Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

★ Mielipiteiden peukutusketju ★

Vierailija
06.01.2015 |

Yläpeukku=olen samaa mieltä
Alapeukku=olen eri mieltä

Tässä ketjussa ei sitten aleta väittelemään. Eli pelkkiä mielipiteitä vain ja niiden peukuttamista. Paljasta erityisesti provosoivimmat ja salaisimmat mielipiteesi! ;)

Kommentit (105)

Vierailija
81/105 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehdi elää elämääni, kun työ vie niin paljon aikaa ja energiaa.

Vierailija
82/105 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet, jotka eivät pidä kissoista, ovat tunnekylmiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/105 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreä liitto ei ohjelmallaan tue luonnon hyvinvointia.

Vierailija
84/105 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole rasisti, mutta en voi sietää ryssiä.

Vierailija
85/105 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö vaikuttaa elämän onnellisuuteen naisella huomattavasti enemmän kuin miehellä.

Vierailija
86/105 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut sisaruksiltani enemmän tukea kuin vanhemmiltani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87/105 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mysin mielelläni kehoani jos a) saisin verottomasti siitä kovan palkan
B) kukaan minulle tärkeä ei saisi koskaan tietää

Vierailija
88/105 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun tekemääni asunnonostoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89/105 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fanaattiset ateistit ovat yhtä rasittavia kuin fanaattiset uskovaiset.

Vierailija
90/105 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan pakollista asevelvollisuutta naisillekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91/105 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 05:20"]

Fanaattiset ateistit ovat yhtä rasittavia kuin fanaattiset uskovaiset.

[/quote]

Fanaattiset uskovaiset eivät ole rasittavia vaan vaarallisia.

Vierailija
92/105 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut vakuuttavia todisteita siitä että Jumala on olemassa, mutta en ilkeyttänikään kerro niistä muille, koska moni nykyihminen ei ansaitse ikuista elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
93/105 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut vakuuttavia todisteita siitä että Jumalaa ei ole olemassa, mutta en ilkeyttänikään kerro niistä muille, koska on huvittavaa katsella kun hihhulit hihhuloi enkä halua heidän "vapautuvan" piireistänsä normaalien sekaan.

Vierailija
94/105 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani olivat väärässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
95/105 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan jonkin olemassaolon voi todistaa jos oikeasti näkee,  muttei voi todistaa sitä että jotain ei ole olemassa, sillä maailmankaikkeus on ääretön.

Vierailija
96/105 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettynyt siihen millaista perhe-elämä ja äitinä oleminen todellisuudessa on.

Vierailija
97/105 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen väriunia.

Vierailija
98/105 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan äitiäni

Vierailija
99/105 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit ovat kamalia.

Vierailija
100/105 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lävistykset ovat kamalia.