Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
★ Mielipiteiden peukutusketju ★
06.01.2015 |
Yläpeukku=olen samaa mieltä
Alapeukku=olen eri mieltä
Tässä ketjussa ei sitten aleta väittelemään. Eli pelkkiä mielipiteitä vain ja niiden peukuttamista. Paljasta erityisesti provosoivimmat ja salaisimmat mielipiteesi! ;)
Kommentit (105)
Pedofiliasta ei pitäisi tuomita, vain teoista eli hyväksikäytöstä. Ymmärrän myös, mitä eroa on pedofiililla ja lapsen hyväksikäyttäjällä. Ymmärrän, ettei pedofiili ole välttämättä tehnyt ainuttakaan pahaa tekoa. Myös ei-teoista-tuomittujen pedofiilien tulisi saada hoitoa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
AV:n aivoriihessä jyvät erotellaan akanoista.
Avlla ei saa puhua pippelin imeskelystä ja siitä mitä muuta kuin vauvoja voi tehdä spemellä ,sensuuri iskee ja banderollit heiluu ;)
Alue: Aihe vapaa
En ole koskaan kärsinyt ulkonäöstäni.