Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turn on miehessä

Vierailija
07.01.2015 |

(Ja nyt jossainpäin maailmaa joku vetää herneen nenään kun samantyylinen aloitus).

Vartalon sopusuhtaisuus, boheemit villit hiukset, terävä katse (ei mikään ajokoirailme), huomaavaisuus, "varmat otteet ja ei-seksuaalinen-kädellä koskettelu".

Kommentit (92)

Vierailija
41/92 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä, harteikas, sopivasti lihaksikas. Kunnianhimoinen herrasmies.

Vierailija
42/92 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/92 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

se että osaa tehdä ns miesten hommia, esim. korjata autoa ja tehdä remppaa

miehekäs olemus

vähän "rentut" vaatteet, ei mitään neuletakkeja ja hihattomia toppeja tai pillifarkkuja kiitos. enkä nyt meinaa että pitäis pukeutua paskasiin ja rikkinäisiin vaatteisiin, se on sitten toinen ääripää

ei lepertele ja höpötä liikaa! sellanen rauhallinen olemus ja tietynlainen "vähäpuheisuus" on musta jotenkin seksikästä

Vierailija
44/92 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Suojeleva, huolehtiva, huomaavainen, johtajatyyppi. Mutta herkempi puolikin täytyy löytyä, joka tulee esiin kaksin ollessa. Pyrkii kehittämään itsestään psyykkisesti ja fyysisesti parhaan mahdollisen yksilön, eli  kuntoilufriikki.

Ulkonäöstä: Pitkä, sopusuhtaisen atleettinen. Vaalea pellavapää kauniilla kasvoilla. Leveät hartiat ja hyvät rintalihakset, jykevä lantio. 

Omalta mieheltä löytyy nämä kaikki ominaisuudet.:)

Vierailija
45/92 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 22:41"]

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 22:01"]

Sisäisesti: Eläin ja lapsirakas. Raitis. Urheilullinen, mieluusti urheillut ihan tosissaan joskus tai ehkä vieläkin? Ei missään nimessä tossu (olen aika vahva persoona ja tarvitsen vastusta).

[/quote]

Kerrotko mitä tarkoitat vastuksella? Yksikään nainen, jolta olen tätä kysynyt, ei ole osannut vastata, tai on mennyt suu suppuun. Yleisestä mielenkiinnosta vain kysyn :)

[/quote]

Tarkoitan tällä sitä, että mies ottaa minut huomioon päätöksiä tehdessään, mutta tekee silti päätökset itse. 

Esimerkkinä: miestä pyydetään kavereiden kanssa iltaa viettämään. minä haluaisin miehen jäävän kotiin. hän osaa valita minut jos oikeasti niin haluaa ja toisaalta osaa välillä valita myös ne kaverit jos oikeasti niin haluaa. Eli toimii päättäväisesti, mutta silti huomioiden. 

Avasiko yhtään?

Vierailija
46/92 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 22:45"][quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 22:01"]

Sisäisesti: Eläin ja lapsirakas. Raitis. Urheilullinen, mieluusti urheillut ihan tosissaan joskus tai ehkä vieläkin? Ei missään nimessä tossu (olen aika vahva persoona ja tarvitsen vastusta).

[/quote]

Kyllä itse otan paljon mielummin miehen kuin eläimen. Mielestäsi siis miehen pitää olla sisäisesti eläin?
[/quote]

Hehhehheh. Eläinrakasta tarkoitti varmaankin ;) se onkin tärkeää!

Vierailija
47/92 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 22:45"]

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 22:01"] Sisäisesti: Eläin ja lapsirakas. Raitis. Urheilullinen, mieluusti urheillut ihan tosissaan joskus tai ehkä vieläkin? Ei missään nimessä tossu (olen aika vahva persoona ja tarvitsen vastusta). [/quote]   Kyllä itse otan paljon mielummin miehen kuin eläimen. Mielestäsi siis miehen pitää olla sisäisesti eläin?

[/quote]

Kirjoitusvirhe, sori. Tosin sängyssä voi olla vähän eläinkin :)

Vierailija
48/92 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-parta 

-vatsa. Rakastan vatsakkaita miehiä.

Vierailija
49/92 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 22:18"]

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 21:50"]

Paljon kivemmat kriteerit teillä kuin vaimollani. #1, #3, #6 ilman tatuointeja ja erityisesti #8. Ehkä pitäisi laittaa ke6502 vetämään.

[/quote]

kumpi tukka #1 boheemi vai #6:n kalju 

#1 valpastuu ;)

[/quote]

Tavannut olla huoleton tuuhea boheemi joka hieman harvenee. Vois ne ajaa poiskin. Tai popsia pillereitä, niin harvenemiset poistuu parissa kuukaudessa. Mutta en mä ihan joka suhteessa näin joustava ole, mutta tuossa mielessä aika sama, jos kerran sillä on kumppanille suurempaa merkitystä;-)

10

Vierailija
50/92 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs arvoisat naiset pitävät tästä listasta? Osuuko nämä väittämät oikeasti?

http://goodmenproject.com/featured-content/5-unique-qualities-man-every-woman-searching-gmp/

t. #10

Vierailija
51/92 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 23:27"]

[/quote]

Kerrotko mitä tarkoitat vastuksella? Yksikään nainen, jolta olen tätä kysynyt, ei ole osannut vastata, tai on mennyt suu suppuun. Yleisestä mielenkiinnosta vain kysyn :)

[/quote]

Tarkoitan tällä sitä, että mies ottaa minut huomioon päätöksiä tehdessään, mutta tekee silti päätökset itse. 

Esimerkkinä: miestä pyydetään kavereiden kanssa iltaa viettämään. minä haluaisin miehen jäävän kotiin. hän osaa valita minut jos oikeasti niin haluaa ja toisaalta osaa välillä valita myös ne kaverit jos oikeasti niin haluaa. Eli toimii päättäväisesti, mutta silti huomioiden. 

Avasiko yhtään?

[/quote]

Eli auki kirjoitettuna: miehen pitää osata lukea sun ajatuksista ja mikroilmeistä sekä kuun asennosta, milloin pitää valita sinun seura ja milloin kaverien seura.

Vierailija
52/92 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 22:45"]

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 22:01"] Sisäisesti: Eläin ja lapsirakas. Raitis. Urheilullinen, mieluusti urheillut ihan tosissaan joskus tai ehkä vieläkin? Ei missään nimessä tossu (olen aika vahva persoona ja tarvitsen vastusta). [/quote]   Kyllä itse otan paljon mielummin miehen kuin eläimen. Mielestäsi siis miehen pitää olla sisäisesti eläin?

[/quote]

No mulle kelpais sisäisesti eläinkin... Rrrrrrrrrr...  ;-) 

Vierailija
53/92 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 23:35"]

[/quote]

[/quote]

Avasiko yhtään?

[/quote]

Eli auki kirjoitettuna: miehen pitää osata lukea sun ajatuksista ja mikroilmeistä sekä kuun asennosta, milloin pitää valita sinun seura ja milloin kaverien seura.

[/quote]

Lisäksi kymmenestä vastaavasta valintatilanteesta sinun seura pitää valita vähintään 8/10. Kavereille jää sitten 1-2/10.

Vierailija
54/92 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
55/92 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 23:35"]

[/quote]

[/quote]

Avasiko yhtään?

[/quote]

[/quote]

EI! Etkö ymmärrä lukemaasi? Tässä kenenkään ei tarvitse arvailla mitään. Nainen kertoo ihan avoimesti, että haluaisi viettää illan miehen kanssa. Ihan puhuu normaalisti, sen mies varmastikin ymmärtää. 

Ja sitten mies tekee itse ratkaisun meneekö. Välillä menee ja välillä ei. Katsoo vähän tilanteen mukaan. Se pointti tässä oli juurikin se, että ottaa naista huomioon, mutta osaa tehdä itse päätökset kuitenkin. Eli menee myös välillä kavereiden kanssa jos itse haluaa, sen naisen toiveesta huolimatta.

Tiedän, että tätä on vaikea ymmärtää...sillä harva mies tuohon pystyy. Joko ollaan tossuina kotona, ei koskaan mennä mihinkään TAI lennetään harvasen päivä kavereiden kanssa naisesta välittämättä. 

Vierailija
56/92 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äly ja itsevarmuus, sekä huomattava lihaksikkuus. Vau :)

Vierailija
57/92 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava meisseli ja hikiset karvakuulat. Muuta ei tarvita. Seksi on kuitenkin maailman tärkein asia.

Vierailija
58/92 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahhaha luulin että tässä ketjussa puhutaan naisten ominaisuuksista mitkä "turns men on". Luin kyllä suu auki

Vierailija
59/92 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 23:45"]

EI! Etkö ymmärrä lukemaasi? Tässä kenenkään ei tarvitse arvailla mitään. Nainen kertoo ihan avoimesti, että haluaisi viettää illan miehen kanssa. Ihan puhuu normaalisti, sen mies varmastikin ymmärtää. 

Ja sitten mies tekee itse ratkaisun meneekö. Välillä menee ja välillä ei. Katsoo vähän tilanteen mukaan. Se pointti tässä oli juurikin se, että ottaa naista huomioon, mutta osaa tehdä itse päätökset kuitenkin. Eli menee myös välillä kavereiden kanssa jos itse haluaa, sen naisen toiveesta huolimatta.

Tiedän, että tätä on vaikea ymmärtää...sillä harva mies tuohon pystyy. Joko ollaan tossuina kotona, ei koskaan mennä mihinkään TAI lennetään harvasen päivä kavereiden kanssa naisesta välittämättä. 

[/quote]

Ihan loogista, en usko että tuon ymmärtäminen tai ymmärtämättömyys on sukupuolisidonnaista. Toiset hoitaa asiansa sujuvasti ja päättäväisesti ja toiset ei. En minäkään halua katsella naista, joka ei saa lähdettyä kavereiden kanssa ulos koskaan. Puhuminen on tehokas keino kommunikoida, mutta sen lisäksi ei ole pahitteeksi, jos on hieman tuota päättäväisyyttä naisellakin. Päättämättömyys ja jahkailu on suunnilleen sietämättömintä mitä tiedän.

Vierailija
60/92 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 21:36"]

Aidosti mukava ihminen jolla on kuitenkin oma tahto, ajatukset ja mielipiteet. Lämmin hymy auttaa myös ja sellainen ulkonäkö, että tietää ihmisen tehneen jotain fyysistäkin elämänsä aikana. Osaa tulla puolitiehen vastaan asioissa. Huumorintajuinen ja herkkäkin saa olla. On kiinnostunut yhteiskunnasta, kirjoista, elokuvista ja musiikista. Elää ja unelmoi järkevässä mittakaavassa ja osaa käsitellä pettymykset rakentavasti. On oma itsensä, ei tarvetta rooleihin tai esittämiseen.

[/quote]

Tämä. Tällaiset naisetkin on ihania.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän