Ottakaas villasukkatädit Erja Häkkisestä mallia miltä 60-vuotias näyttää!
https://hs.mediadelivery.fi/img/978/3747738766f8b32381562f40fc6f7db8.jpg
Ei ole mikään tanhupallo.
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
BMW kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei olekaan savokarjalaisille mahdollista.
Mikä ei ole mahdollista tuosta ? Itse olen savossa syntynyt ja Erjaa vanhempi, harrastan liikunnallista kilpaurheilua
Kuten myös:
Ha haa. Kyllä ollaan tanhuksen kanssas kuin yö ja päivä, niin vartalolta kuin tanssitaidoiltamme. Minulla on siitä ihan tutkinto
Vierailija kirjoitti:
Erja ei juoksekaan terapioissa itkemässä kuten palstan tädit. Hän on tasapainoinen ja normaali nainen, se näkyy!
Ja mistäs se Erjan omaisuus olikaan kertynyt, jolla voi ostaa kaikki tarvitsemansa leikkelypalvelut?
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, ettei häkkinenkin käy terapiassa. Aivan, et mistään.
Jokainen joka käy, toitottaa sitä medioissa ja somessa.
What's in it for me? Eli mitä minä siitä hyötyisin, että näyttäisin samalta kuin EH?
Rakastan villasukkia kumikkaissa ,olen niin nuorekas.Kylmä sää ei kiva,villasukkien pitää näkyä..mun mamma oli nuorekas vielä 70v.Saanko mäkin ,hänen paino 50-55gg,kroppa kuin nuorilla tytöillä.Meidän mummi ja mamma💞,terveiset sinne ylös.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, ettei häkkinenkin käy terapiassa. Aivan, et mistään.
Sen näkee kultapieni naamasta kuka käy ja kuka ei tarvitse.
Hoitakaa naiset itseänne, ei se rahaa paljolti vaadi vaan hyviä elämäntapoja. Paino kurissa, liikuntaa, kasvoihin voidetta ja meikkiä (jota suomalaiset naiset käyttävät liian vähän), positiivista elämänasennetta ja iloisempaa ilmettä. Terv. 61 vee.
Erja ei ollut erityisen kaunis nuorenakaan ja ei ole siitä kaunistunutkaan. Toisaalta on säilynyt paremmin kuin monet ikäisensä, joten on nyt 60-vuotiaitten ryhmässä korkeammalla kuin vaikka oli 30-vuotiaitten ryhmässä aikanaan.
Erja on niitä ihmisiä jotka ovat nuoresta asti vaikuttaneet olemukseltaan vanhoilta. Heistä ei sitten huomaa sitä vanhenemista niin nopeasti kun rupeaa oikeasti tulemaan ikää.
Tuollainen tavallinen hiiren näköinen ryppykasa on ihanne ja tavoiteltava tila? En nyt oikein ymmärrä. Maailma on pullollaan hyvän näköisiä kuuskymppisiä ja sitten jonkun päiväuni on joku Erja joka meni joskus naimisiin jonkun Mikan kanssa ja erosikin siitä. Saapa niitä päiväunia olla, mutta pitääkö niitä tyrkyttää muille? Niillekin jotka näkevät myös oikeata kauneutta ympärillään.
Isot rypyt näkyvät selvästi vahvan meikin alta, miltä näyttääkään ilman meikkiä. Moni tuon ikäinen, mutta vähän pyöreämpi, on rypytön. Vanhenevien naisten ei kannata olla luuta ja nahkaa.
Siis mikä hänessä nyt on tavoittelemisen arvoista? En kyllä haluaisi olla hän.
”Ole oma itsesi, kaikki muut ovat jo varattuja.”
Huoliteltu ja tyylikäs ja ihan on vähintäänkin ikäisensä näköinen nainen. Eikä siinä ole mitään pahaa. Lopettakaa jo tuo sairas nuoruuden palvonta ja hokeminen kuinka se ja se näyttää ikäisekseen siltä ja tältä. Varsinkin kun eivät edes näytä huomattavasti nuoremmalta tai vanhemmaltakaan.
Mites ap:n äiti? Miltä hän näytti 60 vuotiaana? Tai mummot? :)
Itse asiassa tunnen montakin kuusikymppistä ja he ovat aivan ihania upeita naisia! Useimmat eivät toki enää värjää hiuksiaan, vaan ovat luopuneet siitä, mutta se on vain myönteinen asia.
Ei ne rypyt vaan ihon kimmoisuus jota Erjalla näyttää olevan. Ei ole roikkuvia poskia ja kaksoisleukaa!
Mun muija täyttää kohta 62 ja on paremmin säilynyt kuin Erja. Se on geeneissä ja hyvissä elämäntavoissa. Rouvasta on ihana nauttia kaikin tavoin!😊