Synnyttäneet. Miten pärjäätte löysän alapään kanssa?
Kommentit (140)
No ap, kerro sinä ensin miten pärjää noin löysän yläpään kanssa? Kiinnostaisi todellakin tietää?? Varmaan aika rasittavaa niille jotka joutuvat olemaan väkisin kanssasi tekemisissä.
Joo niin on löysä että tuulessa heiluu. Mitenhän ihmeessä me saatiin vielä ensimmäisen synnytyksen jälkeen kaksi muutakin lasta tehtyä näin löysällä pimpalla... Rullaan löysän alapääni yleensä rullaksi pikkareihin ja illalla sitten miehen katsellessa päästän vaginarullani vapauteen.
Ei löystyny. Tiukempi vaa. Löysän pelossako et uskalla vauvaa synnyttää? :D
Aamuisin joudun heräämään puolisentuntia aikaisemmin kuin ennen synnytystä. Pitää keriä häpyhuulet rullalle, että saa ne pikkupöksyihin. Toisaalta laajentuneesta emättimestä on ollut meille paljon iloakin. Kun ollaan reissattu esim lentokoneella ja matkatavaroita on liikaa (tulee lisämaksua jos matkakassit paikaa liikaa) niin ollaan sit jemmailtu painavimpia juttuja mun emättimeen. Onneksi meitä matkustajia ei punnita :)
Ilmastointiteippi hoitaa pahimmat lepatukset. Jotain sieltä joskus turskahtelee ulos, mutta reipas survaisu nyrkillä ja matka jatkuu!
No, mä panen mun miehen ystävää, jolla on iso.
Kyllä on kätevää, kun tuonne vaginaan saa nykyää jemmattua esim. kauppareissulla kaikki ostokset. Ja vaikka marjaämpärit mustikka-aikaan! Säästyy siinä kantamiselta ja mieskin tykkää!
Kerran porealtaassa nolotti ku vesi katosi kun menin altaaseen. Alapäähän tietenkin kaiken hörppäsi.
Mieluummin löysä emätin kuin löysä penis. Löysällä munalla ei tee yhtään mitään, löysällä emättimellä tekee paljonkin.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 16:34"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 13:50"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 10:50"] Ei mulla ole 2:n alatiesynnytyksen, joista ensimmäisessä repesin jonkin verran välilihan alueelta, jälkeen yhtään löysä. Ja itse aloin saada yhdynnässä orgasmeja vasta synnytyksen jälkeen, sitä ennen pelkkä penetraatio ei tuntunut yhtään miltään, tylsältä hinkkaukselta vaan. Mutta vaikkei löysäksi ole mennyt niin ulkonäkö on kyllä muuttunut aika paljon. Sisemmä häpyhuulet on isontuneet ja väri on muuttunut vaaleanpunaisesta violetiksi. Emättimen aukko on aina sillä tavalla vähän auki jos on jalat vähänkään levällään, mikä on suht ruman näköistä. Ja välilihassa on repeämän + ompeleiden jäljiltä koholla olevaa arpimuodostelmaa. Rumahan se värkki nyt on entiseen pinkkiin viivapilluun verrattuna, mutta sentään toimii, eikä mieskään valita. [/quote] Mulla ei ulkonäkö juuri muuttunut synnytyksen jälkeen. Ainoastaan aukko on sellainen että siitä repes kaikki immenkalvon jäänteet pois, joten se on isompi kuin ennen. Se ei oo silti auki. Se tässä juuri häiritseekin. Vähän aukon sisäpuolella tuntuu sellainen tiukahko lihasrengas, rasvalla kaksi (omaa, ei siis miehen) sormea sisään ja niitä pystyy vähän liikuttelemaan sisäpuolella mutta seinämät on kiinni sormissa. Ap [/quote] Ap,kauanko synnytyksestä on aikaa?
[/quote]
vähän päälle vuosi
ap
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:53"]No, mä panen mun miehen ystävää, jolla on iso.
[/quote]
Mä panen miehen veljeä! En voi tajuta, että veljeksillä on sellaiset erot letkuissa :D kaverilla on afrikkalainen rakastaja,;ymmärrätte kyllä.
Kuule ap, sun äijälläs se vika on. Ja se on sen korvien välissä, eikä sun jalkovälissä.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 16:51"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 16:34"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 13:50"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 10:50"] Ei mulla ole 2:n alatiesynnytyksen, joista ensimmäisessä repesin jonkin verran välilihan alueelta, jälkeen yhtään löysä. Ja itse aloin saada yhdynnässä orgasmeja vasta synnytyksen jälkeen, sitä ennen pelkkä penetraatio ei tuntunut yhtään miltään, tylsältä hinkkaukselta vaan. Mutta vaikkei löysäksi ole mennyt niin ulkonäkö on kyllä muuttunut aika paljon. Sisemmä häpyhuulet on isontuneet ja väri on muuttunut vaaleanpunaisesta violetiksi. Emättimen aukko on aina sillä tavalla vähän auki jos on jalat vähänkään levällään, mikä on suht ruman näköistä. Ja välilihassa on repeämän + ompeleiden jäljiltä koholla olevaa arpimuodostelmaa. Rumahan se värkki nyt on entiseen pinkkiin viivapilluun verrattuna, mutta sentään toimii, eikä mieskään valita. [/quote] Mulla ei ulkonäkö juuri muuttunut synnytyksen jälkeen. Ainoastaan aukko on sellainen että siitä repes kaikki immenkalvon jäänteet pois, joten se on isompi kuin ennen. Se ei oo silti auki. Se tässä juuri häiritseekin. Vähän aukon sisäpuolella tuntuu sellainen tiukahko lihasrengas, rasvalla kaksi (omaa, ei siis miehen) sormea sisään ja niitä pystyy vähän liikuttelemaan sisäpuolella mutta seinämät on kiinni sormissa. Ap [/quote] Ap,kauanko synnytyksestä on aikaa?
[/quote]
vähän päälle vuosi
ap
[/quote] Oletko treenannut kuulolla?
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 16:51"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 16:34"]
[/quote]
vähän päälle vuosi
ap
[/quote] Oletko treenannut kuulolla?
Joo iso se on. Rehevä ja muodokas, kuten täälä av:lla sanottaisi ;)
Naisen alapää on nimenomaan suunniteltu synnyttämään, en ymmärrä mikä tässä on ihmisillä niin vaikeaa ymmärtää? Siitin kasvaa hetkellisesti jotta se voisi työntyä emättimeen ja hedelmöittää, emätin taas venyy hetkellisesti jotta lapsi pääsee syntymään. Raskausarvet sun muut vaivat on jäänyt tähän kroppaan loppuiäksi mutta emätin on miehen sanojen mukaan "jopa parempi kuin ennen". Tosin tein paljon lantionpohjalihasten harjoituksia, josko olisi asiaan vaikuttanut.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:52"]Synnyttäneillä on löysät. Aina.
[/quote]
Villi veikkaus ettet ole kokeillut kovin montaa synnyttänyttä tai synnyttämätöntä. ;)
[quote author="Vierailija" time="04.01.2015 klo 23:50"]
millä tavalla löysän?
t. neljä synnyttänyt ja samanlailla menee kun ennenkin
[/quote]
Hyvä vitsi :D
En ymmärrä kysymystä. Onko ap:lla jäänyt Porvoon peruskoulu suorittamatta?