Haluan tyttöystävän. Mut en kelpaa heille
Haluaisin tyttöystävän. Ei vain naiset kiinnostu.
Kommentit (210)
Olisko vaikka joku marsu sitten? Sitä voi silitellä ja pitää sylissä ja voi sille jutellakin, vaikkei se ymmärrä. Olisi edes jotain seuraa ja joku odottamassa, kun tulet töistä kotiin.
Onko se väärin jos haluaa naista lähelle koskea ja olla? Sitä itse kaipaan.. en ole vuosiin saanut naista ja en pääse edes treffeille... nykyää en muutenkaa ymmärrä naisia mitenkää.
Pitäisiköhän sinun terapian sijaan käydä vaikka psykologilla kun sen verran sakeaa tuntuu päässä olevan?
Asenteesi naisia kohtaan on luotaantyötävä ja potentiaalisesti vaarallinen.
Vierailija kirjoitti:
Olisko vaikka joku marsu sitten? Sitä voi silitellä ja pitää sylissä ja voi sille jutellakin, vaikkei se ymmärrä. Olisi edes jotain seuraa ja joku odottamassa, kun tulet töistä kotiin.
Ei oikein kiinnosta. haluan sen naisen.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisiköhän sinun terapian sijaan käydä vaikka psykologilla kun sen verran sakeaa tuntuu päässä olevan?
No ehkä mä oon miettiny jo itseni tappamista.. ku en osaa muuttua ja en kelpaa omana itsenäni.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Naiset kiertävät kaukaa vaaralliset miehet.
Ja mene sinne rivitanssiin, se auttaa moneen.
Olen kuin ilmaa kun naiset näkee mut ei ne kato ees päälle.. Ihan ku mua ei ole olemassa.. mä katon naisia ja kiinnostun helposti.. Mutta en mitää vastakaikua saan.. kahvilas istun yksin.. kaupas eivät naiset kato ees päälle.. ihan turhauttavaa tää elämä.
Vierailija kirjoitti:
Ja mene sinne rivitanssiin, se auttaa moneen.
Ei mua sori kiinnosta sellanen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole mitenkää vaarallinen ja mun asenteessa ei ole mitään vikaa. Haluan vaa naisen parisuhteen. onko se väärin?
Ilmeisesti mun on tarkotus vain olla yksin vuosikausia.. piste.. elämä on jotenki tosi yksinäistä nykyään. kohta ikää 37 v ja mies.
Joku harrastus jossa pääset osaksi porukkaa, tutustumaan ihmisiin, kommunikoimaan, ymmärrät että naiset ei ole mitään mystisiä olentoja joita et ymmärrä ja voit saada jopa tuttavia tai ihan kavereita.
Paljo naisia kokoajan näkee ja meinaa seota.. olis kiva vain olla lähellä ja oman tyylisiä naisia on tosi paljon.. mutta ei.. aina yksin mä oon kuin roskajäte.
Vierailija kirjoitti:
Joku harrastus jossa pääset osaksi porukkaa, tutustumaan ihmisiin, kommunikoimaan, ymmärrät että naiset ei ole mitään mystisiä olentoja joita et ymmärrä ja voit saada jopa tuttavia tai ihan kavereita.
Ei ole mitään harrastusta. En tutustua missään ihmisiin.. käyn salilla.. kaupas.. tai kahvilas ja se siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole mitenkää vaarallinen ja mun asenteessa ei ole mitään vikaa. Haluan vaa naisen parisuhteen. onko se väärin?
On se ja on siinä vikaa. Haiset kilometrien päähän pakkomielteiseltä ja epätoivoiselta. Se on vaarallinen yhdistelmä.
Oon kuin joku turhake tässä elämässä.. ja istun yksin kotona ja haaveilen kumppanista ja läheisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se ja on siinä vikaa. Haiset kilometrien päähän pakkomielteiseltä ja epätoivoiselta. Se on vaarallinen yhdistelmä.
No kai tässä nyt on epätoivonen tai jotain kun on jatkuvasti yksin.. mitä mun pitäs sitte sanoa.. istua kotona yksin koko elämä ja ei toivoa että edes juttelis naisille ja saa läheisyyttä?
Kyllä monet muut miehet kelpaa naisille.. meenpäs kohta kysymää miksi sä kelpaat tolle naiselle tai toisinpäin.. Ite kävelen aina tuola yksin ja istun yksin jokapaikassa.. missä lie.. kahvilassa. kirjastossa jne... eipä naisia kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään harrastusta. En tutustua missään ihmisiin.. käyn salilla.. kaupas.. tai kahvilas ja se siinä.
Just siksi ehdotan sitä rivitanssia. Ei se ole vitsi. Tai sählyä. Tai lentopalloa. Joku joukkuelaji jossa pääset normaalistumaan.
Ja paranna terapian tasoa, nykyinen ei selkeästi haasta eikä auta sinua.
No en kyllä puhu. Enkö saisi koskaa haaveilla läheisyydestä.. siis mitä ihmettä?