Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan tyttöystävän. Mut en kelpaa heille

Vierailija
29.10.2021 |

Haluaisin tyttöystävän. Ei vain naiset kiinnostu.

Kommentit (210)

Vierailija
201/210 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.suomi24.fi/profiili/Andee34

Onko tämä ap?? Siis mies, joka näyttää n. 40-45-vuotiaalta, mutta nimimerkistä päätellen on 34-vuotias?? Eikä tuo mies kyllä komea ole. Ihan tavallisen näköinen keski-ikäinen mies, mutta ei todellakaan komea.

Olen mä komea ja mulla on ikää 36 v. Eipä naisetkaa missejä ole?

Vierailija
202/210 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi en kelpaa edes tavalliselle pullukalle. Turhauttaa elämä.

Miksi et hakeudu johonkin kaltaisillesi tarkoitettuun toimintaan? Sellaisessa voisit saada uusia ystäviä ja ehkä jopa tavata jonkun mukavan heikkolahjaisen naisenkin. Etkös sinä kertonut olevasi heikkolahjainen itse?

No olen melko normaali. Olen unohtanut ja en halua käydä semmosissa koska en ole niin vajaa... en tiedä mistä löytää naisen

Kyllä mulle voisi kelvata yksinkertainen pullea tavis nainen.

Ystäviä ja kaltaisesi naisen voisit tavata juuri sellaisessa paikassa, jossa heikkolahjaisia pyörii. Mutta jos ei kiinnosta niin itsepä valintasi teet. Mua vaan ihmetyttää, että mikä estää kokeilemasta? Olisi sitten sekin kortti kokeiltu.

Mä käyn kahviloissa keskustassa sun muualla monet on korkeasti koulutettuja naisia ei niitä kiinnosta.. Aika harva nainen on heikkolahjainen tai sillä on oppimisvaikeuksia ja sil ei oo kavereita.

Ja kun ei kerran keskustan korkeakoulutetut naiset kiinnostu, niin ehkä niihin harvoihin heikkolahjaisiin naisiin voisi törmätä jossain heikkolahjaisille tarkoitetussa toiminnassa? Mutta kun sua ei kerran kiinnosta edes kokeilla, niin omapa on asiasi. Valittaminen on sitten vaan aika tyhmää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/210 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi en kelpaa edes tavalliselle pullukalle. Turhauttaa elämä.

Miksi et hakeudu johonkin kaltaisillesi tarkoitettuun toimintaan? Sellaisessa voisit saada uusia ystäviä ja ehkä jopa tavata jonkun mukavan heikkolahjaisen naisenkin. Etkös sinä kertonut olevasi heikkolahjainen itse?

No olen melko normaali. Olen unohtanut ja en halua käydä semmosissa koska en ole niin vajaa... en tiedä mistä löytää naisen

Ystäviä ja kaltaisesi naisen voisit tavata juuri sellaisessa paikassa, jossa heikkolahjaisia pyörii. Mutta jos ei kiinnosta niin itsepä valintasi teet. Mua vaan ihmetyttää, että mikä estää kokeilemasta? Olisi sitten sekin kortti kokeiltu.

Mä käyn kahviloissa keskustassa sun muualla monet on korkeasti koulutettuja naisia ei niitä kiinnosta.. Aika harva nainen on heikkolahjainen tai sillä on oppimisvaikeuksia ja sil ei oo kavereita.

Ja kun ei kerran keskustan korkeakoulutetut naiset kiinnostu, niin ehkä niihin harvoihin heikkolahjaisiin naisiin voisi törmätä jossain heikkolahjaisille tarkoitetussa toiminnassa? Mutta kun sua ei kerran kiinnosta edes kokeilla, niin omapa on asiasi. Valittaminen on sitten vaan aika tyhmää.

En tiedä mistä löydän naisen joka haluaa mut ja kelpaan hänelle?

Vierailija
204/210 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.suomi24.fi/profiili/Andee34

Onko tämä ap?? Siis mies, joka näyttää n. 40-45-vuotiaalta, mutta nimimerkistä päätellen on 34-vuotias?? Eikä tuo mies kyllä komea ole. Ihan tavallisen näköinen keski-ikäinen mies, mutta ei todellakaan komea.

Eipä ne naisetkaa kauniita ole. Ihan tavallisen näkösiä.

Vierailija
205/210 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen kysyn että mitä Hi tt0a sinä vielä uliset jos oot kerran jo päättänyt että naista et saa etkä yritä? Ole sitten yksin.

Mikään ehdotus näissä kymmenissä ketjuissa ei ole kelvannut, mitä sä siis haet? Säpiä?

Jatka jankkaamistas yhdessä ketjussa äläkä tee uusia.

Vierailija
206/210 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu taas vauhdissa. Tätä se on ollut jo vuosia eri foorumeilla. Oletko jo ottanut täällä kolarit, haistatellut ja kiroillut, huutanut isoilla kirjaimilla?

Allulla on epävakaa persoonallisuushäiriö. Tai piirteitä, kuten itse on kertonut. Allulla on masennus ja ties mitä muita diagnooseja. On itse kertonut raivokohtauksistaan ja kuinka on jopa käynyt naisten kimppuun. Ex pääsi hänestä eroon, kun uhkasi, että hankkii kaverit hakkaamaan.

Allu takertuu kuin iilimato ja jos saa mätsin jossain deittipalvelussa, niin pommittaa naisen viesteillä karkuun, lopuksi haukkuu ja huutaa päälle. Äitiä lukuunottamatta oma perhekään ei enää jaksa.

Kaikki tämä on Allun itsensä kertomaa suoli24-palstalla. Silti tää jaksaa miettiä ja ihmetellä, kun ei kelpaa, vaikka on pitkä ja töissä. Että näin.

Vierailija
207/210 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minä tarviin muijan

Vierailija
208/210 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 18

Vierailija
209/210 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle aina pillu kelpaa😋😋

Vierailija
210/210 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottaa ajatella mitä tyttöystävä on syöny päivän aikana ja sitten lykkiä peniksellä peppuun🤤