Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oven avaaminen oudoissa asuissa

Aku Ankka
20.10.2022 |

Hei sinä postinkantaja, muu oville kolkuttelija tai oven avaaja! Millaisia vaatevalintoja on työssäsi tullut eteen? Vai oletko ollut se nolompi osapuoli? Paljasta viattomia työtään tekeviä ihmisiä traumattava vaatevalintasi!

Itse avasin tänään postikustille oven huonosti istuvissa rintaliiveissä ja läpikuultavassa puolireiteen ulottuvassa tunikassa, ilman housuja tahi alushousuja. Hädissäni etsin ovikellon soitua mitä tahansa rättiä, jolla vähän peittää, mutta eihän sellaista löytynyt, ja posti kun ei meillä ainakaan kahdesti kolkuta, vaan häviää kuin pieru Saharaan, jos ei ovella ole salamana, niin eihän siinä muuta ollut tehtävissä kuin nolata itsensä.

Vertaistukea ja hassuja tarinoita kaipailen!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole postinkantaja, mutta kotona olen yleensä mukavassa oloasussa. Talvella enemmän vaatetta, kesällä erittäin vähän ja nukun aina alasti. Jos ovikello soi yllättäin, kylppäristä löytyy aamutakki tai kylpytakki.

Vierailija
2/12 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole postinkantaja, mutta kotona olen yleensä mukavassa oloasussa. Talvella enemmän vaatetta, kesällä erittäin vähän ja nukun aina alasti. Jos ovikello soi yllättäin, kylppäristä löytyy aamutakki tai kylpytakki.

Tämä on hyvä tapa! Itse en käytä kylpytakkia enkä kauheasti mitään torkkupeittojakaan, niin ei yleensä ole mitään nopeasti päälle heitettävää. Ehkä kannattaisi laittaa johonkin roikuskelemaan vastaisen varalle?

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasin kerran oven kylpytakissa jonka vedin päälleni kesken suihkun ja riensin avaamaan oven koska oletin että siellä on paras ystäväni joka on tulossa kylään koska oltiin sovittu että tulee sinä päivänä... Ei ollutkaan vaan oli joku kaupustelija. Tämä oli 90-luvun loppupuolella, olin 12v.

Aikuisena noloin asuni on taitanut olla ihan rikkinäiset pyjamahousut ja yöpaita taynnä reikiä.

Vierailija
4/12 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on hyvä tapa! Itse en käytä kylpytakkia enkä kauheasti mitään torkkupeittojakaan, niin ei yleensä ole mitään nopeasti päälle heitettävää. Ehkä kannattaisi laittaa johonkin roikuskelemaan vastaisen varalle?

-ap

Eikö sulla ole eteisessä naulakkoa tai kaappia ulkovaatteille ?

Siitä helppo vetäistä nopeasti jotain päälle.

Vierailija
5/12 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän yleensä kiiretilanteissa ulkovaatteet päälle, tyyliin takki, pipo, housut jne. 

Vierailija
6/12 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avasin kerran oven kylpytakissa jonka vedin päälleni kesken suihkun ja riensin avaamaan oven koska oletin että siellä on paras ystäväni joka on tulossa kylään koska oltiin sovittu että tulee sinä päivänä... Ei ollutkaan vaan oli joku kaupustelija. Tämä oli 90-luvun loppupuolella, olin 12v.

Aikuisena noloin asuni on taitanut olla ihan rikkinäiset pyjamahousut ja yöpaita taynnä reikiä.

Lapsena nuo tuntuu erityisen pahalta! Minua nolotti jo se, kun lapsena avasin, ihan normaalisti vaatetettuna, oven, kun ovikello soi, mutta kello kuuluikin naapurille. Oli vaan soitettu sen verran kovaa, että kuului meillekin. Jostais syystä se nolotti silti, kun teki virheen. Ah, lapsuus!

Vierailija
7/12 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Eikö sulla ole eteisessä naulakkoa tai kaappia ulkovaatteille ?

Siitä helppo vetäistä nopeasti jotain päälle.

Hyvä vinkki! Jotenkin siinä kiireessä ei tullut ees mieleen, että ulkovaatekin on vaate. Tampio mikä tampio! 🤣

Vierailija
8/12 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissapäivänä ehdin juuri ja juuri suihkusta kun ovikello soi. En halunnut avata ovea pyyhe päällä, joten repäsin äkkiä pitkän paidan päälle. Ei siinä mitään, kuittasin toimituksen. Kattoin peilistä ja näytin ihan peikolta, hiukset kyllä kärsi kun vedin pääaukon läpi märkinä.

Vierailija
9/12 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken soi ovikello ja olin just pessy meikit naamasta ja päällä lökärit ja toppi jossa turhan antava kaula-aukko. Oven takana oli poliisi.

Vierailija
10/12 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä heräsin kerran kesken unien kun postimies oli ovella ja avasin oven täkkiin kietoutuneena tukka pystyssä.

Vierailija
11/12 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä avasin oven alasti. Olin nukkumassa kun ovikello soi. Katsoin unenpöpperössä ovi silmästä, että oma miehenihän se siellä, lienee unohtanut avaimet kotiin. Se oli huoltomies, työvaatteet samanväriset kuin omalla miehelleni. Seisoin alasti ovella vähän aikaa, ennenkuin tajusin erehtyneeni. Kipaisin sitten nolona vessaan kylpytakkia päälle kiskomaan.

Vierailija
12/12 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä avasin oven alasti. Olin nukkumassa kun ovikello soi. Katsoin unenpöpperössä ovi silmästä, että oma miehenihän se siellä, lienee unohtanut avaimet kotiin. Se oli huoltomies, työvaatteet samanväriset kuin omalla miehelleni. Seisoin alasti ovella vähän aikaa, ennenkuin tajusin erehtyneeni. Kipaisin sitten nolona vessaan kylpytakkia päälle kiskomaan.

Tää on jo omassa sfäärissään! Miten meni huoltomiehen käynti sitten loppuun? Olivatko naamat kummallakin peruslukemilla ja katsekontaktia välteltiin viimeiseen asti? Sympatiat tälle tapahtumalle!

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi