Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

★ Mielipiteiden peukutusketju ★

Vierailija
06.01.2015 |

Yläpeukku=olen samaa mieltä
Alapeukku=olen eri mieltä

Tässä ketjussa ei sitten aleta väittelemään. Eli pelkkiä mielipiteitä vain ja niiden peukuttamista. Paljasta erityisesti provosoivimmat ja salaisimmat mielipiteesi! ;)

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kärsinyt ulkonäöstäni.

Vierailija
102/105 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedofiliasta ei pitäisi tuomita, vain teoista eli hyväksikäytöstä. Ymmärrän myös, mitä eroa on pedofiililla ja lapsen hyväksikäyttäjällä. Ymmärrän, ettei pedofiili ole välttämättä tehnyt ainuttakaan pahaa tekoa. Myös ei-teoista-tuomittujen pedofiilien tulisi saada hoitoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
104/105 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV:n aivoriihessä jyvät erotellaan akanoista.

Vierailija
105/105 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avlla ei saa puhua pippelin imeskelystä ja siitä mitä muuta kuin vauvoja voi tehdä spemellä ,sensuuri iskee ja banderollit heiluu ;)