★ Mielipiteiden peukutusketju ★
Yläpeukku=olen samaa mieltä
Alapeukku=olen eri mieltä
Tässä ketjussa ei sitten aleta väittelemään. Eli pelkkiä mielipiteitä vain ja niiden peukuttamista. Paljasta erityisesti provosoivimmat ja salaisimmat mielipiteesi! ;)
Kommentit (105)
Pissaan housuun aina välillä koska se on vaan kivaa.
♠Olen harrastanut sexiä mustan kanssa ♣
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 03:34"]
Aku ankka on suloinen
[/quote] Ahahahahahhh söpöä
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 02:59"]
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 02:32"]
Monet ateistit uskovat niin fanaattisesti ateismiin, että vaativat uskonsa nojalla ihmisoikeuksien heikentämistä.
[/quote]
Monet uskovaiset ovat niin fanaattisia, että vaativat uskonsa nojalla ihmisoikeuksien heikentämistä, joka on väärin.
[/quote]
Aloittajalla oli yksi sääntö ketjulle "Tässä ketjussa ei sitten aleta väittelemään."
Mielipide: En yllättynyt, että ateisti aloitti väittelyn tässä ketjussa.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 03:34"]
Aku ankka on suloinen
[/quote]
suloinen pieni ankka :3
Toimeentulotuki on liian korkea. (Esim. Helsingissä yksin asuvalle perusosa 485,50€ ja vuokrakatto 650€, lisäksi maksetaan mm. lääkkeet ja sähkölasku)
Olen ateisti ja tunnen myötähäpeää vapaa-ajattelijoiden yhdistystä kohtaan.
Voisin tehdä abortin, eikä se tuottaisi minulle yhtään mitään henkisiä ongelmia (sen sijaan fyysistä kipua varmasti).
Suomessa ei ole yleistä asevelvollisuutta niin kauan kun siitä voi päästä eroon valehtelemalla tai asuinpaikan, uskonnon tai sukupuolen perusteella vaikka muuten olisi täysin käypä ase- tai siviilipalvelukseen.
Mielestäni väite vakavasti kehitysvammaisten "täydestä elämästä" on vale ja yhteiskunnan tulisi kannustavampi vammaisten abortointia kohtaan.
Sukupuolineutraalin avioliiton vastustaminen on yhtä paha kuin eriväristen ihmisten välisten avioliittojen vastustaminen.
Opintotuen pitäisi olla yhtä suuri kuin työttömyysetuuksien.
Olen huomannut pettyneeni ihmiskuntaan ja olen alkanut kyseenalaistamaan (kristillisperäisen) ihmisen kaikkimahtavuuden ja etuoikeuden esim. tuhota planeetta ja käyttäytyä röyhkeästi muita eläviä kohtaan.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 02:25"]
Avioliitto on miehen ja naisen välinen liitto.
[/quote]
ja persesuomalaisuus on samantasoinen sairaus kuin uskominen palestiinalaisten paimentolaisten kansantaruihin.
Mielestäni toimeentulotukien ja muiden veropohjaisen etuuksien määrää tulisi rajoittaa silläkin uhalla, että Suomessa lisääntyisi kodittomat ja köyhät. Uskon esimerkiksi, että nämä "varhaiseläkeläiset" on vain laiskoja. (Sekä omaan katkeruutta siitä todenäköisyydestä että eläketurva ei tule jatkumaan minun vanhusvuosiini saakka, mutta verorahoillani sitä muille kustannan)
Vihaan rasismia ja ahdasmielisyyttä. Mielestäni maailma kuuluu kaikille ja kaikilla on oikeus asua missävaan ja matkustaa minnevain. Maiden väliset rajat ovat ihmisten käsialaa
Nuoruus on ihmisen paras elämänvaihe.
Keski-ikä on ihmisen paras elämänvaihe.
Lyhyet miehet ovat seksikkäämpiä kuin pitkät.