Haluan tyttöystävän. Mut en kelpaa heille
Haluaisin tyttöystävän. Ei vain naiset kiinnostu.
Kommentit (210)
Ikää kohta 37 mies. Ei ole rahaa. Työpaikka on. Mt ongelmia. Yksinkertainen. Kavereita 0. kaljamaha. Kaljuuntunut.
Ei toivoa?
Ei tälläsenä kelpaa kellekkään.ja thaimaalaista naista en halua.
Oon masentunut yksinäinen ja turhautunut. Itse niin monests tytöstä kiinnostun, mutta he eivät musta ketään.
Haluaisin tavallisen naisen mutta en kelpaa heille.
Nykyåä pitäs olla rahaa. Komea. Hyvä kroppa. Ei vain ole. Rupsahtanut ikää jo ja kaljamaha kaljuuntunut
Niinpä jankkaat täällä samaa stoorias illasta toiseen.
-suuntaa yrityksesi niihin kiinnostaviin naisiin, jotka ovat elinpiirissäsi tällä hetkellä (tai hakeudu sellaisiin hetkiin)
-älä pelkää friend zonea liikaa, opit joka kerta enemmän, kun olet missä vaan tekemisissä naisten kanssa
-kukaan nainen, paitsi täysin älyvapaat, ei "ala oleen" tuntemattoman kanssa
Miksi ei ole rahaa kun oot töissä?
Ensin pitää rakastaa itseäsi, sen jälkeen tulee kaikki muut jutut. Terveessä kehossa terve mieli. Etsi joku harrastus, urheilu - sieltä voit löydä myös kavereita. Fiilis paranee, kun saat kehosi kuntoon. Vähentää kaljan juomista. Kyllä kaikki selviä!
Meeppä rivitanssiin. Siitä ratkaisu 95 pros sun ongelmiin.
Varmaa ikuinen yksinäisyys eikä saa naista ja seksiä ja kosketusta. Karmee kohtalo
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei ole rahaa kun oot töissä?
Koska on auto ja menee vuokraan ja pankkilainaa ja luotolle rahat
Vierailija kirjoitti:
Lopeta se kaljan juonti!!!
En juo alkoholia. Mutta on kaljamaha
Hanki koira, laita sen nimeksi Allu, ja naiset rakastuvat sun koiraan ja samalla vähän suhun.
Mutta yyh, et saa silti naista kun olet niin masentunut.
En ymmärrä miksi en kelpaa edes tavalliselle pullukalle. Turhauttaa elämä.
Vierailija kirjoitti:
Hanki koira, laita sen nimeksi Allu, ja naiset rakastuvat sun koiraan ja samalla vähän suhun.
Mutta yyh, et saa silti naista kun olet niin masentunut.
En hommaa. En jaksa enää juoda. Mennäbaariin. En etsiä naista koskaan. Enkä asenna tinderiä. Tää on niin loppu tää kaikki elämässä.
Olen kai rupsahtanut ja vanhentunut. Ja nykyää en kelpaa. 10 v oli naisia kokoajan.
Joku päivä kohtaat vielä tulevan tyttöystäväsi niinkuin useimmille käy toteen.