Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, millaiseksi haluaisit tuntea olosi naisen seurassa?

Vierailija
30.10.2021 |

Itse haluan tuntea oloni miehen seurassa turvalliseksi, rennoksi ja rauhalliseksi.

Ihanaa jos mies saa minulle olon, että olen hauskaa seuraa, että minua kuunnellaan ja arvostetaan. Kivaa jos tunnen oloni myös "halutuksi", sellaiseksi että olen kerta kaikkiaan ihana ja söpö ja mies tekisi vuokseni mitä vaan.

Mutta mites miehet?

Toivotteko samaa vai jotain muutakin? :)

Saako joku sinut tuntemaan olosi hyväksi ja miten?

Kommentit (280)

Vierailija
241/280 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstalogiikka:

Henkinen väkivalta miestä kohtaan = ok ja hyväksyttävää, mies on tossukka

Henkinen  väkivalta naista kohtaan = jätä se sika

Miksi miehet eivät jätä heitä huonosti kohtelevia naisia?

Ei ole ihan suoraviivaista, jos on lapsia ja asuntolaina. Eiköhän monilla ole se, että ei haluta lasten elämästä vaikeampaa.

Mutta sitten jo lastenkin takia olisi velvollisuus tehdä jotain sen toimivan ja onnellisen parisuhteen eteen. Nyt kuulostaa siltä, että kaksi onnetonta pysyy väkisin yhdessä jonkun tekosyyn nojalla.

Ei se mitään väkisin yhdessäolemista ole. Tämähän on ihan normaali tämän ajan parisuhde: mie

Ei ole normaalia, että vähän väliä haukutaan. Itse en tuollaista kattelis kovinkaan kauaa. Eivät miehet ole laumana naislauman kanssa. Jokaisen avioliitto ja parisuhde on henkilökohtainen. Jokainen on vastuussa omasta roolistaan siinä. 

En tunne yhtään altavastaaja miestä. Enkä naista sen puoleen. Ne liitot, joissa on ollut riitaa ja tyytymättömyyttä, ovat loppuneet. Suurin osa tuntemistani ihmisistä on pitkissä liitoissa. Eikä näissä todellakaan ketään alisteta tai nujerreta. Ihan pimee ajatus jo tuollainen. 

Oot tainnut jotenkin sokeutua omassa suhteessa, etkä enää erota, mikä on normaalia ja kohtuullista. 

Vierailija
242/280 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva jos voisit runkkailla pitkin päivää, mutta ei sen niin väliä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/280 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei välttämättä parane vaihtamalla. Mitä olen jutellut muiden miesten kanssa kokemuksista niin aika samansuuntaisia heilläkin. Meillä tuutataan jatkuvasti mediassa kapeaa kuvaa siitä, millainen mies on hyvä (esim. 50 shades of grey) ja toisaalta sitten kerrotaan, että mieluummin kohtaa karhun kun toisen miehen. Tarpeeksi, kun noille altistuu niin eipä ihme, että tavismies on muuttunut julkisessa puheessa eräänlaiseksi ali-ihmiseksi."

Kuulosta siltä, että ootte aika hukassa omassa elämässänne. Yritättekö koskaan puhua tästä niiden naistenne kanssa? Selvittää, miksi teille huudetaan tai nalkutetaan? Mielestäni kannattais yrittää sitä puhumista, vaikka ulkopuolisen avulla. Jos ei auta, elää sit vaikka yksin. 

Ei naiset ole yleisesti ilkeitä ilkeyttään. Heillä todennäköisesti joku oma näkemys tilanteeseen.

Kysyit, että mistä syyst

Täh? Mitähän tällä yritit sanoa?

Ei silloin haukuta ulkonäköä, kun tykätään. Jos se ulkonäkö olis ongelma, ei alunperinkään olis ottanut puolisokseen. Haukkuminen tapahtuu, kun haluaa illa loukkaava.

Vierailija
244/280 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva kuulla oikeasti ihan konkreettisia juttuja.

Esim. oma mies tarkistaa aina kodissa illalla, että ovet on lukossa ja hellat pois päältä ym., itse voin vain mennä peiton alle. Siitä tulee turvallinen olo.

Itse taas koitan miestäni rauhoittaa ja rentouttaa antamalla hänelle omaa aikaa (vaikka jääkiekon katsomista 3h ilman mun mitään motkotusta).

Nämä nyt tyhmiä esimerkkejä vaan.

Oma mies haluaa tuntea mielestäni olonsa arvostetuksi ja sellaiseksi, että kun työpäivän jälkeen tulee kotiin niin olen hänen tukenaan, vähän niin kuin "samaa tiimiä". En ole koko ajan vaatimassa jotain.

Ja näin ollen pitää minutkin tyytyväisenä. :)

Kuulostaa aika... No, itsepähän tuota haluat.

