Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

★ Mielipiteiden peukutusketju ★

Vierailija
06.01.2015 |

Yläpeukku=olen samaa mieltä
Alapeukku=olen eri mieltä

Tässä ketjussa ei sitten aleta väittelemään. Eli pelkkiä mielipiteitä vain ja niiden peukuttamista. Paljasta erityisesti provosoivimmat ja salaisimmat mielipiteesi! ;)

Kommentit (105)

Vierailija
61/105 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet miehet ovat seksikkäämpiä kuin pitkät.

Vierailija
62/105 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissaan housuun aina välillä koska se on vaan kivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/105 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

♠Olen harrastanut sexiä mustan kanssa ♣

Vierailija
64/105 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 03:34"]

Aku ankka on suloinen

[/quote] Ahahahahahhh söpöä

Vierailija
65/105 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 02:59"]

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 02:32"]

Monet ateistit uskovat niin fanaattisesti ateismiin, että vaativat uskonsa nojalla ihmisoikeuksien heikentämistä.

[/quote]

Monet uskovaiset ovat niin fanaattisia, että vaativat uskonsa nojalla ihmisoikeuksien heikentämistä, joka on väärin.

[/quote]

Aloittajalla oli yksi sääntö ketjulle "Tässä ketjussa ei sitten aleta väittelemään."

Mielipide: En yllättynyt, että ateisti aloitti väittelyn tässä ketjussa.

Vierailija
66/105 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 03:34"]

Aku ankka on suloinen

[/quote]

suloinen pieni ankka :3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/105 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimeentulotuki on liian korkea. (Esim. Helsingissä yksin asuvalle perusosa 485,50€ ja vuokrakatto 650€, lisäksi maksetaan mm. lääkkeet ja sähkölasku)

Vierailija
68/105 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ateisti ja tunnen myötähäpeää vapaa-ajattelijoiden yhdistystä kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/105 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tehdä abortin, eikä se tuottaisi minulle yhtään mitään henkisiä ongelmia (sen sijaan fyysistä kipua varmasti).

Vierailija
70/105 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/105 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei ole yleistä asevelvollisuutta niin kauan kun siitä voi päästä eroon valehtelemalla tai asuinpaikan, uskonnon tai sukupuolen perusteella vaikka muuten olisi täysin käypä ase- tai siviilipalvelukseen.

Vierailija
72/105 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni väite vakavasti kehitysvammaisten "täydestä elämästä" on vale ja yhteiskunnan tulisi kannustavampi vammaisten abortointia kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/105 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolineutraalin avioliiton vastustaminen on yhtä paha kuin eriväristen ihmisten välisten avioliittojen vastustaminen.

Vierailija
74/105 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opintotuen pitäisi olla yhtä suuri kuin työttömyysetuuksien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/105 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut pettyneeni ihmiskuntaan ja olen alkanut kyseenalaistamaan (kristillisperäisen) ihmisen kaikkimahtavuuden ja etuoikeuden esim. tuhota planeetta ja käyttäytyä röyhkeästi muita eläviä kohtaan.

Vierailija
76/105 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 02:25"]

Avioliitto on miehen ja naisen välinen liitto.

[/quote]

 

ja persesuomalaisuus on samantasoinen sairaus kuin uskominen palestiinalaisten paimentolaisten kansantaruihin.

Vierailija
77/105 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni toimeentulotukien ja muiden veropohjaisen etuuksien määrää tulisi rajoittaa silläkin uhalla, että Suomessa lisääntyisi kodittomat ja köyhät. Uskon esimerkiksi, että nämä "varhaiseläkeläiset" on vain laiskoja. (Sekä omaan katkeruutta siitä todenäköisyydestä että eläketurva ei tule jatkumaan minun vanhusvuosiini saakka, mutta verorahoillani sitä muille kustannan)

Vierailija
78/105 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan rasismia ja ahdasmielisyyttä. Mielestäni maailma kuuluu kaikille ja kaikilla on oikeus asua missävaan ja matkustaa minnevain. Maiden väliset rajat ovat ihmisten käsialaa 

Vierailija
79/105 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruus on ihmisen paras elämänvaihe.

Vierailija
80/105 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikä on ihmisen paras elämänvaihe.