Ottakaas villasukkatädit Erja Häkkisestä mallia miltä 60-vuotias näyttää!
https://hs.mediadelivery.fi/img/978/3747738766f8b32381562f40fc6f7db8.jpg
Ei ole mikään tanhupallo.
Kommentit (81)
Minulla on niin hyvä itsetunto ettei minun tarvitse ottaa mallia kenestäkään!
Minulla ei ole noin ryppyinen naama edes 75 vuotiaana. Se johtuu kyllä geeniperimästä. Äiti oli siloposki loppuun asti.
Jokainen on omanlaisensa. Erja on aina ollut tyylikäs ja viehättävä. Ja onhan hänellä jotain mallitaustaakin.
Ja aika paljon merkkaa raha, on varaa hoitoihin, syödä hienoissa paikoissa, pitää pt, elää ilman stressiä jne.
Miksi pitäisi näyttää joltain tietyltä, vaikka nuorelta, tai nuorekkaalta?
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole noin ryppyinen naama edes 75 vuotiaana. Se johtuu kyllä geeniperimästä. Äiti oli siloposki loppuun asti.
Ihan samat sanat, mutta ei ole pääsyä lehden kanteen ;D
Vierailija kirjoitti:
Erja ei juoksekaan terapioissa itkemässä kuten palstan tädit. Hän on tasapainoinen ja normaali nainen, se näkyy!
Ah, terapiahullu pitkästä aikaa paikalla. 😄
Terapia tekee monista tasapainoisia ja normaaleja. Suosittelen sinullekin.
Aloitus oli taas sitä luokkaa, ettei ap:lle kelpaa muu kuin malli. Eikö ihmiset enää kelpaa toisilleen omana itsenään? Pitääkö olla aina vaan jäljittelemässä jotakuta toista?
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi näyttää joltain tietyltä, vaikka nuorelta, tai nuorekkaalta?
Erja näyttää terveeltä, tasapainoiselta, energiseltä ja onnelliselta. Ne ovat tavoiteltavia asioita.
Minä olen tyytyväinen villasukkiini ja tavalliseen elämääni. Eipä lehdet ahdistele kuvaten tms.
Minusta Erja on upea! Inspiroidun hänen kaltaisistaan ihmisistä tosi paljon. Yritän itsekin pysyä liikkeessä, myös henkisesti. Vierivät kivet eivät sammaloidu.
N58
No minä olen samanikäinen ja minut on kasvatettu siihen, että nainen elättää itse itsensä. Ei elä eksän rahoilla.
Rekalla voi olla muutama ilmeryppy mutta hänen kasvonsa ovat kiinteät ja huokuvat terveyttä.
Vierailija kirjoitti:
No minä olen samanikäinen ja minut on kasvatettu siihen, että nainen elättää itse itsensä. Ei elä eksän rahoilla.
Öö.. kukas kyynisen velan elättäisi?
Idea on siinä ettei Erja ole mikään villasukkamummo joka viihtyy kotona ja harrastukset ovat kutominen sekä kirjaston kirjat!
Ap
BMW kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei olekaan savokarjalaisille mahdollista.
Mikä ei ole mahdollista tuosta ? Itse olen savossa syntynyt ja Erjaa vanhempi, harrastan liikunnallista kilpaurheilua
Kuten myös:
Tuo ei olekaan savokarjalaisille mahdollista.