Haluan tyttöystävän. Mut en kelpaa heille
Haluaisin tyttöystävän. Ei vain naiset kiinnostu.
Kommentit (210)
Meinaa jo alkaa tulemaan hulluksi. Kun ei saa naista.
Vierailija kirjoitti:
Ikää kohta 37 mies. Ei ole rahaa. Työpaikka on. Mt ongelmia. Yksinkertainen. Kavereita 0. kaljamaha. Kaljuuntunut.
Ei toivoa?
On toivoa.
Olisiko mahdollista,, että alkaisit huolehtimaan itsestäsi?
Pikkusen pitää panostaa.
Jos ihan rötväät, niin ei kiinnosta.
Kaljuina monet tykkää.
Kaljanahasta harvemmat.
Että itte voit vaikuttaa… alat huolehtia itsestäsi ensin: uni lepo, liikunta, säännöllinen ruokaillu.
Aloita aamupuurolla ja myista sitä vihreää lounaalla. Siitä se lähtee.
Kaljalle rupea keksimään muita vaihtoehtoja.
Siitä vaan. Olet just hyvä omana itsenäsi. Välitä itsestäsi.
Samalla voit katsella niitä kiinnostavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikää kohta 37 mies. Ei ole rahaa. Työpaikka on. Mt ongelmia. Yksinkertainen. Kavereita 0. kaljamaha. Kaljuuntunut.
Ei toivoa?
On toivoa.
Olisiko mahdollista,, että alkaisit huolehtimaan itsestäsi?Pikkusen pitää panostaa.
Jos ihan rötväät, niin ei kiinnosta.Kaljuina monet tykkää.
Kaljanahasta harvemmat.
Että itte voit vaikuttaa… alat huolehtia itsestäsi ensin: uni lepo, liikunta, säännöllinen ruokaillu.
Olen kyllä panostanut.. yksin täs ollaan.. ei auta mikään.
Mene terapiaan ja korjaa siellä alkuun toi naisasenteesi ja itsesi. Miksi kukaan haluaisi viettää aikaa noin myrkyllisen ihmisen kanssa? Parisuhteen kuuluu tuoda elämään hyviä asioita ja se on sinulta vielä kaukainen haave. Tällä hetkellä tuot vain ulinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toivoa?
On toivoa.
Olisiko mahdollista,, että alkaisit huolehtimaan itsestäsi?Pikkusen pitää panostaa.
Jos ihan rötväät, niin ei kiinnosta.Kaljuina monet tykkää.
Kaljanahasta harvemmat.
En juo alkoholia ja lenkkeilen.. mussa on niin paljo hyvääki.. miksi se ei riitä ees tavalliselle naiselle.. sitä minä en ymmärrä ja ihmettelen kun naiset ei koskaa vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Mene terapiaan ja korjaa siellä alkuun toi naisasenteesi ja itsesi. Miksi kukaan haluaisi viettää aikaa noin myrkyllisen ihmisen kanssa? Parisuhteen kuuluu tuoda elämään hyviä asioita ja se on sinulta vielä kaukainen haave. Tällä hetkellä tuot vain ulinaa.
Käyn terapiassa ja yritän muuttua.. tuntuu vain ettei mikää auta. ei nainen tule kadulla juttelee tai iske minua.. en omista tinderiä en käy baareissa.. ei ihan enää mun juttu.. sielä käy nuoria.. haluaisin niin löytää oman naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toivoa?
Hanki kavereita ensin ja mieti sitten niitä syvällisempiä, äärimmäistä hienosäätöä vaativia romanttisia suhteita
En tiedä. En oikein löydä kavereita. Yksin täs jo pitkään ollut. Kaippa musta ei ihmiset tykkää.
Yleensä vika löytyy peilistä ja tämä ei ole syytös.
Mulla on tuttu joka on melko samassa tilanteessa kanssasi. Tuttu siksi ettei hän päästä kaveri asteelle oikeasti ketään, pitää suojamuurit korkealla. Tämäkin on ok, saa ja pitää pitää, jos kerran siltä tuntuu.
Vaan kun hänkin haluaa naisen elämäänsä.
Yrittänyt sanoa että mieti nyt ihmeessä mihin tarkoitukseen sen naisen haluat? Jos on pelkkää seksiä niin silloin on mitään parisuhde lippua turha kantaa. Pitää olla rehellinen myös itselle mitä tahtoo.
Toinen on jatkuva myöhästely tai tapaamisten siirto. Joka kerta kun on sovittu nähdä, niin tulee jotain. Joka kerta. Tai hän on vähintään puoli tuntia myöhässä.
Mikäli toimii noin myös treffitilanteessa niin ei ole ihme ettei flaksi käy. Ja silloin se syy on peilissä, miksi kohtelet ihmisiä huonosti.
Vierailija kirjoitti:
No ilmeisesti haaveet kumppanista ja kaikesta saa jättää.. en vain kelpaa ja olen pelkkää myrkkyä ja vaikee ihminen+ sitte yksinkertainen ja erikoinen.
