Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan tyttöystävän. Mut en kelpaa heille

Vierailija
29.10.2021 |

Haluaisin tyttöystävän. Ei vain naiset kiinnostu.

Kommentit (210)

Vierailija
21/210 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 10 v sitte oli paljon naisia. Nyt nolla.

Vierailija
22/210 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitäiskö tehdä jotain asialle eikä syyllistää siitä muita. Tai sitten lasket rimaa..omalle tasollesi.

Itse pidän huolta kropastani,ravinnosta,liikunnasta, sosiaalisesta verkostosta ja vaadin sitä myös vastapuolelta mikäli haluaa seukata kanssani. Liian korkealle en kurottele vain siihen mihin tiedän pystyväni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/210 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mistä se akka löytyy etsimättä, häh?! Ei missään kaupassa tai lenkkipolulla pidä yrittää iskeä naisia, se on karmivaa.

Vierailija
24/210 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pitäiskö tehdä jotain asialle eikä syyllistää siitä muita. Tai sitten lasket rimaa..omalle tasollesi.

Itse pidän huolta kropastani,ravinnosta,liikunnasta, sosiaalisesta verkostosta ja vaadin sitä myös vastapuolelta mikäli haluaa seukata kanssani. Liian korkealle en kurottele vain siihen mihin tiedän pystyväni

Tää ap jatkaa tätä tolloiluaan illasta toiseen… aina riittää lohduttajia.

Vierailija
25/210 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että sulla huono päivä. Jos nyt päätät, että haluat muuttaa elämäsi, sitten niin teetkin. Kaikki alkaa päästä. Meillä kaikilla hetkellä vaikea, plussa se jäätävä pimeä aika tulossa. Mutta pakko hoitaa pää selvänä! Urheilu ja raikas ilma + tuore ja laadukas ruoka auttaa paljon. PS! Naiset haistavat masennusta kuin koirat pelkoa!

Vierailija
26/210 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikää kohta 37 mies. Ei ole rahaa. Työpaikka on. Mt ongelmia. Yksinkertainen. Kavereita 0. kaljamaha. Kaljuuntunut.

Ei toivoa?

Hanki kavereita ensin ja mieti sitten niitä syvällisempiä, äärimmäistä hienosäätöä vaativia romanttisia suhteita

Vierailija
27/210 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta ylipainoset naiset ja miehetki seurustelee ja olen pitkä. En ole lihava. Ehkä 10 kg ylipainoa. Ja nykyää lenkkeilen ja pidän itsestä huolta!!

Vierailija
28/210 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mistä se akka löytyy etsimättä, häh?! Ei missään kaupassa tai lenkkipolulla pidä

yrittää iskeä naisia, se on karmivaa.

Oon sitä miettiny. Ei oo kavereitakaa. Ei siis mistään!!

Vierailija
29/210 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikää kohta 37 mies. Ei ole rahaa. Työpaikka on. Mt ongelmia. Yksinkertainen. Kavereita 0. kaljamaha. Kaljuuntunut.

Ei toivoa?

Hanki kavereita ensin ja mieti sitten niitä syvällisempiä, äärimmäistä hienosäätöä vaativia romanttisia suhteita

En tiedä. En oikein löydä kavereita. Yksin täs jo pitkään ollut. Kaippa musta ei ihmiset tykkää.

Vierailija
30/210 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti persoona luonna ja ulkonäkö jne. Vaikka oon pitkä ok.en riitä ollenkaa naisille. Pahalta kokoajan tuntuu. Ku ei oikee voi asioille mitää. Ei mun maha ole ees kovin iso ja lievä ylipaino. En vain ymmärrä miksi en kelpaa. Lopetin etsimisen ku ei ettimällä löydy.

Vierailija
31/210 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu et oon vaa rupsahtanut. Ikää tullut jne se maha. Nuorempana mulla oli paljo naisia.

Vierailija
32/210 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikein ymmärrä miksi oon ilmaa..mulla on vaa työpaikka. Ei tunnu olevan elämää ku ei saa parisuhdetta ja kovasti haluaisin. Ei tunnu olevan elämää.

Vierailija
33/210 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti mun kohtaloa elää vain yksin. Ikisinkkuna.

Vierailija
34/210 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi Allu :(

Eikö vieläkään!!

Ja sentään ainakin viisivuotispäivää eri foorumeilla ruikutusta saat juhlia.

Allu-setä parka :( kyllä nyt  jonkun "edes ruman ja lihavan" kuten itse sanot pitää nyt uhrautua!

Vierailija
35/210 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi Allu :(

Eikö vieläkään!!

Ja sentään ainakin viisivuotispäivää eri foorumeilla ruikutusta saat juhlia.

Allu-setä parka :( kyllä nyt  jonkun "edes ruman ja lihavan" kuten itse sanot pitää nyt uhrautua!

Kyllä ihmettelen sitä itsekkin miksi olen yksinäinen enkä kelpaa. Ehkä mun päällä on karma. Mitä olen naisille tehnyt ja nyt oon rupsahtanut.

Vierailija
36/210 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naamasta en ole ruma ja on on kehuttu. Myös pituutta. Enpäs saa katseita. Tuntuu ettei mua ole olemassa.

Vierailija
37/210 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita löytää joku vaavipalstan luuseri, niin elämä jatkuu

Vierailija
38/210 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kokoajan miksi en kelpaa. Olen laskenut paljo rimaa. Sekään huom ei riitä!!

Vierailija
39/210 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä mitä tehdä jos en saa rumaa ja lihavaakaan.

Vierailija
40/210 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vain käydä töissä. Lenkkeillä. Olla yksin. Vuosikausia. Mieluita tapan itseni.