★ Mielipiteiden peukutusketju ★
Yläpeukku=olen samaa mieltä
Alapeukku=olen eri mieltä
Tässä ketjussa ei sitten aleta väittelemään. Eli pelkkiä mielipiteitä vain ja niiden peukuttamista. Paljasta erityisesti provosoivimmat ja salaisimmat mielipiteesi! ;)
Kommentit (105)
Suomeen ei pitäisi ottaa enää yhtään enempää muslimi-maahanmuuttajia.
Internetin keskustelupalstat ovat muuttaneet käsitykseni miehistä (huonompaan suuntaan).
AV on muuttanut käsitykseni naisista huonompaan suuntaan
Kaikki kiihkoilijat ovat rasittavia, uskovaiset eivät ole ainoita.
Jumalia ei ole olemassa ja uskonnot ovat jäänteitä menneisyydestä, jolloin tiede ei vielä ollut juuri kehittynyt.
Tää ketju tulee täyttymään vääristä faktoista
Nykynuoriso on ihan piloilla.
Itse olen 15-vuotias
Parisuhteen hoitaminen on välillä raskasta
Tässä ketjussa ei ole mitään järkeä, koska joillakin on mahdollisuus peukuttaa määrättömästi haluamaansa suuntaan.
Läski nainen on ruma ja epähaluttava.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 02:03"]
Nykynuoriso on ihan piloilla. Itse olen 15-vuotias
[/quote]
Mielipiteeni: tätä peukuttaneista voi päätellä että täällä on monta näin ajattelevaa 15 vuotiasta.
Kananpersetukka on helvetin juntti.
Odotan että Cheek tulee kaapista!
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 05:20"]
Kannatan pakollista asevelvollisuutta naisillekin.
[/quote]
Kannatan vapaaehtoista asepalvelusta kummallekin sukupuolelle.