Mies, millaiseksi haluaisit tuntea olosi naisen seurassa?
Itse haluan tuntea oloni miehen seurassa turvalliseksi, rennoksi ja rauhalliseksi.
Ihanaa jos mies saa minulle olon, että olen hauskaa seuraa, että minua kuunnellaan ja arvostetaan. Kivaa jos tunnen oloni myös "halutuksi", sellaiseksi että olen kerta kaikkiaan ihana ja söpö ja mies tekisi vuokseni mitä vaan.
Mutta mites miehet?
Toivotteko samaa vai jotain muutakin? :)
Saako joku sinut tuntemaan olosi hyväksi ja miten?
Kommentit (280)
Aloitetaan vaikka siitä, että ei tarvitsisi pelätä henkistä- JA fyysistä väkivaltaa. Se olisi hyvä alku, jos nainen pystyisi olla syyllistymästä noihin.
Vierailija kirjoitti:
No ainakin näyttäisi siltä, että mies haluaa tuntea itsensä arvostetuksi, rennoksi, tarvituksi, halutuksi ja kovaksi.
Ja että nainen ei leiki vaan on oma aito itsensä.
Toivoinkin jotain tällaista!
Kaipaatteko naiselta tukea? Voiko nainen rohkaista teitä jotenkin? Saako nainen rauhoitettua sinut, miten?
Onko kehut ulkonäöstä ja taidoista tärkeitä?
Ap
Ei siitä tuesta, kannustamisesta ja ulkonäönkin kehaisemisesta ole haittaakaan, puolin ja toisin :-D
Vaimo on mun tukipilari. Esitän töissä pomoa ja tulen kotiin vaimon kainaloon keräämään rohkeutta.
En osaa vastata kysymykseen.
Tuo taitaa olla enemmänkin naisten ajattelutapa?
"Millaiseksi mies saa minut tuntemaan itseni"
"Miltä näytän miehen rinnalla"
Jne.
Minua kiinnostaa se nainen. Jonka toivon olevan mukava, hauska, älykäs, seksuaalinen ja minusta kiinnostunut. En mieti asiaa sitä kautta millaiseksi tunnen itseni.
Vierailija kirjoitti:
Jne.Minua kiinnostaa se nainen. Jonka toivon olevan mukava, hauska, älykäs, seksuaalinen ja minusta kiinnostunut. En mieti asiaa sitä kautta millaiseksi tunnen itseni.
Totta. Minunkin oli vaikea hahmottaa kysymystä ja itseäni. Tosin naimisissa jo 20-vuotta, sekin voi vaikuttaa asiaan.
Eipä tänne voi kommentoida kun sika mode kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen ja vaikka kuinka asiallinen niin ei vitussa julkaista.
Miehekkääksi, alfaksi, lauman johtajaksi
Vierailija kirjoitti:
Jne.Minua kiinnostaa se nainen. Jonka toivon olevan mukava, hauska, älykäs, seksuaalinen ja minusta kiinnostunut. En mieti asiaa sitä kautta millaiseksi tunnen itseni.
Tuo on aika erikoista naisen näkökulmasta. Minulle on aika selvää, että joidenkin ihmisten kanssa tunnen oloni epämukavaksi, tuntuu kuin juttuni ja huumorini menisi ihan ohi ja oloni ei ole rento. On outo ajatella, että miehelle ei olisi tärkeää, että naisen kanssa voi olla rento ja oma itsensä ja tuntuu siltä, että on hyväksytty ja rakastettu. Outo ajatus, että tärkeää olisi vain se, millainen nainen on, ei se, millainen olo itselle tulee naisen seurassa.
N-
Siis kysymyshän ei ollut millainen haluat olla naisen seurassa vaan mitä tunteita naisen seurassa mieluusti koet!
Rakkautta, arvostusta, kunnioitusta, himoa, ymmärrystä, yhteenkuuluvuutta...
Voit tuntea olosi iloiseksi, kuulluksi, tärkeäksi, nähdyksi, toivotuksi, halutuksi, pidetyksi, rakkaaksi, rohkeaksi, komeaksi...mitä vaan!
Eikö miehet tunnista omia tunteitaan?
Esim. näin naisena haluan tuntea itseni miehen seurassa ennen kaikkea tärkeäksi. Että olen oikeasti tärkeä juuri sellaisena kuin olen ja että mut nähdään ja kuullaan.
Vierailija kirjoitti:
Esim. näin naisena haluan tuntea itseni miehen seurassa ennen kaikkea tärkeäksi. Että olen oikeasti tärkeä juuri sellaisena kuin olen ja että mut nähdään ja kuullaan.
Etkö osaa suomea? Kysymys oli mirhille. Painu vit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Halutuksi, arvostetuksi, tarvituksi
Jos nainen on ihastunut, tuo on automaatio."
Ei välttämättä ole automaattista. Rakastava, mutta pärjäävä nainen joutuu varomaan ettei anna kuvaa, että ei varsinaisesti tarvitse miestä(än), koska silloin mies saattaa alkaa katsoa uutta "naista, joka tarvitsee häntä".
En tarkoita tällä niinkään seksuaalisuutta, vaan kaikkea sitä, missä mies voi tuntea olevansa tärkeä, tarvittu, korvaamaton naisen silmissä. Kun nainen pärjää yksinkin, hän ei aina huomaa antaa miehelleen tilaa olla mies, olla tarvittu. Tarpeelliseksi ja varsinkin arvostetuksi itsensä tunteminen voi osalle miehiä olla tärkeämpää kuin rakastettuna oleminen - ilman rakkautta voi elää, mutta tarpeettomuuden ja kunnioituksen ja arvostuksen puute syö sisältä.
Kokemuksesta sanon, että yhdessä tekeminen, ei yksin kaikessa pärjääminen, sitoo puolisoita toisiinsa. Yhdessä tekeminen antaa tilaisuuksia toisen kuuntelemiseen, ajatustenvaihtoon ja läheisyyden säilyttämiseen.
Kuninkaaksi, jonka jokainen toive toteutetaan. Lähimmäksi tätä pääsee prostituoidun luona.
Mitä se tarkoittaa "arvostetuksi" ? Kuinka naisena voin saada sinut tuntemaan niin ? Neuvokaa nyt ihmeessä. Kehumallako ?
Arvostusta voi osoittaa KIITTÄMÄLLÄ. Olemalla kiitollinen.
Vierailija kirjoitti:
Kuninkaaksi, jonka jokainen toive toteutetaan. Lähimmäksi tätä pääsee prostituoidun luona.
Se sulle siis suotakoon.
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvoiseksi.
Jännä vastaus.
Mun mielestä esim. shakissa on hieno ajatus siitä, että kuningatar on kuninkaan tukena, se nappula, joka voi kääntää pelin voitoksi.
Jotain sellasta kaipaa naiselta, kumppanuutta.
Tärkeintä olisi tunne siitä että kelpaan sellaisena kuin olen, ettei tarvisi olla jatkuvan arvioinnin tai vertailun kohteena.