Synnyttäneet. Miten pärjäätte löysän alapään kanssa?
Kommentit (140)
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:08"]Laittakaa kuva? Mulla on ihan kaunis viiva vaan ja neljä on lasta sektiolla tullut maailmaan.
[/quote]. johan se jokapäiväinen seksi saa elimen rehoittamaan.
Ikä varmaan vaikuttaa, mutta mulla palautui kyllä heti normaaliksi.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:08"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:04"]
Pakko sanoa, ei paljon naurata. Näin kävi. Joudun yhdynnässä koko ajan vaan jännittämään lihaksia, että mies tuntuisi jossain. Ennen ei meinannut mahtia sisään. Tuo jännittäminen vie kaiken nautinnon hommasta.
[/quote]
Tätä mä just tarkotan.
Miten jaksaa henkisesti enää synnytyksen jälkeen? Unohtaa seksi ja nautinto loppuiäksi?
Ap
[/quote]. Lantionpohjajumppa kehiin
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:08"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:04"]
Pakko sanoa, ei paljon naurata. Näin kävi. Joudun yhdynnässä koko ajan vaan jännittämään lihaksia, että mies tuntuisi jossain. Ennen ei meinannut mahtia sisään. Tuo jännittäminen vie kaiken nautinnon hommasta.
[/quote]
Tätä mä just tarkotan.
Miten jaksaa henkisesti enää synnytyksen jälkeen? Unohtaa seksi ja nautinto loppuiäksi?
Ap
[/quote]
No niin onhan tässä joutunut vähän himmaamaan noita halujaan. Tänäänkään ei pantu miehen kanssa kun kaksi kertaa ja hyvät orgasmit sain molemmilla kerroilla. Tosi huonoa tämä synnyttäneen seksielämä :)
viiden äiti
Itse valitsin sektiot ! En ole mistään jäänyt paitsi. Ekassa raskaudessa sain kunnolla tapella että sain sektion. Toisessa myös. Kolmas ja neljäs tulikin automaattisesti sitten.
Minkä löysän?
Kolme synnytänyt ei jumppaaja
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:11"]
Tuo on muuten yllättävä harhaluulo, et synnytys löysyttäisi alapään. Itsekin luulin niin. Yllätys olikin aikamoinen, kun tiukasta tuli entistä tiukempi. Jos treenaa apillulihaksia ennen ja jälkeen synnytyksen, niin kyllä ne sieltä palautuu suht nopeastikin.
[/quote]
No entäs jos ei palaudu?
Ap
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:13"]
Itse valitsin sektiot ! En ole mistään jäänyt paitsi. Ekassa raskaudessa sain kunnolla tapella että sain sektion. Toisessa myös. Kolmas ja neljäs tulikin automaattisesti sitten.
[/quote]
Miten voit sanoa, että et ole jäänt mistään paitsi? Kun et tiedä mistä olet jäänyt paitsi! Vähän sama kun harrastaisi seksiä, eikä saisi orgasmia ja sanoisi, että ei jää mistään paitsi. Mistä sitä tietää ennen kun sen kokee?
Eräs ystäväni sai kaksi lasta keisarinleikkauksella (ei valinnut itse). Sitten kolmannen synnytti alakautta ja sanoi, että se oli AIVAN eri kokemus. oli aivan mieletöntä itse tehdä se lapsensa eteen, että synnytti hänet. Rakkaus lapseen ryöpsähti ihan eritavalla ja se voittaja fiilis mikä oli synnytyksen jälkeen oli samanlainen kuin urheilusuorituksen jälkeen kun olisi voittanut kultaa mm-kisoissa. Sektiossa oli vain siellä mm-kisa katsomossa.
Kyllä minua masentaa kun aina kaikilla muilla on vaan tiukat pildet, mutta mulla ei kai sitten ole.
Minkälainen on tiukka? Mulla mahtuu kolme sormea :(
Meillä kun mies vähän innostuu nuolemaan niin työntää koko päänsä emättimeeni. Se tuntuu jo joltain! Tätä et pystykään kokemaan jos sinulla on niinkin tylsä vekotin kuin tiukkapillu.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:18"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:13"]
[/quote]
Miten voit sanoa, että et ole jäänt mistään paitsi? Kun et tiedä mistä olet jäänyt paitsi! Vähän sama kun harrastaisi seksiä, eikä saisi orgasmia ja sanoisi, että ei jää mistään paitsi. Mistä sitä tietää ennen kun sen kokee?
Eräs ystäväni sai kaksi lasta keisarinleikkauksella (ei valinnut itse). Sitten kolmannen synnytti alakautta ja sanoi, että se oli AIVAN eri kokemus. oli aivan mieletöntä itse tehdä se lapsensa eteen, että synnytti hänet. Rakkaus lapseen ryöpsähti ihan eritavalla ja se voittaja fiilis mikä oli synnytyksen jälkeen oli samanlainen kuin urheilusuorituksen jälkeen kun olisi voittanut kultaa mm-kisoissa. Sektiossa oli vain siellä mm-kisa katsomossa.
[/quote]
Olipa hyvin kuvailtu. Minäkin olen kokenut molemmat ja juuri noin se menee. Keisarinleikkauksessa on ikään kuin sivustakatsojana itsekin. Jos saisin kolmannen lapsen, niin ehdottomasti normaali synnytys uudestaan.
En halua synnyttää. En halua tuskaa ja kipua. Synnyttäkööt lehmät niillä on isompi alapää.
Oon päättänyt lopettaa koko seksin. Aiheuttaa vaan turhaa ahdistusta miettiä koko ajan että onko tarpeeksi tiukka. Mies saa tehdä tästä eteenpäin mitä lystää.
T: esikoisensa vuosi sitten synnyttänyt äiti
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:14"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:11"]
Tuo on muuten yllättävä harhaluulo, et synnytys löysyttäisi alapään. Itsekin luulin niin. Yllätys olikin aikamoinen, kun tiukasta tuli entistä tiukempi. Jos treenaa apillulihaksia ennen ja jälkeen synnytyksen, niin kyllä ne sieltä palautuu suht nopeastikin.
[/quote]
No entäs jos ei palaudu?
Ap
[/quote]
No entäs jos repeätkin niin pahasti että paskasi tuleekin pillustasi? Kaikkea voi tapahtua. Synnytä, ja katso miten käy.
Olen 2 lasta synnyttänyt, pillu joo varmaan vähän löystynyt, vähän erinäköinen kuin ennen synnytyksiä, mutta hyvin kelpaa miehelle. Seksiä riittää, aina ei kerkeä tai jaksa mutta halut on edelleen.
Minkä löysän? Yksi lapsi pukattu vuosia sitten, mitään vaurioita ei tullut. Nykyisin mies valittaa ettei saa puristaa niin lujaa, vähän löysemmin kiitos.
Aluksi oli vähän ontto olo, mutta päätettiin miehen kanssa tehdä siitä yhdistetty askartelu- ja leikkihuone. Onpahan lapsilla missä telmiä.
Damagea tuli sisäpuolelle ekassa jo, lääkäri sanoi jälkitarkastuksessa että leikataan kun ei enää lapsia.
Nelonen tulossa, painan 5kg enemmän mitä 9v sitten, ei raskausarpia. Ja tulevaisuudessa paikat kin fiksataan niin mikäpä tässä ollessa ;)