Synnyttäneet. Miten pärjäätte löysän alapään kanssa?
Kommentit (140)
Ei se ole löysä. Pimppi on tarkoitettu synnyttämiseen ja normaalisti se kyllä palautuu ennalleen, lähes ennalleen tai joskus jopa tiukemmaksikin. Joskus voi tulla pahempia vaurioita, se on totta. Mutta on outoa olettaa, että löysä alapää olisi jotenkin automaattinen ja vääjäämätön seuraus synnyttämisestä. Mutta uskokaa toki ihan mitä haluatte, eihän se minulle kuulu.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:35"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:34"]
Eikö teitä ketään hävetä?
[/quote]
Mikä?
[/quote]
No se että millainen se emättimenne on?
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:55"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:35"]
[/quote]
Mikä?
[/quote]
No se että millainen se emättimenne on?
[/quote]
Ei. Ihan samanlainen emätin se oli ennen kuin on nytkin. Mitäs hävettävää siinä pitäisi olla?
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:44"]Kiinnostaisi tietää??
[/quote]
Eimulloo löysä?
No minua hävettää, enkä kykene sen takia seksiin mieheni kanssa.
Viime kerrallakin tuli itku seksin jälkeen :(
Hyvin pärjään, täähän on tosi kätevä! En tarvitse enää käsilaukkua ollenkaan, kun pillu ajaa saman asian!
No aika heikosti pärjään. On kaksi lasta, joiden syntymän jälkeen palauduin melko hyvin ja nopeasti. Mutta kun täytin 35 v. Alkoi jotain outoa tapahtumaan.. Pillu löystyi ihan käyttökelvottomaksi. Mun mielestä ainoa toivo on leikkaus, koska sinkkuna en kestä sitä häpeää.
Pointti: Ikääntyminen heikentää lihasvoimaa. Ihan kaikkialla. Jumpasta ei ole ollut mitään apua.
66
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:44"]
Kiinnostaisi tietää??
[/quote
Miten niin löysän?
Miehenä vastaan, että kyllä se pillun tiukkuus johtuu naisen urheilullisuudesta. Ja olen kyllä useampaa naista kokeillut synnytyksen jälkeen. Ovat muuten aika kiihkeitä emännät silloin, kun on hormoonit vielä sekaisin. Koti-isät kun on aika tylsiä sängyssä kuulemma.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:46"]
On se vähä hankalaa ku häpyhuulet raahaa maata, mutta vauvaöljy auttaa.
[/quote]
Häh? Ei löysyydellä niitä ulkoisia tavaroita tarkoiteta. Ne ei liity synnytykseen tuollai. T. Kätilö
Mistä tietää, että itsellä on löysä
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 01:26"]
[/quote]
Kun ei tunne paljoa mitään?
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 01:26"]
[/quote]
Jos kahvinkeitin mahtuu sinne, niin on löysä.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:53"]Ilmastointiteippi hoitaa pahimmat lepatukset. Jotain sieltä joskus turskahtelee ulos, mutta reipas survaisu nyrkillä ja matka jatkuu!
[/quote]Tää oli kyllä päivän paras!!!Kävi kuulkaas mammat alapäälle miten vaan niin yks juttu on varma:MATKA JATKUU
No on sen "saamiseksi" edes tehty jotain. Sun tuhjä pää on ihan syntymälahja.
Miksi ette survo niitä lepatuksianne sinne ammottavaan kuiluun? Silloin voi kulkea ilman pikkareita kesällä lyhyessäkin hameessa ilman, että putki ujeltaa tuulessa ja herättää hämmennystä ympärillä. Ennen piti aina esittää, että viheltelee jossain linkkapysäkilläkin, kun tuuletteli isoa kainalota.
T. Olen kokeillut
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:18"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:13"]
Itse valitsin sektiot ! En ole mistään jäänyt paitsi. Ekassa raskaudessa sain kunnolla tapella että sain sektion. Toisessa myös. Kolmas ja neljäs tulikin automaattisesti sitten.
[/quote]
Miten voit sanoa, että et ole jäänt mistään paitsi? Kun et tiedä mistä olet jäänyt paitsi! Vähän sama kun harrastaisi seksiä, eikä saisi orgasmia ja sanoisi, että ei jää mistään paitsi. Mistä sitä tietää ennen kun sen kokee?
Eräs ystäväni sai kaksi lasta keisarinleikkauksella (ei valinnut itse). Sitten kolmannen synnytti alakautta ja sanoi, että se oli AIVAN eri kokemus. oli aivan mieletöntä itse tehdä se lapsensa eteen, että synnytti hänet. Rakkaus lapseen ryöpsähti ihan eritavalla ja se voittaja fiilis mikä oli synnytyksen jälkeen oli samanlainen kuin urheilusuorituksen jälkeen kun olisi voittanut kultaa mm-kisoissa. Sektiossa oli vain siellä mm-kisa katsomossa.
[/quote]
..ja saitte varmaan myös ihania multiorgasmeja ponnistaessa?? Hyi h..
[/quote]
Mikä?