Ottakaas villasukkatädit Erja Häkkisestä mallia miltä 60-vuotias näyttää!
https://hs.mediadelivery.fi/img/978/3747738766f8b32381562f40fc6f7db8.jpg
Ei ole mikään tanhupallo.
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Idea on siinä ettei Erja ole mikään villasukkamummo joka viihtyy kotona ja harrastukset ovat kutominen sekä kirjaston kirjat!
Ap
Mikäs villasukkamummoissa on vikana?
Ps. Miten vanha itse olet, ap?
Vierailija kirjoitti:
No minä olen samanikäinen ja minut on kasvatettu siihen, että nainen elättää itse itsensä. Ei elä eksän rahoilla.
Eikös Erjalla ole aina ollut oma ura? Matkailualan koulutus ja oppaanakin ollut, ja kaikenlaisissa projekteissa. Nimi myy, mutta itse joutuu lupaukset lunastamaan ja pitää osata kieliä ja olla fiksu. Erja on. Eiköhän se pettäjä Marketa ole miehen siivelläeläjä ollut ennemmin?
Olen kuukautta vailla kuusikymmpisenä jo niin iso tyttö, ettei minua erityisesti kiinosta se, millainen minun jonkun random tyypin mielestä pitäisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idea on siinä ettei Erja ole mikään villasukkamummo joka viihtyy kotona ja harrastukset ovat kutominen sekä kirjaston kirjat!
Ap
On kyllä omituinen ilmiö tämä iäkkäämpien ihmisten halveksunta ja mummottelu nykyään. Eivätkö kunnioita omia isovanhempiaankaan lainkaan? Onko oma äitikin jo nelikymppisenä joku mummo?Villasukkamummot saattavat tehdä esim. hoitajina pitkän työuran liki seitsemänkymppisiksikin.
Mutta sellaista se on, kun on lapsellinen ja kypsymätön, ei ole omaa tahtoa ja älyä, vaan tuijotetaan päivät pitkät somesta noita turbohuulibimboja ja täytettyjä rintoja, sekä leikeltyjä naamoja, filttereiden läpi.
Varmaan hirvittävä järkytys, kun joskus tajuaa oman kuolevaisuutensa, ja sitä ennen pitäisi kenties vielä sairastaa ja kärsiä pitkä rupeama villasukissa.
Erja on kaunis ja hänestä huokuu hyvää energiaa. Muutama ryppy on ihan toisarvoinen juttu, ne ei haittaa yhtään. Kokonaisuus on tärkein ja se on Erjalla erittäin viehättävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä olen samanikäinen ja minut on kasvatettu siihen, että nainen elättää itse itsensä. Ei elä eksän rahoilla.
Eikös Erjalla ole aina ollut oma ura? Matkailualan koulutus ja oppaanakin ollut, ja kaikenlaisissa projekteissa. Nimi myy, mutta itse joutuu lupaukset lunastamaan ja pitää osata kieliä ja olla fiksu. Erja on. Eiköhän se pettäjä Marketa ole miehen siivelläeläjä ollut ennemmin?
Eikös se Erjan pettäjä ole nimeltään Mika?
Vierailija kirjoitti:
Erja oli kyllä iso tuki Mikalle kilpauran aikana ja erityisesti sen onnettomuuden jälkeen.
Miksi mun pitäisi näyttää Erja Häkkiseltä? Nousisiko palkkani? Vai sijoitusasuntoni tuotto? Siivoaisiko joku muu kotini? Eli mitä hyötyä mulle olisi, jos näyttäisin Erja Häkkiseltä?
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla ei ole Erja Häkkisen rahoja.
Raha ei ole este olla hyväkuntoinen ja normaalipainoinen. Hiusväri nyt ei paljoa maksa. Ilman meikkejäkin voi olla huoliteltu. Kirppisvaatteitakin saa muodinmukaisina edullisesti.
Ei Erjakaan mikään kaunotar ole, pitää vaan langat käsissään, ja on määrätietoinen nainen. Vahva luonne.
Olishan hänkin voinut ruveta mukuloita eri miehille tekemään ja lihomaan itsesäälissään eron jälkeen, mutta tsemppasi ja loi nahkansa niin sanotusti. Suominainen parhaimmillaan. Respektit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
On kyllä omituinen ilmiö tämä iäkkäämpien ihmisten halveksunta ja mummottelu nykyään. Eivätkö kunnioita omia isovanhempiaankaan lainkaan? Onko oma äitikin jo nelikymppisenä joku mummo?Villasukkamummot saattavat tehdä esim. hoitajina pitkän työuran liki seitsemänkymppisiksikin.
Mutta sellaista se on, kun on lapsellinen ja kypsymätön, ei ole omaa tahtoa ja älyä, vaan tuijotetaan päivät pitkät somesta noita turbohuulibimboja ja täytettyjä rintoja, sekä leikeltyjä naamoja, filttereiden läpi.
Varmaan hirvittävä järkytys, kun joskus tajuaa oman kuolevaisuutensa, ja sitä ennen pitäisi kenties vielä sairastaa ja kärsiä pitkä rupeama villasukissa.
Tämä.
Näin viisikymppisenä ei muutama ryppy tai makkara stressaa.
Hyvä terve itsetunto on se, mikä tekee ihmisen kauniiksi ja näkyy myös ulospäin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se Erjan pettäjä ole nimeltään Mika?
On pettäjä myös. Tiesi Mikan olevan naimisissa, kun siirtonsa teki. Jos ei pettäjä, niin ainakin huor...
Yksin ei voi pettää, tarvitaan aina se toinen siihen osallistumaan. Yhteinen petos. Olishan se voinut vaikka kieltäytyäkin, ja sanoa ettei halua sekaantua, kun on kaksi lastakin Mikalla...mutta kun ei moraalia ole...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raha ei ole este olla hyväkuntoinen ja normaalipainoinen. Hiusväri nyt ei paljoa maksa. Ilman meikkejäkin voi olla huoliteltu. Kirppisvaatteitakin saa muodinmukaisina edullisesti.
Ei Erjakaan mikään kaunotar ole, pitää vaan langat käsissään, ja on määrätietoinen nainen. Vahva luonne.
Olishan hänkin voinut ruveta mukuloita eri miehille tekemään ja lihomaan itsesäälissään eron jälkeen, mutta tsemppasi ja loi nahkansa niin sanotusti. Suominainen parhaimmillaan. Respektit!
Niin, mitkähän mahdollisuudet 47-vuotiaalla Erjalla olisi ollut tehdä mululoita eri miehille halutessaan?
Mitä ulkonäön vaalimiseen tulee, niin kyllä raha juuri on merkittävässä osassa siinä. Ymmärrän, että nyt vaahtoat siellä pahemmin miettimättä asioita, mutta jos oikeasti haluaa ulkonäköönsä panostaa, niin se vaatii rahaa, mutta myös aikaa - ja aikahan on rahaa!
Sinänsä huvittavia nämä ihmiset, jotka vaativat toisia panostamaan ulkonäköönsä nimettömällä keskustelupalstalla. Omat kuvat esiin en en kuin muilta vaaditaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mitkähän mahdollisuudet 47-vuotiaalla Erjalla olisi ollut tehdä mululoita eri miehille halutessaan?
Mitä ulkonäön vaalimiseen tulee, niin kyllä raha juuri on merkittävässä osassa siinä. Ymmärrän, että nyt vaahtoat siellä pahemmin miettimättä asioita, mutta jos oikeasti haluaa ulkonäköönsä panostaa, niin se vaatii rahaa, mutta myös aikaa - ja aikahan on rahaa!
Sinänsä huvittavia nämä ihmiset, jotka vaativat toisia panostamaan ulkonäköönsä nimettömällä keskustelupalstalla. Omat kuvat esiin en en kuin muilta vaaditaan.
Lihomaan pystyy ilman lasten tekemistäkin. Ja nykyään kai synnyttävät kohta seitsemänkymppisetkin, hoitoja on joka lähtöön. Munasoluja luovutetaan jne.
Ja aivan varmasti fysiologialtaan terve (aineenvaihduntasairaudet, mielenterveysongelmaiset ja hormonaalihäiriöiset erikseen) on kykenevä pitämään painonsa kurissa ILMAN rahaa. Aina on sen verran aikaa, että pystyy esim. kävelemään pari bussipysäkin väliä ja illalla vaikka telkkua katsellessa jotain jumppaa tekemään. On vauvajumpat ja vaikka mitä. Ja kun syö sen mitä kuluttaa, ei liho.
Rahalla saa kauneudenhoitoa, toimenpiteitä, hyviä hoitotuotteita ja vaikka ja mitä, mutta ilman niitäkin liikunnalla ja terveellisellä ravinnolla pystyy näyttämään ikäiseltään. Niin näyttää Erjakin, ihan on ikäisensä näköinen.
Minä en vaahtoa, enkä vaadi keltään mitään, kunhan pysyn totuudessa. Ei kenenkään tarvitse tankiksi lässähtää. ja vaikka niin tapahtuukin, niin jokaisen oma asia. Kai Erjaa ihailla saa, ei se ole av-mamman nautinnoista pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tuo mummottelu on tosiaan ihmeellistä . Lapsetonhan ei ole kenenkään mummo .
60-vuotias voi näyttää hyvin monelta• aika paljon geeneistä kiinni, ellei veitsen alle suostu.
Mikäpä Erjalla on ollessa. Taskussa muutama miljoona ja ei ole työ rasittanut