Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, millaiseksi haluaisit tuntea olosi naisen seurassa?

Vierailija
30.10.2021 |

Itse haluan tuntea oloni miehen seurassa turvalliseksi, rennoksi ja rauhalliseksi.

Ihanaa jos mies saa minulle olon, että olen hauskaa seuraa, että minua kuunnellaan ja arvostetaan. Kivaa jos tunnen oloni myös "halutuksi", sellaiseksi että olen kerta kaikkiaan ihana ja söpö ja mies tekisi vuokseni mitä vaan.

Mutta mites miehet?

Toivotteko samaa vai jotain muutakin? :)

Saako joku sinut tuntemaan olosi hyväksi ja miten?

Kommentit (280)

Vierailija
81/280 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen seurassa haluan tuntea hänestä huokuvan naisellisuuden, joka on sekä ulkoista että sisäistä. Haluan tuntea yhteistä elämäniloa: yhdessä nauramista jollekin inside-jutulle tai yhteisen energisyyden tunturin laelle noustessa. Haluan tuntea syvää yhteisymmärrystä, joka perinteisen suomalaisesti välittyy vähistäkin sanoista tai ei tarvitse niitä ollenkaan. Haluan tuntea lämmintä tyyneyttä ja että olen hyväksytty sellaisena kuin olen. Haluan suoria sanoja, paljon puhuvia katseita ja uskaliaita kosketuksia, joista tunnen olevani kauttaaltaan haluttu – siten että vaikka vikojakin löytyy, hyvät piirteeni kuitenkin kompensoivat niitä ja muodostavat ainutlaatuisuudessaan puoleensa vetävän kokonaisuuden.

Vierailija
82/280 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen seurassa haluan tuntea hänestä huokuvan naisellisuuden, joka on sekä ulkoista että sisäistä. Haluan tuntea yhteistä elämäniloa: yhdessä nauramista jollekin inside-jutulle tai yhteisen energisyyden tunturin laelle noustessa. Haluan tuntea syvää yhteisymmärrystä, joka perinteisen suomalaisesti välittyy vähistäkin sanoista tai ei tarvitse niitä ollenkaan. Haluan tuntea lämmintä tyyneyttä ja että olen hyväksytty sellaisena kuin olen. Haluan suoria sanoja, paljon puhuvia katseita ja uskaliaita kosketuksia, joista tunnen olevani kauttaaltaan haluttu – siten että vaikka vikojakin löytyy, hyvät piirteeni kuitenkin kompensoivat niitä ja muodostavat ainutlaatuisuudessaan puoleensa vetävän kokonaisuuden.

Tämä on kauniisti kirjoitettu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/280 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksytyksi. Ettei olisi jatkuvan (persoonan) arvioimisen kohteena. Ei tarvi kehua ja ylistää mutta jos on riittävä, niin se on kiva kuulla.

Vierailija
84/280 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla vaan oma itsensä eikä näytellä tai teeskennellä mitään. Totuus paljastuu kumminkin aina lopulta.

Miten tämä liittyy mihinkään?

Et taida olla kovin välkky?

Olen kansainvälisesti menestynyt yliopistotutkija, mutta en siltikään ymmärrä vastauksesi relevanssia kysymykselle.

Kirjatiedon ulkoa opettelu ei kerro älykkyydestä vaan hyvästä muistista

Vierailija
85/280 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan tämmöistä mitä tämä ketju aiheuttaa kun miehiltä kysytään ja naiset vastaavat mitä he haluavat

Vierailija
86/280 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ainakaan tämmöistä mitä tämä ketju aiheuttaa kun miehiltä kysytään ja naiset vastaavat mitä he haluavat

Niin mitä se aiheuttaa?

Vierailija
87/280 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa vastata kysymykseen.

Tuo taitaa olla enemmänkin naisten ajattelutapa?

"Millaiseksi mies saa minut tuntemaan itseni"

"Miltä näytän miehen rinnalla"

Jne.

Minua kiinnostaa se nainen. Jonka toivon olevan mukava, hauska, älykäs, seksuaalinen ja minusta kiinnostunut. En mieti asiaa sitä kautta millaiseksi tunnen itseni.