Vierailija
245/280 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei välttämättä parane vaihtamalla. Mitä olen jutellut muiden miesten kanssa kokemuksista niin aika samansuuntaisia heilläkin. Meillä tuutataan jatkuvasti mediassa kapeaa kuvaa siitä, millainen mies on hyvä (esim. 50 shades of grey) ja toisaalta sitten kerrotaan, että mieluummin kohtaa karhun kun toisen miehen. Tarpeeksi, kun noille altistuu niin eipä ihme, että tavismies on muuttunut julkisessa puheessa eräänlaiseksi ali-ihmiseksi."

Kuulosta siltä, että ootte aika hukassa omassa elämässänne. Yritättekö koskaan puhua tästä niiden naistenne kanssa? Selvittää, miksi teille huudetaan tai nalkutetaan? Mielestäni kannattais yrittää sitä puhumista, vaikka ulkopuolisen avulla. Jos ei auta, elää sit vaikka yksin. 

Ei naiset ole yleisesti ilkeitä ilkeyttään. Heillä todennäköisesti joku oma näkemys tilanteeseen.

Kyllähän tuo on nykyään ihan normaalia käytöstä tinder-treffeilläkin.

Vierailija
246/280 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konkreettisia juttuja, mitkä saisi miehen kokemaan olon arvostetuksi.

- kysyttäisiin joskus, mitä kuuluu

- ei lytätä harrastuksia ja kiinnostuksenkohteita

- ei kommentoitaisi ulkonäöstä ja vertailtaisi muihin, jokainen mies ei voi olla Brad Pitt.

- muistettaisiin syntymäpäivänä jollakin, joka olisi itsestä mukavaa. Vaikkapa kirja tai yhteinen illallinen kotona olisivat mukavia.

- anna lupa siihen, että miehelläkin saa olla tunteita, jos esimerkiksi omainen menehtyy. Älä hauku silloin vässykäksi.

Vierailija
247/280 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aavistustakaan. Jospa sinä nainen kerrot, miten miehen pitää tuntea naisen seurassa. :D

Vierailija
248/280 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sanoi, että haluaisi tuntea olonsa halutuksi ja söpöksi...jos katsoo vauvapalstaa niin ei mahda moni mies olla puolisonsa halujen kohde

Vierailija
249/280 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halutuksi, arvostetuksi, tarvituksi

Halutuksi, ymmärretyksi ja rakastetuksi, muulla ei ole paljon väliä.

Vierailija
250/280 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIes haluaa tuntea olonsa aidosti arvostetuksi.

Se ei ole mahdollista koska lähes kaikki naiset halveksuvat, jopa vihaavat miehiä.

Vierailija
251/280 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut tasainen suhde ja mies on kohdellut mua viime vuodet kuin kuningatarta. Eli, voin sanoa saavani suhteessa kaiken mitä haluan; rakkautta, hellyyttä, tukea, ystävyyden, seksiä...jne. Mies on muutenkin mallikelpoinnen aviomies ja hyvä isä lapsille. Mutta en halua enää miestäni, koska törmäsin työpaikalla komeaan ulkkarityöntekijään. Se alkoi ensin eräällä työmatkalla ja on sitten jatkunut niin, että tapaillaan viikollakin, kun käyn "omilla asioillani" tai "olen vähän pidempään töissä". Mies ei epäile mitään.

Vierailija
252/280 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sellainen, että ei ole konflikteja eikä mäkätystä vaan rauhaa.

Vierailija
253/280 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo sen ikäinen että tiedän (ja kantapään kautta valitettavasti oppinut) miesten kaipaavan arvostusta ja sitä että nainen tarvitsee häntä. 

Mutta eikö ole niin, että arvostus /kunnioitus ANSAITAAN.

Näin miehenä arvostus on tärkeää itsellenikin, mutta on selvää, että arvostus ansaitaan. Se mitä miehet tuolla tarkoittavat on, että he eivät halua epäarvostusta: halveksuntaa, naljailua, jatkuvaa kritisointia kaikesta miten hän tekee asiat. Eli itse asiassa he haluavat ihan vain kunnioitusta, joka sekin oikeastaan tarkoittaa vain, että ei epäkunnioita.

Kuvailemasi mies kuulostaa joko siltä, että hän ei ollut kovin tasokas harrastuksistaan päätellen, tai sitten jos oli realistinen pelko pettämisestä ja sinä et kiinnostanut häntä, hän oli liiankin tasokas.

AP:n kysymykseen vastaus (ja tämä on sama käytännössä kaikilla miehillä): hal

Samaa mieltä edellisen kanssa. En kaipaa erityisesti ylitsevuotavaa kiitosta, vaan nimenomaan aina ja kaikissa tilanteissa normaalia kunnioittavaa puhetta molempiin suuntiin sekä turhan pikkuasioista nipottamisen jättämistä väliin kokonaan.

