★ Mielipiteiden peukutusketju ★
Yläpeukku=olen samaa mieltä
Alapeukku=olen eri mieltä
Tässä ketjussa ei sitten aleta väittelemään. Eli pelkkiä mielipiteitä vain ja niiden peukuttamista. Paljasta erityisesti provosoivimmat ja salaisimmat mielipiteesi! ;)
Kommentit (105)
Miehet, jotka eivät pidä kissoista, ovat tunnekylmiä.
Vihreä liitto ei ohjelmallaan tue luonnon hyvinvointia.
En ole rasisti, mutta en voi sietää ryssiä.
Ulkonäkö vaikuttaa elämän onnellisuuteen naisella huomattavasti enemmän kuin miehellä.
Olen saanut sisaruksiltani enemmän tukea kuin vanhemmiltani.
Mysin mielelläni kehoani jos a) saisin verottomasti siitä kovan palkan
B) kukaan minulle tärkeä ei saisi koskaan tietää
Fanaattiset ateistit ovat yhtä rasittavia kuin fanaattiset uskovaiset.
Kannatan pakollista asevelvollisuutta naisillekin.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 05:20"]
Fanaattiset ateistit ovat yhtä rasittavia kuin fanaattiset uskovaiset.
[/quote]
Fanaattiset uskovaiset eivät ole rasittavia vaan vaarallisia.
Olen saanut vakuuttavia todisteita siitä että Jumala on olemassa, mutta en ilkeyttänikään kerro niistä muille, koska moni nykyihminen ei ansaitse ikuista elämää.
Olen saanut vakuuttavia todisteita siitä että Jumalaa ei ole olemassa, mutta en ilkeyttänikään kerro niistä muille, koska on huvittavaa katsella kun hihhulit hihhuloi enkä halua heidän "vapautuvan" piireistänsä normaalien sekaan.
Ainoastaan jonkin olemassaolon voi todistaa jos oikeasti näkee, muttei voi todistaa sitä että jotain ei ole olemassa, sillä maailmankaikkeus on ääretön.
Olen pettynyt siihen millaista perhe-elämä ja äitinä oleminen todellisuudessa on.
En ehdi elää elämääni, kun työ vie niin paljon aikaa ja energiaa.