Tuo on aika erikoista naisen näkökulmasta. Minulle on aika selvää, että joidenkin ihmisten kanssa tunnen oloni epämukavaksi, tuntuu kuin juttuni ja huumorini menisi ihan ohi ja oloni ei ole rento. On outo ajatella, että miehelle ei olisi tärkeää, että naisen kanssa voi olla rento ja oma itsensä ja tuntuu siltä, että on hyväksytty ja rakastettu. Outo ajatus, että tärkeää olisi vain se, millainen nainen on, ei se, millainen olo itselle tulee naisen seurassa. 

N-

Tuossa puhutaan eri asiasta.

Se jos voin puhua avoimesti tai ola rennosti jonkun kanssa, joo, allekirjoitan tuon.

Mutta en allekirjoita sitä että tuntisin itseni tietynlaiseksi. Kuten vahvaksi, osaavaksi, tai mitä tahansa.

Tätä voi lähestyä myös negaation kautta. Monelle miehelle tuntuu riittävän ihan randomisti ne positiiviset tunteet joita nyt joskus sattuu tulemaan, kunhan nainen EI HERÄTÄ NEGATIIVISIA tunteita. Naisen nalkutus (yritys kohentaan yhteisiä ongelmakohtia) esimerkiksi alkaa ärsyttää ja on eitoivottua. Kuten myös varmaan suuttuminen jne. 

Osalta miehistä jää käyttämättä iso potentiaali, kun eivät tajua, että parisuhteesta voisi saada ihan älyttömästi irti ja hyvää laatua omaan elämään ja samalla ilahduttaa myös sitä vastapuolta ja että niitä negatiivisiakin tunteita syntyisi vähemmän ja harvemmin, jos homman ottaisi tosissaan. 

Nytkään ei puhuta tuosta.

Aihe on se että nainen kokee itsensä jonkinlaiseksi miehen kautta. Esim. pieneksi ja siroksi kun mies on iso. Tähän liittyy naisten halu vertailla itseään mieheen.

Minä joko olen iso ja voimakas tai en ole. Ei se riipu siitä millainen nainen sattuu olemaan parisuhteessa kanssani.

Vierailija
88/280 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvoiseksi.

Jännä vastaus.

Mun mielestä esim. shakissa on hieno ajatus siitä, että kuningatar on kuninkaan tukena, se nappula, joka voi kääntää pelin voitoksi.

Jotain sellasta kaipaa naiselta, kumppanuutta.

Eli sinä miehenä olet se tärkein nappula, ja muut, jopa oma kumppani on ainoastaan tukemassa sinua että kykenisit olemaan mahdollisimman pitkää pelilaudalla? Jännä vastaus. Kyllä tasa-arvo on parempi.

Minä en osannut naisena lukea tuota noin vaan että tämä mies arvosti naisensa sparrausta ja kumppanuutta ja kokee saavansa siitä tukea itselleen ja yltävänsä ehkä ulottuvuuksiin, joihin ei muuten ulottuisi. 

Tämä tuntuu olevan mitä monet naiset haluavatkin.

Alistumista älykkäämmän, vahvemman ja rohkeamman miehen sparrariksi ja tukijaksi kun tämä valloittaa maailmaa.

Selkeästi naiset haluavat todella paljon voimakkaampia sukupuolirooleja kuin miehet. Naisille on ongelma jos mies haluaa liiaksi tasa-arvoa parisuhteessa, eikä osaa tai halua listata stereotyyppisiä mies-nainen-asioita kuten turvaamista, perheen johtamista tai seksuaalista dominanssia.

Vierailija
89/280 |
03.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tämän kirjoittajalle. Sittenkin ehkä uskon, että vielä on mahdollista löytää oma rakas sielunkumppani❤️ Juuri tätä haluaisin itsekin. Mistä vain löytäisin 🥺

Vierailija
90/280 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppistarallaa.