Ihan yksinkertaisimmillaan esim. kun olen hakenut kaupasta 6 kassia ruokia ja valmistanut perheelle iltaruoan niin olisi sen verran sosiaalista ymmärrystä että EI pääse suusta kritiikkiä ostoksista "miksi sinä..." eikä valmiiseen pöytään istuva nainem valittaisi mausteista tai yhtään mistään.

Noita pieniä vähättelyitä kun kuuntelee vuodesta toiseen päivittäin/viikoittain niin jossain kohtaa tulee kiintiö täyteen ja perhe on entinen.

Vierailija
254/280 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sellainen, että ei ole konflikteja eikä mäkätystä vaan rauhaa.

Tämä. Mikä siinä on että asioita ja ongelmia ei voi kotiseinien sisällä keskustella rauhallisen aikuismaisesti, vaan taannutaan esiteinimäiseen ilmaisuun?

Normaali käytös onnistuu ulkomaailmassa mutta puolisolle kiukutellaan kuin isälle lapsuuskodissa. Voisiko joku tunnekiihdyttelijä selittää mikä tämmöisessä on tavoitteenaja mihin hyvään ajattelitte tämän johtavan?

Vierailija
255/280 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet tehnyt huonon valinnan. Meitä miestään rakastavia ja kauniisti kohtelevia naisia on olemassa. Juuri olin mieheni kanssa salilla ja muistin pariinkin kerran  kertoa hänelle, että hän näyttää tosi hyvältä edelleen, näin 24 avioliittovuoden jälkeenkin. 

Te oottekin jo varattuja. Ei vastaavia löydy sinkuista enää.

Vierailija
256/280 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstalogiikka:

Ei ole ihan suoraviivaista, jos on lapsia ja asuntolaina. Eiköhän monilla ole se, että ei haluta lasten elämästä vaikeampaa.

Mutta sitten jo lastenkin takia olisi velvollisuus tehdä jotain sen toimivan ja onnellisen parisuhteen eteen. Nyt kuulostaa siltä, että kaksi onnetonta pysyy väkisin yhdessä jonkun tekosyyn nojalla.

Ei se mitään väkisin yhdessäolemista ole. Tämähän on ihan normaali tämän ajan parisuhde: mies on altavastaajana, ei sen kummempaa. Muutamia vuosikymmeniä sitten naiset olivat vastaavalla tavalla nyrkin ja hellan välissä ja niin sitä vaan niistäkin perheistä aikuisia varttui. Sanoin tässä aiemmin, että olisi mukava, jos vaimo ei haukkuisi. Käsittelet asiaa, kuin se olisi jotenkin poikkeuksellista. Eiköhän miehet ole melkoisen tottuneita haukkumiseen ja siksipä sitä ei tuoda esiinkään kuin anonyyminä.

Valitettavan normaalia on nykyään, että jäädään suhteisiin, missä kohdellaan huonosti, olet sitten nainen tai mies.

Tämän ei pitäisi olla normaalia.

Sun ei tarvi hyväksyä huonoa kohtelua. Kunnioita itseäsi enemmän!

Puhu asiasta kumppanille. Jos muutosta ei tule, muuta itse pois.

Vierailija
257/280 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstalogiikka:

Ei se mitään väkisin yhdessäolemista ole. Tämähän on ihan normaali tämän ajan parisuhde: mie

Nyt on kyllä kyynisen ja katkeran ihmisen tekstiä! Kuulostat jopa masentuneelta. Mikään kirjoittamasi ei ole mikään normaalitila. Jos olet masentunut, hae apua. Jos olet vain "tyytynyt" kohtaloosi, päätä muuttaa sitä, tai lopeta valittaminen. Tuossa nykyisessä ei ole mitään järkeä.

Vierailija
258/280 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset ole yleisesti ilkeitä ilkeyttään. Heill

Mitähän tekemistä tindertreffeillä on parisuhteen kanssa?

Vierailija
259/280 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Konkreettisia juttuja, mitkä saisi miehen kokemaan olon arvostetuksi.

- kysyttäisiin joskus, mitä kuuluu

- ei lytätä harrastuksia ja kiinnostuksenkohteita

- ei kommentoitaisi ulkonäöstä ja vertailtaisi muihin, jokainen mies ei voi olla Brad Pitt.

- muistettaisiin syntymäpäivänä jollakin, joka olisi itsestä mukavaa. Vaikkapa kirja tai yhteinen illallinen kotona olisivat mukavia.

- anna lupa siihen, että miehelläkin saa olla tunteita, jos esimerkiksi omainen menehtyy. Älä hauku silloin vässykäksi.

Eiköhän nuo ole ihan perusoletuksia! 

Vierailija
260/280 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIes haluaa tuntea olonsa aidosti arvostetuksi.

Se ei ole mahdollista koska lähes kaikki naiset halveksuvat, jopa vihaavat miehiä.

Sellainen naisviha sieltä päivän aluksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän