Synnyttäneet. Miten pärjäätte löysän alapään kanssa?
Kommentit (140)
Kuulehan nyt ap, raskaus ja synnytys ei muuta naisen vartaloa eikä varsinkaan alapäätä millään tavalla, jos olet vähänkin kauemmin palstalla surffaillut sinun tulisi tämä tietää...jokainen joka muuta väittää, valehtelee. Ne joilla se jotenkin vaikuttaa alapäähän negatiivisesti joko valehtelevat tai ovat marginaalisia poikkeuksia ja niille pitää antaa monta alapeukkua. Ei siis löystytä, ei vaikka lapsia olisi kuinka monta. Myös jokaikisen mies on täysin samaa mieltä. Kaikkien alapäät vaan tiukkenevat ja orgasmeja saadaan liukuhihnalta. Sektioon päätyneet eivät tiedä mistään mitään, eivät rakasta lastaan yhtä paljon kuin ne jotka omansa alakautta synnyttivät eivätkä ole oikein naisiakaan, ainoastaan alatietä synnyttänyt on oikea Nainen <3 <3 Kaikki kertomukset siitä että seksielämä voi myös huonontua tai jopa loppua lapsen saamisen jälkeen ovat täyttä potaskaa. Näistä asioista ei saa myöskään rehellisesti puhua (siis valehdella) ei siinäkään tapauksessa että siitä olisi täysin omakohtaista kokemusta. Muista myös että vika on aina loppujen lopuksi miehessä,sillä on vaan liian pieni. Odottele rauhassa, seuraavan synnytyksen jälkeen se sinunkin alapääsi ikäänkuin kursiutuu umpeen uudestaan ja ongelma korjaantuu ihan itsestään <3 <3
Et vaan tosiaan halua edes tietää...
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:53"]
No, mä panen mun miehen ystävää, jolla on iso.
[/quote]
löysä sä oot sillekin, senkin huoraäiti.
Mikä vika siinä Ylilaudassa on? Tuliko bannit?
Tästä synnyttäneiden alapäiden lopullisesta pilalle menosta on tullut aika sitkeä urbaanilegenda :D
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 08:36"]Ei mulla ainakaan löystynyt. Synnytin 19-vuotiaana. Olihan se aluksi outo ja semmonen että sinne olisi mennyt varmaan vaikka mitä. Siis ekat viikot. Mutta sitten kun ei ollut enää kipeä jne niin aloin treenailla kuulilla ja aika nopeasti se palautui. Edelleen nyt viiden vuoden jälkeen on jäänyt treeni päälle ja minusta se on ihan normaali. Ei sinne mitään mene ilman kiihotusta ja silloinkin kyllä imaisee mukavasti..
[/quote]
Jaa eri asia jos nuorena lapsen tekee ja vielä treenaa.
Pärjään hyvin neljän synnytyksen jälkeen, ei ole löysä.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 00:02"]
Eikö teitä ketään ota pannuun että se aukko venähtää?
[/quote]
Kyllä mua jonkin verran ottaa, mutta ajattelin, että sitten kun olen varma etten enää halua yhtään lasta, voin käydä sen korjauttamassa. Mieluummin yksi pieni operaatio kerran kuin useampi sektio.
Mutta mulla ainakin " ongelma" on vain suuaukko, sisältä emätin on lihaksista tehty, ja niitä voi treenata aivan samalla lailla kuin mitä tahansa muita lihaksia.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:44"]Kiinnostaisi tietää??
[/quote] Huonosti. Lama pääsi yllättämään ja nyt on talous tiukoilla ja alapää löysänä. Voi morjes, kuinka suosta ylös? Ei vaan voi pärjätä millään...
Minulla ainakin meni elämä pilalle.
Ap
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 09:40"]
Minulla ainakin meni elämä pilalle.
Ap
[/quote]
Tee asialle jotain. Mene teettämään tarvittavat korjausleikkaukset (jos tarvetta) ja treenaa alapään lihakset sen jälkeen hyvään kuntoon.
Kiitos kysymästä. Ennen oli kaunis viiva, mutta nyt sellainen hetulahelvetti ettei mitään rajaa.
Pienet häppärit roikkuu, virtsarakon-, kohdun- ja peräsuolenlaskeumat puskevat kilpaa aukosata ulos. Onneksi mies välillä suostuu munallaan tökkäämään laskeumat hetkellisesti paikoilleen. Sanoo että tuntuma on kuin vesipatjaa vetelis, eli puristusta ei ole ja joutuu kädellä puristamaan varresta, että jotain tuntee.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 09:45"]
Kiitos kysymästä. Ennen oli kaunis viiva, mutta nyt sellainen hetulahelvetti ettei mitään rajaa.
Pienet häppärit roikkuu, virtsarakon-, kohdun- ja peräsuolenlaskeumat puskevat kilpaa aukosata ulos. Onneksi mies välillä suostuu munallaan tökkäämään laskeumat hetkellisesti paikoilleen. Sanoo että tuntuma on kuin vesipatjaa vetelis, eli puristusta ei ole ja joutuu kädellä puristamaan varresta, että jotain tuntee.
[/quote]
Oletko menossa leikkaukseen? Asiahan voidaan korjata.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 09:52"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 09:45"]
[/quote]
Oletko menossa leikkaukseen? Asiahan voidaan korjata.
[/quote]
Btw, aika törkeästi mieheltä sanottu. :D Siis ei kai OIKEASTI kukaan mies sano naisensa pillusta tälle itselleen (tai toivottavasti ei kenellekkään) noin?
Toivon todella että provo
Löysä vagina lotkottaa kyllä aika pahasti pihalla, mutta pistän sen solmuun, eikä haittaa enää menoa.
Okei, mulla on sellainen muhkurainen tekopenis. Se menee hyvin sisälle 5 cm, mut sit tulee paksukohta ja joutuu survomaan. Mut silti musta tuntuu et on löysä kun on aivanmärkä. Kun on kuiva, niin oikein sattuu. Silti mieheni laukee aina vahingos sisälle, kun on märkänä ja mielestäni löysänä....
Miehellä kitka häviää kun oon liian märkä. Sitten sillä lerpahtaa. Eli en sais nauttia ollenkaan. Ei kiinnosta seksitouhut siksi enää.
Ei mulla ainakaan löystynyt. Synnytin 19-vuotiaana. Olihan se aluksi outo ja semmonen että sinne olisi mennyt varmaan vaikka mitä. Siis ekat viikot. Mutta sitten kun ei ollut enää kipeä jne niin aloin treenailla kuulilla ja aika nopeasti se palautui. Edelleen nyt viiden vuoden jälkeen on jäänyt treeni päälle ja minusta se on ihan normaali. Ei sinne mitään mene ilman kiihotusta ja silloinkin kyllä imaisee mukavasti..
sehän se tärkeintä että kyrvät oksentaa... todella tärkeää. nälänhätä laantuu, sotarummut lakkaa ja ikuinen onni kun kyrpä oksentaa. VITUN TÄRKEETÄ. KUSKAA KAAPPIIN! Varmaan kuolevienkin viimeinen ajatus, LÖYSÄ VITTU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!