★ Mielipiteiden peukutusketju ★
Yläpeukku=olen samaa mieltä
Alapeukku=olen eri mieltä
Tässä ketjussa ei sitten aleta väittelemään. Eli pelkkiä mielipiteitä vain ja niiden peukuttamista. Paljasta erityisesti provosoivimmat ja salaisimmat mielipiteesi! ;)
Kommentit (105)
Olen kokeillut anaaliseksiä enkä pidä siitä.
Av:n mobiiliversio on paskista paskin.
Peukutusten määrän perusteella tämä ketju kuolee kohta.
Harrastaisin seksiä cheekin kanssa.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 02:32"]
Monet ateistit uskovat niin fanaattisesti ateismiin, että vaativat uskonsa nojalla ihmisoikeuksien heikentämistä.
[/quote]
Monet uskovaiset ovat niin fanaattisia, että vaativat uskonsa nojalla ihmisoikeuksien heikentämistä, joka on väärin.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 02:40"]Tykkään miellyttää miestäni ja tehdä välillä hänen mielikseen asioita joista hän pitää enkä näe siinä mitään pahaa.
[/quote]
miksi ihmeessä alapeukkua? millaisessa suhteessa elätte jos ette ikinä tee asioita välillä toistenne mieliksi?
Mikki Hiiri on täysi kusipää ja täynnä itseään.
Einekset/puolivalmisteet on ok kunhan koko ateria koostu päivittäin ainoastaan niistä
Eutanasia pitäisi laillistaa Suomessa.
Terveysvouhotus on jo mennyt liiallisuuksiin.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 03:18"]Einekset/puolivalmisteet on ok kunhan koko ateria koostu päivittäin ainoastaan niistä
[/quote] siis kunhan EI koostu pelkästään niistä :D
Myös kirkkoon kuuluvien lukiolaisten pitäisi itse saada valita joko elämänkatsomustiedon tai uskonnon opiskelu.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 03:07"][quote author="Vierailija" time="06.01.2015 klo 02:40"]Tykkään miellyttää miestäni ja tehdä välillä hänen mielikseen asioita joista hän pitää enkä näe siinä mitään pahaa.
[/quote]
miksi ihmeessä alapeukkua? millaisessa suhteessa elätte jos ette ikinä tee asioita välillä toistenne mieliksi?
[/quote]
minuakin kiinnostais tietää :D
Tykkään miellyttää miestäni ja tehdä välillä hänen mielikseen asioita joista hän pitää enkä näe siinä mitään pahaa.