Vaikuttaa siltä, että sulla on erittäin ikävä luonne, eikä toi itsesäälissä rypeminenkään mitään plussaa ole. Miksi kukaan haluaisi viettää aikaa noin ynseän tyypin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toivoa?
Hanki kavereita ensin ja mieti sitten niitä syvällisempiä, äärimmäistä hienosäätöä vaativia romanttisia suhteita
En tiedä. En oikein löydä kavereita. Yksin täs jo pitkään ollut. Kaippa musta ei ihmiset tykkää.
Yleensä vika löytyy peilistä ja tämä ei ole syytös.
Mulla on tuttu joka on melko samassa tilanteessa kanssasi. Tuttu siksi ettei hän päästä kaveri asteelle oikeasti ketään, pitää suojamuurit korkealla. Tämäkin on ok, saa ja pitää pitää, jos kerran siltä tuntuu.Vaan kun hänkin haluaa naisen elämäänsä.
i
Yrittänyt sanoa että mieti nyt ihmeessä mihin tarkoitukseen sen naisen haluat? Jos on pelkkää seksiä niin silloin on mitään parisuhde lippua turha kantaa. Pitää olla rehellinen myös itselle mitä tahtoo.Toinen on jatkuva myöhästely tai tapaamisten siirto. Joka kerta kun on sovittu nähdä, niin tulee jotain. Joka kerta. Tai hän on vähintään puoli tuntia myöhässä.
Mikäli toimii noin myös treffitilanteessa niin ei ole ihme ettei flaksi käy. Ja silloin se syy on peilissä, miksi kohtelet ihmisiä huonosti.
En etsi pelkkää seksiä vaa parisuhdetta. Olen laskenut rimaa ja enempää en laske ku ei se auta mitää.ostanu vaatteita. käyn töissä.. käyn parturissa.. huolehdin lenkkeilen.. ei auta mitää.. tuntuu ettei mua ole olemassa.
Jutteletko terapiassa tuosta pakkimielteestäsi "saada nainen"? Se kuulostaa tosi sairaalta. Mikään nainen ei tee sinua ehjäksi. Sinun pitää olla ehjä ennen naista.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, että sulla on erittäin ikävä luonne, eikä toi itsesäälissä rypeminenkään mitään plussaa ole. Miksi kukaan haluaisi viettää aikaa noin ynseän tyypin kanssa?
Niin kai sitte.. tuntuu että oon erakko.. kattelen vaa telkkaria.. käyn lenkillä.. en juttele ihmisille.. ihmiset ei juttele ees töissä mulle.. vähän ihmettelen miks haluan olla olemassa enää.
Vierailija kirjoitti:
Jutteletko terapiassa tuosta pakkimielteestäsi "saada nainen"? Se kuulostaa tosi sairaalta. Mikään nainen ei tee sinua ehjäksi. Sinun pitää olla ehjä ennen naista.
Juttelen mutta ei se oikee auta.. tekis niin mieli naista ja kaipaan pussailuja ja läheisyyttä.. muttakun oon turhautunut pahasti.
Kai mä oon vaa paska ihminen ja persoona ja luonne.. ku en kelpaa parisuhteeseen.. niinku miten tää menny tähän pisteesee. kohta oon 37
Jos kärsit välttelevästä kiintymyksestä?
Olet kuin norsu posliinikaupassa. Töräytät paikalle ja huiskaset sekä hännällä että kärsällä palasiksi ja ihmettelet miksi kaikki kaikkoaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mistä se akka löytyy etsimättä, häh?! Ei missään kaupassa tai lenkkipolulla pidä
yrittää iskeä naisia, se on karmivaa.Oon sitä miettiny. Ei oo kavereitakaa. Ei siis mistään!!
Kokeile, avaa suusi ja nolaa itsesi. Et tule ikinä saamaan aikaan mitään jos et yritä. Kuole luuserina, joka ei koskaan yrittänyt mitään tai luuserirottana joka sai pillua.
Monet muut tän ikäset jo seurustelee ja vanhat tutut lapsuudenki kaverit seurustelee.. ja minä vaan haaveilen tyttöystävästä ja en omana itsenäni kelpaa.. en mene laihduttaa koska miksi ei kiinnosta ei ole ylipainoa paljon.. tulkaa katsomaan.. ei ole siitä kiinni.. en vain ymmärrä mistä löytäis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juttelen mutta ei se oikee auta.. tekis niin mieli naista ja kaipaan pussailuja ja läheisyyttä.. muttakun oon turhautunut pahasti.
Hyi helvetti. Puhut naisista todella esineellistävästi. Ällöä.
Jotain mussa on sitte pahasti vialla vain. En ole laiska sossupummi joka syö makkaraa.. ei ei.. liikun paljon.
Mä oon kuin roskaa naisille. Vuosia ollut ilman naisen kosketusta ja läheisyyttä.