Haluan tyttöystävän. Mut en kelpaa heille
Haluaisin tyttöystävän. Ei vain naiset kiinnostu.
Kommentit (210)
No pitäiskö tehdä jotain asialle eikä syyllistää siitä muita. Tai sitten lasket rimaa..omalle tasollesi.
Itse pidän huolta kropastani,ravinnosta,liikunnasta, sosiaalisesta verkostosta ja vaadin sitä myös vastapuolelta mikäli haluaa seukata kanssani. Liian korkealle en kurottele vain siihen mihin tiedän pystyväni
No, mistä se akka löytyy etsimättä, häh?! Ei missään kaupassa tai lenkkipolulla pidä yrittää iskeä naisia, se on karmivaa.
Vierailija kirjoitti:
No pitäiskö tehdä jotain asialle eikä syyllistää siitä muita. Tai sitten lasket rimaa..omalle tasollesi.
Itse pidän huolta kropastani,ravinnosta,liikunnasta, sosiaalisesta verkostosta ja vaadin sitä myös vastapuolelta mikäli haluaa seukata kanssani. Liian korkealle en kurottele vain siihen mihin tiedän pystyväni
Tää ap jatkaa tätä tolloiluaan illasta toiseen… aina riittää lohduttajia.
Tuntuu, että sulla huono päivä. Jos nyt päätät, että haluat muuttaa elämäsi, sitten niin teetkin. Kaikki alkaa päästä. Meillä kaikilla hetkellä vaikea, plussa se jäätävä pimeä aika tulossa. Mutta pakko hoitaa pää selvänä! Urheilu ja raikas ilma + tuore ja laadukas ruoka auttaa paljon. PS! Naiset haistavat masennusta kuin koirat pelkoa!
Vierailija kirjoitti:
Ikää kohta 37 mies. Ei ole rahaa. Työpaikka on. Mt ongelmia. Yksinkertainen. Kavereita 0. kaljamaha. Kaljuuntunut.
Ei toivoa?
Hanki kavereita ensin ja mieti sitten niitä syvällisempiä, äärimmäistä hienosäätöä vaativia romanttisia suhteita
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta ylipainoset naiset ja miehetki seurustelee ja olen pitkä. En ole lihava. Ehkä 10 kg ylipainoa. Ja nykyää lenkkeilen ja pidän itsestä huolta!!
Vierailija kirjoitti:
No, mistä se akka löytyy etsimättä, häh?! Ei missään kaupassa tai lenkkipolulla pidä
yrittää iskeä naisia, se on karmivaa.
Oon sitä miettiny. Ei oo kavereitakaa. Ei siis mistään!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikää kohta 37 mies. Ei ole rahaa. Työpaikka on. Mt ongelmia. Yksinkertainen. Kavereita 0. kaljamaha. Kaljuuntunut.
Ei toivoa?
Hanki kavereita ensin ja mieti sitten niitä syvällisempiä, äärimmäistä hienosäätöä vaativia romanttisia suhteita
En tiedä. En oikein löydä kavereita. Yksin täs jo pitkään ollut. Kaippa musta ei ihmiset tykkää.
Ilmeisesti persoona luonna ja ulkonäkö jne. Vaikka oon pitkä ok.en riitä ollenkaa naisille. Pahalta kokoajan tuntuu. Ku ei oikee voi asioille mitää. Ei mun maha ole ees kovin iso ja lievä ylipaino. En vain ymmärrä miksi en kelpaa. Lopetin etsimisen ku ei ettimällä löydy.
Tuntuu et oon vaa rupsahtanut. Ikää tullut jne se maha. Nuorempana mulla oli paljo naisia.
Mä en oikein ymmärrä miksi oon ilmaa..mulla on vaa työpaikka. Ei tunnu olevan elämää ku ei saa parisuhdetta ja kovasti haluaisin. Ei tunnu olevan elämää.
Ilmeisesti mun kohtaloa elää vain yksin. Ikisinkkuna.
No voi Allu :(
Eikö vieläkään!!
Ja sentään ainakin viisivuotispäivää eri foorumeilla ruikutusta saat juhlia.
Allu-setä parka :( kyllä nyt jonkun "edes ruman ja lihavan" kuten itse sanot pitää nyt uhrautua!
Vierailija kirjoitti:
No voi Allu :(
Eikö vieläkään!!
Ja sentään ainakin viisivuotispäivää eri foorumeilla ruikutusta saat juhlia.
Allu-setä parka :( kyllä nyt jonkun "edes ruman ja lihavan" kuten itse sanot pitää nyt uhrautua!
Kyllä ihmettelen sitä itsekkin miksi olen yksinäinen enkä kelpaa. Ehkä mun päällä on karma. Mitä olen naisille tehnyt ja nyt oon rupsahtanut.
Koska naamasta en ole ruma ja on on kehuttu. Myös pituutta. Enpäs saa katseita. Tuntuu ettei mua ole olemassa.
Koita löytää joku vaavipalstan luuseri, niin elämä jatkuu
Ihmettelen kokoajan miksi en kelpaa. Olen laskenut paljo rimaa. Sekään huom ei riitä!!
En oikein tiedä mitä tehdä jos en saa rumaa ja lihavaakaan.
Pakko vain käydä töissä. Lenkkeillä. Olla yksin. Vuosikausia. Mieluita tapan itseni.
Siis 10 v sitte oli paljon naisia. Nyt nolla.