikko Leave it to Beaver jossa perheen isää ei nykyajan tyyliin pilkata ja nolata joka käänteessä. Hänen kaltaisensa perheen ja elämän mielelläni ottaisin mutta nykyaikana ei ole tarjolla tällaista.
Käyttäydytkö itse kuin se perheen isä? Oletko kertonut naisellesi mitä toivot ja mitä tarjoat vastineeksi?
Naisena on todella vaikeaa, jos on itse tunneälykäs ja miehen tunneäly ja parisuhdetaidot heikot.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Johtuuko aivojen rakenteesta, kasvatuksesta vai testosteronista, monet miehet ei todellakaan osaa tunnistaa tai eritellä tunteitaan.
Niillä on " ok", "normaalia" tai "sitä samaa", jos pyydät miestä kertomaan miltä tuntuu. Enkä yleistä kaikkiin miehiin mutta pätee suureen joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Johtuuko aivojen rakenteesta, kasvatuksesta vai testosteronista, monet miehet ei todellakaan osaa tunnistaa tai eritellä tunteitaan.
Niillä on " ok", "normaalia" tai "sitä samaa", jos pyydät miestä kertomaan miltä tuntuu. Enkä yleistä kaikkiin miehiin mutta pätee suureen joukkoon.
Emme analysoi tunne-elämäämme koko ajan. Keskitymme asioihin ja tekemiseen. Veikkaisin että kyse on biologiasta koska tämä on universaali asia meillä miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emme analysoi tunne-elämäämme koko ajan. Keskitymme asioihin ja tekemiseen. Veikkaisin että kyse on biologiasta koska tämä on universaali asia meillä miehillä.
Onko vaihtoehdot vain koko ajan tai ei koskaan? No, ei pidä ihmetellä kun se yllätysero tulee ihan puskista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vaihtoehdot vain koko ajan tai ei koskaan? No, ei pidä ihmetellä kun se yllätysero tulee ihan puskista.
Tuolla ajatusmaailmalla suosittelen sinulle nykyään niin trendikästä lesbosuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan treenissä ja duunissakin tavotteita. Miksei voi samalla tavalla hahmottaa tavotteita henkiselle hyvinvoinnille, parisuhteen laadulle jne?
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva kuulla oikeasti ihan konkreettisia juttuja.
Esim. oma mies tarkistaa aina kodissa illalla, että ovet on lukossa ja hellat pois päältä ym., itse voin vain mennä peiton alle. Siitä tulee turvallinen olo.
Itse taas koitan miestäni rauhoittaa ja rentouttaa antamalla hänelle omaa aikaa (vaikka jääkiekon katsomista 3h ilman mun mitään motkotusta).
Nämä nyt tyhmiä esimerkkejä vaan.
Oma mies haluaa tuntea mielestäni olonsa arvostetuksi ja sellaiseksi, että kun työpäivän jälkeen tulee kotiin niin olen hänen tukenaan, vähän niin kuin "samaa tiimiä". En ole koko ajan vaatimassa jotain.
Ja näin ollen pitää minutkin tyytyväisenä. :)
Tämä kahden OCD-ihmisen suhde on söpö!
Ketju selittää jonkin verran sitä, miksi miehiä on välillä vaikea ymmärtää.
Heh, hienosti sanottu.