Vierailija
91/280 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tuolla kysymyksellä on väliä kun nainen tekee kaikki niin kuin itsekeskeisesti haluaa miettimättä miestä. Nykyään mies on vain naisen tahdon toteutus väline tai nainen vaihtaa miestä semmoiseen miltä saa asiat niin kuin haluaa

Vierailija
92/280 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on loistava kysymys ja myös avain siihen, miksi mies hakeutuu "vieraisiin" tai aloittaa sivusuhteen. Kotona ei tule tunnetta, että on siellä haluttu arvostettu tai kelpaa omana itsenään. Monet naiset haluavat ostoskärryn vierellä kipittävän kyllä- kulta tyypin, eli pomotettavan miehen. Mutta todellisuudessa tällainen naisen tahtoon alistuva mies harvoin on onnellinen, vaikka yrittää miellyttää naista. Mies haluaa jahdata naisen omakseen ja sen jälkeen olla kodin alfa-uros, joka on haluttu ja arvostettu omana itsenään. Seksuaalisesti haluttuna olo on myös todella tärkeää, sillä seksi on miehelle voima, joka kantaa läpi vaikeiden päivien töissä. Mies haluaa tuntea olevansa hyvä isä, niin että sellainen naputus että et tee lasten kanssa sitä ja tätä ei auta asiaa. Mies haluaa olla isä omalla tavallaan. 

Vierailija
93/280 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan naisen kuin naisen seurassa olla häntä ylempiarvoinen ja määrätä häntä ka teikessa niin että naisen on toteltava minua kaikessa mitä käsken, tehtävä kaikki mitä hänen käsken hänen tehdä ja että hän on minun alamainen palvelijani.

Vierailija
94/280 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakin näyttäisi siltä, että mies haluaa tuntea itsensä arvostetuksi, rennoksi, tarvituksi, halutuksi ja kovaksi.

Ja että nainen ei leiki vaan on oma aito itsensä.

Toivoinkin jotain tällaista!

Kaipaatteko naiselta tukea? Voiko nainen rohkaista teitä jotenkin? Saako nainen rauhoitettua sinut, miten?

Onko kehut ulkonäöstä ja taidoista tärkeitä?

Ap

Kaikista tärkeintä miehelle on se, että nainen ymmärtäisi miestä. Miehen vastuuta ja roolia yhteiskunnan rakentajana, ongelmien ratkaisijana sekä ylipäätään maailman hallitsijana.

Viimeiset 10 vuotta, tuntuu että naiset ja miehet ovat toisiaan vastaan. Kilpailevat jne. Mutta ennen kun voisi vastata, että millaiseksi haluaa naisen kanssa itensä tuntea, tai mitä suhtautumista odottaa naiselta, tuohon on vielä pitkä matka. Ensin pitäisi päästä tasolle, että nainen edes ymmärtäisi vähän miestä. Miehen viettejä ja sitä kaikkea teennäistä muutostarvetta, jota mies joutuu käymään läpi nykyajan pellemaailmassa.

Vierailija
95/280 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostus ja kunnioitus on niitä mitä itse haluaisin mutta niitä ei miehet naisilta saa

Vierailija
96/280 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan tuntea itseni naisen seurassa Conan Barbaariksi.

Vierailija
97/280 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastetuksi ja tasavertaiseksi

Vierailija
98/280 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä olenko oma itseni vai dissosiaatiopersoona. Tai ihan sama koska suhteeni ovat joka tapauksessa päättyneet viimeistään kun joudun pakkohoitoon.

99/280 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla vaan oma itsensä eikä näytellä tai teeskennellä mitään. Totuus paljastuu kumminkin aina lopulta.

Miten tämä liittyy mihinkään?

Et taida olla kovin välkky?

Olen kansainvälisesti menestynyt yliopistotutkija, mutta en siltikään ymmärrä vastauksesi relevanssia kysymykselle.

On sitten jäänyt tuo elämän sosiaalinen ja henkinen puoli vähemmälle

Vierailija
100/280 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvoiseksi.

Jännä vastaus.

Mun mielestä esim. shakissa on hieno ajatus siitä, että kuningatar on kuninkaan tukena, se nappula, joka voi kääntää pelin voitoksi.

Jotain sellasta kaipaa naiselta, kumppanuutta.

Eli sinä miehenä olet se tärkein nappula, ja muut, jopa oma kumppani on ainoastaan tukemassa sinua että kykenisit olemaan mahdollisimman pitkää pelilaudalla? Jännä vastaus. Kyllä tasa-arvo on parempi.

Tai sitten voi kääntää tuon vastauksen myös toisinpäin. Kyllä naisenakin koen olevani tietenkin sen oman elämäni tärkein nappula. Kuka muu mun tavoitteita saavuttaa, kuin minä itse? Kumppani on siinä toivottavasti tukena.

Tasa-arvoa on se, että tuetaan vuorollamme toisiamme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme