Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein isät ottavat uimahallissa pikkulapset pukuhuoneeseen?

11.11.2024 |

Kysymykseni on osoitettu miehille, koska itse olen nainen enkä ole koskaan käynyt miesten pukuhuoneessa/suihkutilassa .

Mietin vaan, kun itse olin yhtenä päivänä eräässä kylpylässä, joka oli ihan täynnä asiakkaita. Kiinnitin huomiota siihen, että naisten pukuhuoneessa/suihkutiloissa oli tosi paljon taaperoikäisiä lapsia. Tulee vaan mieleen, että kuinka paljon sitten miesten puolella on näitä pikkulapsia? Toki jos lapsi on joku 4+ vuotias , niin varmaan silloin jo lapsi menee oman sukupuolen mukaan pukuhuoneeseen, jos on samaa sukupuolta oleva aikuinen (oli se sitten vanhempi, mummo, ukki, eno, täti) mukana ja varsinkin 7+ ikäisten on jo oikeastaan pakko mennä vaikka yksin oman sukupuolen mukaiseen pukuhuoneeseen. Mutta jos on 0-3-vuotias, niin silloin on mielestäni ihan sama, että meneekö isän vai äidin kanssa pukuhuoneeseen/peseytymistiloihin.

Kommentit (24)

1/24 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentteja?

Vierailija
2/24 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kolmesti tai neljästi.  Mitä mieltä olet tuosta määrästä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/24 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kolmesti tai neljästi.  Mitä mieltä olet tuosta määrästä?

En saanut mitään selvää vastauksestasi.

4/24 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatte myös kommentoida, että jos olette perheenä menossa uimaan, niin millä perusteella päätätte, että kumpi teistä, isä vai äiti, ottaa taaperon pukuhuoneeseen?

Vierailija
5/24 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari-kolme kertaa, jos enemmän niin kannattaisi miettiä

Vierailija
6/24 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Saatte myös kommentoida, että jos olette perheenä menossa uimaan, niin millä perusteella päätätte, että kumpi teistä, isä vai äiti, ottaa taaperon pukuhuoneeseen?

Miehet tekevät seksuaalirikoksia lapsia kohtaan, eli ilman muuta naisten puolelle kannattaisi ottaa

Vierailija
7/24 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ainakin tehtiin niin, että toinen lapsi meni isänsä kanssa miesten puolelle ja toinen minun kanssa naisten puolelle. Tyttö ja poika, mutta oltais kyllä tehty näin, vaikka molemmat olisi olleet tyttöjä. Alle kouluikäisinä molemmat tulivat naisten puolelle, jos olin yksin aikuisena mukana tai miesten puolelle, jos isä oli yksin aikuisena. Imetettävät vauvat ja taaperot usein esim. saunassa tai pukutiloissa voivat haluta maitoa, siksi varmaan käytännön syistä äidin on helpompi ottaa lapsi pukutiloihin mukaan.

Vierailija
8/24 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jotain kahden- ja kolmenkymmenen väliltä. Torstaisin sitten tietysti ihan eri setit. 

Vierailija
9/24 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallissa käytönnössä otin aina - koska olin siellä pääsääntöisesti yhdessä lasten kanssa ilman niiden äitiä. Silloin harvoin kuin olimme koko perhe, niin sitten tytär äidin mukana ja poika minun. 

Mutta voin kertoa, että miesten puolella on on todella paljon pieniä lapsia. 

Vierailija
10/24 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit e tiiö, mut olisiko mukavampaa, että TYTÖT NAISTEN PUOLELLE JA POJAT MIESTEN PUOLELLE ???? Hävettää, jos niitä lapsia näkee naisten pukuhuoneessa, poikia siis. Jotain rajaa !!!!!!!!! Ei luulisi olevan kovin vaikeaa.........on siel uimahallis miesvahteja tarvittaessa. 

11/24 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

?

Vierailija
12/24 |
11.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä käyn paljon lasten kanssa uimassa ja luonnollisesti kaikki ovat silloin miesten puolella. 10v tytär siirtyi naisten puolelle ja pärjää siellä yksin. Muutenkin näin paljon miehiä lastensa kanssa uimahallissa. Isät viettävät paljon aikaa lasten kanssa jopa leikkipuistoissa. Niissä näkyy harvemmin naisia. Näin ainakin maaseudun kaupungeissa. Vaimo ei halua käydä uimassa. Kun menen lasten kanssa tekemään jotain lasten kanssa, vaimo yleensä siivoaa kotona. 

Uimahalleissa on ainakin miesten puolella, joitakin henkisesti sairaita ja älyllisesti vajaita. Lapset kyllä nopeasti huomaavat, että joku käyttäytyy epänormaalisti ja osaavat välttää näitä tyyppejä. Jostain syystä uimahallissa näitä näkee joka kerta, mutta muissa liikuntapaikoissa niihin ei törmää.

Vierailija
13/24 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorimman kanssa olemme tehneet useimmiten niin, että lapsi tulee äidin mukana altaalle ja isän mukana pois. Isä saa mennä uksin nopeana edeltä uimaan rauhassa matkaa ja lopuksi äiti saa yksin peseytuä ja saunoa. Pieni breikki kummallekin ja on rentouttavia reissuja yleensä. En muista miten toimimme vanhempien sisaeusten kanssa. Uimassa näkee usein isiä ilman äitiä parin kolmen lapsen kanssa, joten varmasti lapsia on ajoittain paljon miesten pukuhuoneissa. Näkee kyllä myös perheitä, joissa vaikuttaa äiti ottavan kaikki lapset mukaansa ja isä menee omin päin. 

Vierailija
14/24 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vein useita satoja kertoja.

Vierailija
15/24 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Mikä oletus se on, että aina oltaisiin perheenä uimassa? Moni on myös eronnut tai nykyaikaisesta homoseksuaali, eli ei ole olemassa vastakkaista sukupuolta olevaa uimakaveria.

Vierailija
16/24 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein olen nähnyt pikkulapsia isän mukana uimahallissa. 

Enpä juuri edes huomioi asiaa. 

Vierailija
17/24 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan joka kerta kun olen käynyt pojan kanssa uimassa, niin näkee kyllä muillakin iseillä on lapsia mukana. Ei mitään erikoista. Sekä tyttö, että poikalapsia. Oma poika on jo sen ikäinen, että tulee minun kanssa miesten puolelle. Ihan pienenä vaihteli vähän kumman kanssa meni.

Vierailija
18/24 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Mikä oletus se on, että aina oltaisiin perheenä uimassa? Moni on myös eronnut tai nykyaikaisesta homoseksuaali, eli ei ole olemassa vastakkaista sukupuolta olevaa uimakaveria.

Ei ollut oletus, vaan viestissä luki "saatte myös kommentoida, JOS olette perheenä menossa..." liian herkästi hermostut ja kuvittelet oletuksia. 

Vierailija
19/24 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mentiin koko perheellä uimaan silloin, kun lapset olivat pieniä, niin vuoroteltiin tai otettiin molemmat yksi lapsi. Sitten, kun lapset tulivat vähän isommaksi, he olivat aina mieheni kanssa, koska molemmat ovat poikia.

Vierailija
20/24 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Sukupuolen perusteella. Mies ottaa pojan, minä naisena tytön.

Jos mies veisi molemmat uimaan ilman minua, molemmat menisi luonnollisesti miesten puolelle mukaan, koska ovat alle kouluikäisiä, ja silloin kun käyn itse lasten kanssa niin, ettei ole yhtään miestä mukana, poitsu on tyttöjen puolella mukana.

Joku kommentoi, että miesten puolella uimahallissa on huomattavasti enemmän häiriintyneitä ihmisiä kuin muissa urheilupaikoissa, ja tämä on omakin kokemukseni, mitä olen nähnyt menoa uimahallilla ja mitä olen kuullut mieheltä. On paatuneita mutta toimintakykyisiä alkoholisteja uimassa, saunassa grillataan kaikki tarkoituksella ulos viskomalla koko sangollinen vettä kiukaalle, ja jopa uimavalvojalla viiraa (huutaa asiakkaille kurkkusuorana, ja on soittanut poliisit uimahallille, kun lapset hyppivät korokkeilta). Sitten päälle uutiset näistä teini-ikäisiä poikia ahdistelleista miehistä.

Ei naisten puolella ole tällaista, vaikka sielläkin on joskus kaikenlaista hiihtäjää, mutta huomattava osa pedofiileistakin nyt sattuu edustamaan juuri sitä vastakkaista sukupuolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi