Mies pilaa loman valittamalla
Ollaan just loungessa.
Mies on haukkunut ilmaiset viinit ja ruuan pahanmakuiseksi.
Aamulla kertoi että valitsemani hotelli on huono , koska meillä ei ole ykimmän kerroksen sviittiä näköalalla( meillä ei ole varaa semmoiswen)
On valittanut että kohteessa on liian lämmintä.
Nyt lähti loungesta syömään juomaan muualle.
Kommentit (40)
Juuri silloin kannattaa tehdä asiasta kysely Vauvaan.
Vierailija kirjoitti:
Juuri silloin kannattaa tehdä asiasta kysely Vauvaan.
Äänestitkö
Ap
lounge ja dinneri, idioottien sanastoa suomessa.
Vierailija kirjoitti:
JSSAP
Mitä tarkoitat?
Söikö se samalla lasten joulusuklaat ja vanukkaat. Spede...
Vierailija kirjoitti:
lounge ja dinneri, idioottien sanastoa suomessa.
Käännä lounge
Ap
älä ole niinärsyttävä. tuskin vika on ihan kaikessa, kun yhteinen tekijä on sinun läsnäolosi.
Vierailija kirjoitti:
Söikö se samalla lasten joulusuklaat ja vanukkaat. Spede...
Valitettavasti olen loungessa ja paha mieli.
Ap
Vierailija kirjoitti:
älä ole niinärsyttävä. tuskin vika on ihan kaikessa, kun yhteinen tekijä on sinun läsnäolosi.
Mun syy?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitäs läksit?
Kesäloma
Ap
Valitse seuraavalle reissulle parempaa matkaseuraa.
Oltiin juuri pari viikkoa sitten lyhyellä lomalla miehen kanssa. Matkustuksen yksityiskohdat eivät menneet kovinkaan hyvin putkeen (mm. oltiin ihan hilkulla myöhästyä koneesta liian tiukan vaihdon & koneen myöhästymisen takia), mutta molemmat oltiin vaan älyttömän tyytyväisiä kaikkeen, kun pääasia oli se, että saatiin olla muutama päivä rauhassa kahdestaan. Niin sen pitää olla. Tuommoisen ruikuttajamiehen jättää mieluummin kotiin.
No ei ne lounget viinit ja ruuat mitään ihmeellisiä ole, miehellä oli ehkä liikaa odotuksia. Ettekö ole aiemmin loungessa ollut kun taso tuli miehelle yllätyksenä ?
Sano miehelie, että saa valita seuraavan matkan kohteen, hotellin ja ajankohdan, ja sinä voit olla ensi kerralla se, joka antaa palautteen valintojen onnistumisesta.
Kiitos empatiasta.
Sanoin et mulle tulee paha mieli , kun valittaa kaikesta.
Sanoi : sun ei tarvi reagoida.
Ap
Tuntuu pahalta, nyt hetki yksin, kun mies lähti loungesta.
Ap