Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turn on miehessä

Vierailija
07.01.2015 |

(Ja nyt jossainpäin maailmaa joku vetää herneen nenään kun samantyylinen aloitus).

Vartalon sopusuhtaisuus, boheemit villit hiukset, terävä katse (ei mikään ajokoirailme), huomaavaisuus, "varmat otteet ja ei-seksuaalinen-kädellä koskettelu".

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 lisää listaansa: pitää osata pöllöttää! Ei saa olla liian tosikko. Toki mikään jatkuva pellerooli ei ole kiva (oikeastaan missään mielessä, olipa sitten kaveri- tai parisuhde), mutta joskus pitää vähän heittäytyä lapselliseksi. :) 

Vierailija
22/92 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmamiehen ulkonäkö: Pituus yli 180 cm, tumma tukka, siniset silmät, ei ylipainoinen, komea, 

Unelmamiehen luonne: Kiltti, naista kunnioittava, huumorintajuinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 00:10"]Hauska, ruskeat silmät & ruskeat hiukset, parta, ei tarvii olla erityisen lihaksikas mutta ei lihavakaan, katsoo silmiin, rauhallinen, ei vedä mitään roolia/on itsevarma omana itsenään, on kiinnostunut musiikista (60-70 luvun proge ainakin), raitis, kiinnostunut yhteiskunnasta&luonnosta[/quote]

Oho! Nainen joka kuuntelee Genesistä, Yesiä, Pink Floydia, ELP:tä jne. Kaikkea sitä näkee :)

m35

Vierailija
24/92 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 21:28"]

Ainiin ja syvä, matala ääni on ah niin hottttt.

[/quote]

Tällä muuten on vaikutusta! Tapasin työasioissa erään miehen, jonka kanssa soittelimme ennalta työasioita ennen varsinaista henkilön näkemistä. Hänen äänensä oli ihan uskomaton, tosi matala ja tosi miehekäs, kaiken kaikkiaan kuuma. 
Itse mies oli ihan eri näköinen. Ei siis ruma, vaan pikemminkin ihan erityyppinen kuin mihin yleensä hullaannun miehessä. Mutta se ääni taas sai hänet näyttämään ihan hervottoman komealta, ja jatkuvasti pyörivät sukat jaloissa, kun tämä mies paikalla oli.

Vierailija
25/92 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 11:44"]

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 00:10"]Hauska, ruskeat silmät & ruskeat hiukset, parta, ei tarvii olla erityisen lihaksikas mutta ei lihavakaan, katsoo silmiin, rauhallinen, ei vedä mitään roolia/on itsevarma omana itsenään, on kiinnostunut musiikista (60-70 luvun proge ainakin), raitis, kiinnostunut yhteiskunnasta&luonnosta[/quote]

Oho! Nainen joka kuuntelee Genesistä, Yesiä, Pink Floydia, ELP:tä jne. Kaikkea sitä näkee :)

m35

[/quote]

Meitä on muuten enemmänkin. Ohis

Vierailija
26/92 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 21:50"]

Paljon kivemmat kriteerit teillä kuin vaimollani. #1, #3, #6 ilman tatuointeja ja erityisesti #8. Ehkä pitäisi laittaa ke6502 vetämään.

[/quote]

kumpi tukka #1 boheemi vai #6:n kalju 

#1 valpastuu ;)

Vierailija
27/92 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 21:28"]

Ainiin ja syvä, matala ääni on ah niin hottttt.

[/quote]

Joo, mä tiedän tällasen. Välillä ajatus karkailee, kun pitäis kuunnella keskittyneesti mitä tällä tyypillä on sanottavana. Se on vaan niin.... Tunnistan sen äänen massasta hyvin helposti.

Vierailija
28/92 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.Ymmärtäväinen humanisti. En voi sietää kapeakatseisia, kovia idiootteja. Miten sellaisen kanssa pystyy keskustelemaan mistään?

2.Elämänkokemus. Älykkyys ja kyky ottaa rennosti sytyttää. Tästä syystä ihastun yleensä hieman vanhempiin miehiin. Itse olen 30.

3.Aktiivisuus ja seikkailuhenkisyys. Lähtee kanssani vaikka nypläämään pitsiä, ihan vaan vaikka vitsillä. Harrastaa liikuntaa.

4.Kohtuus alkoholinkäytössä, talousasioissa ja tupakoinnissa (satunnaispolttaminen ok).

5.Pitää huolta lähimmäisistään ja itsestään, on kasvanut aikuiseksi vuosikymmeniä sitten ja käytös on sen mukaista.

Ulkonäkökriteerejä sen verran, että normaali paino on ehdoton. Hammaskalusto ok, pukeutuminen rentoa ja siistiä.

Näistä en tingi. Eipä ole löytynyt.

Vierailija
29/92 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät, sielun peili. Todella iso merkitys. Pitää olla kauniit, katseen varma.

Timmi kroppa, ei mikään muskelityyppi. Huoliteltu, muttei pukumies. Rokahtava ennemmin. Siisti.

Huumorintaju, suoruus. Ei turhia selittele, ei akkamaista käytöstä.

Vierailija
30/92 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 22:01"]

Sisäisesti: Eläin ja lapsirakas. Raitis. Urheilullinen, mieluusti urheillut ihan tosissaan joskus tai ehkä vieläkin? Ei missään nimessä tossu (olen aika vahva persoona ja tarvitsen vastusta).

[/quote]

Kerrotko mitä tarkoitat vastuksella? Yksikään nainen, jolta olen tätä kysynyt, ei ole osannut vastata, tai on mennyt suu suppuun. Yleisestä mielenkiinnosta vain kysyn :)

Vierailija
31/92 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 22:02"]

Mm, mm, mm. <3 Miehet.

- Käyn heikkona "työn raskaan raatajiin": toisin sanoen miehiin, joilla on työhaalarit ja jotka uurastavat rakennuksilla, verstailla, tehtailla...! No niin, siitäs saitte lassukat, jotka väitätte joka naisen etsivän rikasta pukumiestä! Työhaalarit nro 1, alasti nro 2. Ei välivaihtoehtoja.

- Huolestuneet silmät ja vaaleat kulmakarvat. Ah. 

- Hartiat - oikeastaan kiitollisin Turn on, koska lähes kaikilla miehillä sellaiset on. 

- Hiljaiset, ujot ja tilannetta rauhallisesti seuraavat miehet saavat tämän naisen innostumaan. Tekee mieli testata, miten reagoivat sitten kun on muurit murrettu ja jäät hajotettu kepillä. 

- ... Ja se paras: innostuu herkästi. Ei ole sellainen "emmä ny, emmä...", jos on mahdollisuus kokea jotakin kivaa. Ei tarvitse mikään ylispontaani yllytyshullu olla, mutta jos uskaltaa joskus mennä mukavuusalueensa ulkopuolelle, olisi bueno.

- (Ja jos päästään ihan lähikontaktiin asti, niin reippaat ja rohkeat otteet. Ei mitään hypistelyä!)

[/quote]

4/6sta, tai 5/6sta, ei hassummin. Mitenhän pärjäisit mun kanssa ;)

Vierailija
32/92 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 22:41"][quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 22:01"]

Sisäisesti: Eläin ja lapsirakas. Raitis. Urheilullinen, mieluusti urheillut ihan tosissaan joskus tai ehkä vieläkin? Ei missään nimessä tossu (olen aika vahva persoona ja tarvitsen vastusta).

[/quote]

Kyllä itse otan paljon mielummin miehen kuin eläimen. Mielestäsi siis miehen pitää olla sisäisesti eläin?

Vierailija
33/92 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ketään kiinnosta tieteelliset miehet, esim. jos osaa laskea Legendren polynomeilla, ja klausuulit ja resoluutiotodistuksetkin tuttuja?

Vierailija
34/92 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 22:41"]

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 22:01"]

[/quote]

Kerrotko mitä tarkoitat vastuksella? Yksikään nainen, jolta olen tätä kysynyt, ei ole osannut vastata, tai on mennyt suu suppuun. Yleisestä mielenkiinnosta vain kysyn :)

[/quote]

Voin tuoda myös korteni kekoon vaikken tuo vastaaja olekaan keltä kylyt. Mulle vastus on sitä, että pitää  oman puolensa. Ei saa olla aina vastaan (narsistimainen oikeustaju), muttei aina suostuakaan kaikkeen (ei omaa mitään järkeen perustuvaa taitoa pitää mielipiteensä, vaikke toinen tykkäisikään). Keskivertovastus on kaikista luotettavin miestyyppi. Juuri se sellainen lähes mahdoton, vahva mutta pehmeä, tiukka mutta salliva, rehellinen mutta salamyhkäinen, puhelias mutta kuuntelutaitoinen (nuo termit ei liity tähän vaan tämä vastakkainasettelu).

Vierailija
35/92 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
36/92 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.01.2015 klo 22:47"]

Eikös ketään kiinnosta tieteelliset miehet, esim. jos osaa laskea Legendren polynomeilla, ja klausuulit ja resoluutiotodistuksetkin tuttuja?

[/quote]

Kiinnostaa 1#, soitatko myös jotain soitinta

Vierailija
37/92 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tuu nyt mitään mieleen.

Vierailija
38/92 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
39/92 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopusuhtainen/normaali vartalo, tummat hiukset (ei pitkät), pituus (ihan siis vartalon), keskustelutaito ja se, että on kiinnostunut eri ilmiöistä, tietää mitä maailmalla tapahtuu ja tykkää puhua näistä, eikä pelkästään autoista ja urheilusta. :) Niin ja ehdoton ykkönen jäi nyt viimeiseksi: kohtelias ja hyvät käytöstavat omaava mies on ehdoton turn on.

Vierailija
40/92 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivasti lihaksikas (ei mikään pumpattu bodari kuitenkaan), vahvat ja miehekkäät käsivarret, tuikkivat silmät joilla mies katsoo naista kiinnostuneesti (ei kuolaten), tummat hiukset, ruskeat tai siniset silmät, miehekkäät piirteet, hyvä käytös ja osaa jutella. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi