Haluan tyttöystävän. Mut en kelpaa heille
Haluaisin tyttöystävän. Ei vain naiset kiinnostu.
Kommentit (210)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku harrastus jossa pääset osaksi porukkaa, tutustumaan ihmisiin, kommunikoimaan, ymmärrät että naiset ei ole mitään mystisiä olentoja joita et ymmärrä ja voit saada jopa tuttavia tai ihan kavereita.
Ei ole mitään harrastusta. En tutustua missään ihmisiin.. käyn salilla.. kaupas.. tai kahvilas ja se siinä.
Just siksi ehdotan sitä rivitanssia. Ei se ole vitsi. Tai sählyä. Tai lentopalloa. Joku joukkuelaji jossa pääset normaalistumaan.
Ja paranna terapian tasoa, nykyinen ei selkeästi haasta eikä auta sinua.
No ei nyt ole mitää harrastusta piste.
Ihmettelen vaa mikä nykyajan naisia vaivaa.. ootteko kaikki niin nirsoja???
Todellaki monet ylipainoset tavis nätitki naiset on nirsoja.. ja en kelpaa mitenkää heille omana itsenäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisiköhän sinun terapian sijaan käydä vaikka psykologilla kun sen verran sakeaa tuntuu päässä olevan?
Asenteesi naisia kohtaan on luotaantyötävä ja potentiaalisesti vaarallinen.
Tämä. Naiset kiertävät kaukaa vaaralliset miehet.
En ole mitenkää vaarallinen ja mun asenteessa ei ole mitään vikaa. Haluan vaa naisen parisuhteen. onko se väärin?
On se ja on siinä vikaa. Haiset kilometrien päähän pakkomielteiseltä ja epätoivoiselta. Se on vaarallinen yhdistelmä.
No kai tässä nyt on epätoivonen tai jotain kun on jatkuvasti yksin.. mitä mun pitäs sitte sanoa.. istua kotona yksin koko elämä ja ei toivoa että edes juttelis naisille ja saa läheisyyttä?
Ai että toi vinkuvonku on kuvottavaa.
Turha noita asioita on murehtia jos et tee asialle muuta kun istut kotona suremassa. Ala tehdä joka päivä aloitteita naisille, ota kontaktia, puhu ja mene niihin harrastuksiin. Älä vaan ulise netissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku harrastus jossa pääset osaksi porukkaa, tutustumaan ihmisiin, kommunikoimaan, ymmärrät että naiset ei ole mitään mystisiä olentoja joita et ymmärrä ja voit saada jopa tuttavia tai ihan kavereita.
Ei ole mitään harrastusta. En tutustua missään ihmisiin.. käyn salilla.. kaupas.. tai kahvilas ja se siinä.
Just siksi ehdotan sitä rivitanssia. Ei se ole vitsi. Tai sählyä. Tai lentopalloa. Joku joukkuelaji jossa pääset normaalistumaan.
Ja paranna terapian tasoa, nykyinen ei selkeästi haasta eikä auta sinua.
No ei nyt ole mitää harrastusta piste.
Niin ei ole. Siksi sun pitää aloittaa sellaiset. Hop hop.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisiköhän sinun terapian sijaan käydä vaikka psykologilla kun sen verran sakeaa tuntuu päässä olevan?
En ole mitenkää vaarallinen ja mun asenteessa ei ole mitään vikaa. Haluan vaa naisen parisuhteen. onko se väärin?
On se ja on siinä vikaa. Haiset kilometrien päähän pakkomielteiseltä ja epätoivoiselta. Se on vaarallinen yhdistelmä.
No kai tässä nyt on epätoivonen tai jotain kun on jatkuvasti yksin.. mitä mun pitäs sitte sanoa.. istua kotona yksin koko elämä ja ei toivoa että edes juttelis naisille ja saa läheisyyttä?
Turha noita asioita on murehtia jos et tee asialle muuta kun istut kotona suremassa. Ala tehdä joka päivä aloitteita naisille, ota kontaktia, puhu ja mene niihin harrastuksiin. Älä vaan ulise netissä.
Missä otan kontaktia? Miksi väkisin pitäs etsiä harrastus.. en ymmärrä ihmisiä.. lenkilläkö meen naisille juttelee tai kahvilassa? Olen ujo ja huonot sosiaaliset taidot.
Vierailija kirjoitti:
Todellaki monet ylipainoset tavis nätitki naiset on nirsoja.. ja en kelpaa mitenkää heille omana itsenäni.
Ja tässä taas esimerkki sun oksettavasta naisasenteesta jota sulla ei muka ole 🤮
Kenelläkään ei ole velvollisuutta huolia ketään. Parisuhdekin ansaitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En istu kotona oon ihmisten ilmoilla mutta kuten sanoin oon naisille vain ilmaa... ei ne kato ees mun päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tässä taas esimerkki sun oksettavasta naisasenteesta jota sulla ei muka ole 🤮
Kenelläkään ei ole velvollisuutta huolia ketään. Parisuhdekin ansaitaan.
Tiedän kyllä mutta mussa on hyviä puolia ihmettelen miksi ei ei ei ne riitä yhtään. En vain ymmärrä tätä kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä otan kontaktia? Miksi väkisin pitäs etsiä harrastus.. en ymmärrä ihmisiä.. lenkilläkö meen naisille juttelee tai kahvilassa? Olen ujo ja huonot sosiaaliset taidot.
Ne harrastukset nimenomaan parantaa sun sosiaalisia taitoja. Ja antaa mahdollisuuden harjoitella naisille puhumista ilman paineita. Luonnollisen tilanteen jossa puhua. Hop hop sähläämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne harrastukset nimenomaan parantaa sun sosiaalisia taitoja. Ja antaa mahdollisuuden harjoitella naisille puhumista ilman paineita. Luonnollisen tilanteen jossa puhua. Hop hop sähläämään.
En juttele missää naisille.. ei ne töissäkää mulle juttele mitää.. ihanko mua ei oo olemassa.. mussa on vaa vikaa.
naiset on jotkut joskus sanoneet sussa ei ole mitää vikaa.. olet kivan näkönen mies ja hyvin pitkä.. silti ei se mitää hyödytä on vikaa.. ku sinkkuna olen.
Kyllä ne naiset on vaan semmosia ettei niitä tule koskaan ymmärtään.. nuoret naiset nyt ei kato ees päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Hanki sosiaalinen harrastus jossa tutustut erilaisiin ihmisiin ja kehität itseäsi samalla. Se rivitanssi kuulostaa hauskalle.
Käyt siellä vuoden ja sitten tarkastelet elämääsi uudelleen. Ei ole olemassa mitään yhden tai kahden kerran taikavoimaa jolla muutat tuon negatiivisen asenteen itsestäsi.
Eikä ne 40 v pullukkanaisetkaa ees kato päälle ku ei niitä minä kiinnosta.. ja minua voi se pullukka kiinnostaa.. mutta yhtä turhauttavaa lässyn lässyn touhua tää elämä on.
Ei mua kiinnosta mikää tanssi. Miksi et tajua sitä vaan?
Tuntuu että olen ilmaa tässä elämässä. mua ei ole olemassa. muut mun ikäset pariutunu jo vuosia sitte.. mä en kelpaa sitte kellekkään ja oon aina vuodesta toiseen täs pistees. mikään ei muutu.
Olen panostanut itseeni.. käyn töissä.. ennen makasin kotona ja söin sitä makkaraa ja olin pummi. Olen laskenut rimaa. lenkkeilen.. Ostanu uusia vaatteita.. tienaan hyvin.. mutta en huomaa mitään eroa elämässä.. teen asioille jotain ja ei naiset vain kiinostu?
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti persoona luonna ja ulkonäkö jne. Vaikka oon pitkä ok.en riitä ollenkaa naisille. Pahalta kokoajan tuntuu. Ku ei oikee voi asioille mitää. Ei mun maha ole ees kovin iso ja lievä ylipaino. En vain ymmärrä miksi en kelpaa. Lopetin etsimisen ku ei ettimällä löydy.
Ihan mielenkiinnosta kysyn mitä teet vapaa-ajalla? Itse nimittäin arvostan sitä että kumppanin kanssa on joku sama kiinnostuksenkohde jonka parissa viettää yhdessä aikaa ja toisaalta tärkeää on myös se että kumppanilla on myös muutakin elämää kuin minä.
Oon todella turthautunut elämääni ja yksinäisyyteen... haluaisin isoja muutoksia mutta en mä vain kelpaa.. todellakaa ylipaino ja hiukset ei voi mitenkää ei eie ei olla este!!!!!!!!!!!!!!!