Ottakaas villasukkatädit Erja Häkkisestä mallia miltä 60-vuotias näyttää!
https://hs.mediadelivery.fi/img/978/3747738766f8b32381562f40fc6f7db8.jpg
Ei ole mikään tanhupallo.
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä hänessä nyt on tavoittelemisen arvoista? En kyllä haluaisi olla hän.
”Ole oma itsesi, kaikki muut ovat jo varattuja.”
Tuo sanonta oli hyvä, tulen käyttämään sitå vastaisuudessa myös, kiitoksia!
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, ettei häkkinenkin käy terapiassa. Aivan, et mistään.
Eikö heidän poikansa ainekin käynyt ja Erjan piti kertoa se kissankokosin kirjaimin jonkun akkainlehden kanessa?
Erja on ihan ok, mutta tiedän saman ikäluokan naisen, joka on vielä paljon paremman näköinen ja äärimmäisen seksikäs. ❤😍❤😍
T. Rakastunut
Erja suhtautuu terapiaan erittäin myönteisesti, esim. 19.11.2015 IS:ssa hän sanoo, että: "On harmillista, että terapiaan liittyy vielä paljon ennakkoluuloja. Apua ei uskalleta hakea tai terapiassa käynti salaillaan. Ainakin meidän perheessämme terapiasta oli apua. Se toimi, Erja sanoo Anna-lehdelle."
Villasukista en tiedä, en jaksa googlata.
Kuinkahan paljon kuvaa on siloteltu, kun tarkemmin katsoo niin Erjalla on huomattavat "potkukelkan jäljet" otsassaan, silmäpussit ja rypyt, joita on yritetty meikillä peitellä siinä onnistumatta. Meikkiä on liian paksu kerros, jolloin se vain korostaa rypistynyttä naamaa.
Minusta Erja ei mitenkään ole erinomainen esimerkki hyvin säilyneestä ihmisestä. Hän on sellainen tavis, vuosien oloon rupsahtanut, hieman ikäistään vanhemman oloinen. No, eipä hänen muuta tarvitse ollakaan.
Minulla ei ole pienintäkään aikomusta näyttää Erjalta, sitten kun olen kuusikymppinen, vaan ihan omalta itseltäni. Myöskään villasukkia en ala kutomaan...
Haluan 60veenä näyttää mieluummin äidiltäni, jolla on puolet vähemmän ryppyjä. Kutonut olen ja lukenut kirjaston kirjoja jo lapsesta saakka, mitä vikaa niissä on? Harrastan niiden lisäksi muutakin, sitä liikuntaa mm. Mistä edes tiedät käykö Erja kirjastossa tai kutooko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idea on siinä ettei Erja ole mikään villasukkamummo joka viihtyy kotona ja harrastukset ovat kutominen sekä kirjaston kirjat!
Ap
Mikäs villasukkamummoissa on vikana?
Ps. Miten vanha itse olet, ap?
On kyllä omituinen ilmiö tämä iäkkäämpien ihmisten halveksunta ja mummottelu nykyään. Eivätkö kunnioita omia isovanhempiaankaan lainkaan? Onko oma äitikin jo nelikymppisenä joku mummo?Villasukkamummot saattavat tehdä esim. hoitajina pitkän työuran liki seitsemänkymppisiksikin.
Mutta sellaista se on, kun on lapsellinen ja kypsymätön, ei ole omaa tahtoa ja älyä, vaan tuijotetaan päivät pitkät somesta noita turbohuulibimboja ja täytettyjä rintoja, sekä leikeltyjä naamoja, filttereiden läpi.
Varmaan hirvittävä järkytys, kun joskus tajuaa oman kuolevaisuutensa, ja sitä ennen pitäisi kenties vielä sairastaa ja kärsiä pitkä rupeama villasukissa.
Tuo mummottelu on tosiaan ihmeellistä . Lapsetonhan ei ole kenenkään mummo .
Ei niin, mutta mummo -termi pitää näköjään sisällään dementian, rupsahtaneen ulkonäön, vanhoillisúuden, huonon yleissivistyksen, eli ihminen on kuin täysin pelistä poissa oleva muumio. Mummo on siis ikäänkuin adjektiivi ja sitä voi täten käyttää lapsettomiinkin.
Omasta mielestäni taas keskiverto "mummo" on hyvinkin viisas, elämänkokemusta ja tervettä järkeä omaava sekä neuvokas. Monet ovat oikein nättejä, tyylitajuisia ja nuorekkaita. En menisi esim. Lenitaa pahemmin mummottelemaan.
Vanhuushan on ennen kaikkea korvien välissä, ja jo kolmekymppinenkin voi olla hyvinkin "hartiat lysyssä" ja ulkona tästä yhteiskunnasta. Saa kuitenkin anteeksi, jos näyttää hyvältä ja mikä tärkeintä, nuorelta.
Outo on maailma. Ennen arvostettiin treenattua takamustakin, mutta nyt siihen ruiskutellaan rasvaa niin, että ihminen höllyy ja näyttää täysin luonnottomalta, henkensä uhalla.
BMW kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
BMW kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei olekaan savokarjalaisille mahdollista.
Mikä ei ole mahdollista tuosta ? Itse olen savossa syntynyt ja Erjaa vanhempi, harrastan liikunnallista kilpaurheilua
Kuten myös:
Ha haa. Kyllä ollaan tanhuksen kanssas kuin yö ja päivä, niin vartalolta kuin tanssitaidoiltamme. Minulla on siitä ihan tutkinto
Sinussahan on kunnon kiusaaja-ainesta. Voisit menestyksellä suorittaa siitäkin jonkun tutkinnon.
Vierailija kirjoitti:
25 vuotta pois työelämästä pitää kyllä ihmisen freesinä.
Siinä voi helposti kuppi käydä maistumaan kun on aikaa ja rahaa.
Röökääkö Erja, selittäisi ryppyjä?
No, kun on epärealistinen ote elämään ja siihen, millaisena kanssaeläjät elämän näkevät, voi tietysti kirugiaa ja muuta höpöhöpöä käyttäen teettää itsestään vaikkapa rippikouluikäisen näköisen "ihmiskloonin" ja hakeutua lehtien palstoille. Ja kaikki tämä julkisuus ainoastaan siksi, että on joskus ollut autonkuljettajan "vaimo".
Vierailija kirjoitti:
Erja ei juoksekaan terapioissa itkemässä kuten palstan tädit. Hän on tasapainoinen ja normaali nainen, se näkyy!
Ja mistäs sinä tuon tiedät onko hän käynyt terapiassa vai ei?
Jos mä saisin erossa niin paljon rahaa kuin Erja, niin voisin käydä kauneushoidoissa joka päivä ja syödä ulkona vaan terveellistä hyvää ruokaa, ostaa kalliita tyylikkäitä vaatteita ja harrastaa kalliita kivoja urheilulajeja, hommata vaikka yksityistunteja, eikä tarvis stressata töistä ja rahasta. Lastenhoitaja vois hoitaa lapsia. Ja kaikki voitas käydä terapeuteilla ym.
Lehtien mukaan Erjan ei ole käynyt töissä 25 vuoteen. Mitä ihmettä hän on puuhaillut, keskittynyt itsensä hoitamiseen?
ikä lihottaa jo parikymppiset, miks Erja ei liho?Aineenvaihdunta hidastuu niin että Erjalla tuskin palaa yhtään kaloria.
Tästä keskustelusta näkee kyllä hyvin, miten naiset suhtautuvat toisiin naisiin. t. mies
Ei nämä harrastukset estä harrastamasta myös liikuntaa. Miksi väheksyt hyviä harrastuksia? Harrastan noita, myös sanaristikoita, vaellusta, kuntosalia, vapaaehtoistöitä eläinten parissa...
Erja on kaunis. Minä en näytä ikäistäni vanhemmalta, mutta ei minusta tule vanhanakaan kaunista kun en ollut nuorenakaan.