Miehen lapsi tulee tosiaankin vaan KYLÄÄN!!
Tämä ei ole eikä tule koskaan olemaan lapsen koti. Olen tämän asunnon ostanut itselleni jo kauan ennen kuin tapasin mieheni. Mies asuu täällä, mutta miehen lapsen koti tämä ei ole. Saa kyläillä, sitä en ole koskaan kieltäny ja on lapsi tässä 7 vuoden aikana oppinutkin että koti on siellä missä äiti asuu ja isän luona kyläillään.
Paskamyrsky alkakoon...
Kommentit (70)
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 21:57"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 21:51"]
Minulla ja miehelläni on yhdessä hankittu koti, mihin miehen lapsi ei ole tervetullut. Ajakaa vain äidit omaa etuanne lapsen etuna niin voitte olla varmoja ettei lapsi enää isäänsä näe.
[/quote]
Lapselle kostetaan äidin teot (tai ajatukset). Olet oikea helmi.
[/quote]
Niin se valitettavasti monesti on. Minua vaan ihmetyttää miksi ne bioäidit silti toimivat niinkuin toimivat, kun kerran lapsi kärsii?
Mä olisin paska isin uusi puoliso ja siksi en koskaan sekaantunut lapsellisiin miehiin.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 22:02"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 21:57"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 21:51"] Minulla ja miehelläni on yhdessä hankittu koti, mihin miehen lapsi ei ole tervetullut. Ajakaa vain äidit omaa etuanne lapsen etuna niin voitte olla varmoja ettei lapsi enää isäänsä näe. [/quote] Lapselle kostetaan äidin teot (tai ajatukset). Olet oikea helmi. [/quote] Kenelle muulle?
[/quote]
Kehityksesi on näköjään jäänyt sinne lapsentasolle, mutta kerrottakoon nyt, että aikuiset osaa kyllä käsitellä tuollaiset negatiiviset tuntemukset, eikä niitä ole tarvetta "kostaa" yhtään kenellekään.
[/quote]
Niinkö. Miksi sitten tästä syystä hylättyjä lapsia on pilvin pimein?
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 21:57"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 21:51"]
Minulla ja miehelläni on yhdessä hankittu koti, mihin miehen lapsi ei ole tervetullut. Ajakaa vain äidit omaa etuanne lapsen etuna niin voitte olla varmoja ettei lapsi enää isäänsä näe.
[/quote]
Lapselle kostetaan äidin teot (tai ajatukset). Olet oikea helmi.
[/quote]
Niin se valitettavasti monesti on. Minua vaan ihmetyttää miksi ne bioäidit silti toimivat niinkuin toimivat, kun kerran lapsi kärsii?
[/quote]
Onko jollekkin yllätys, että äidit ajattelevat ensisijaisesti OMAA etuaan?
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 20:14"]
Tämä ei ole eikä tule koskaan olemaan lapsen koti. Olen tämän asunnon ostanut itselleni jo kauan ennen kuin tapasin mieheni. Mies asuu täällä, mutta miehen lapsen koti tämä ei ole. Saa kyläillä, sitä en ole koskaan kieltäny ja on lapsi tässä 7 vuoden aikana oppinutkin että koti on siellä missä äiti asuu ja isän luona kyläillään.
Paskamyrsky alkakoon...
[/quote]
Miksi vaivautua? Sinä olet se joka tämänkin asian joskus vielä löytää edestään, en minä.
Yhden ilmaisen neuvos kuitenkin annan: kannattaa miettiä valintojaan kun kokee olevansa "vahvoilla". Veri on aina vettä sakeampaa.
[/quote]
Tässä ketjussa on moneen kertaan todistettu, että vesi voittaa veren.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 20:54"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 20:41"]
Ethän sitten odota lapsen luonanne ollessaan osallistuvan kotitöihin, onhan hän sentään teillä vieraana.
[/quote]En velvoita häneltä siivoamista tai muutakaan, mutta haluaa joskus tehdä ruokaa kaikille tai ulkoiluttaa koiran omasta tahdostaan. Kaikin puolin mukava lapsi ja ollaan aina tultu toimeen.
ap
[/quote]
No miksi sitten teit noin agressiivisen aloituksen..?! Energian tuhlausta.
Kyllähän isän koti on myös lapsen koti, ei niitä yhteisiä penikoita voi heivata vain äidille jos kerran yhteisymmärryksessä on tehtykin. Mikäli ap ei halua kotiaan lapsen kodiksi, ottakoon sitten miehen jolla ei ole lapsia. Kovin yksinkertaista.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2015 klo 01:24"]
Kyllähän isän koti on myös lapsen koti, ei niitä yhteisiä penikoita voi heivata vain äidille jos kerran yhteisymmärryksessä on tehtykin. Mikäli ap ei halua kotiaan lapsen kodiksi, ottakoon sitten miehen jolla ei ole lapsia. Kovin yksinkertaista.
[/quote]
Ai että. Vedä kukkahattu syvemmälle päähäsi.
EI lapsella voi olla kahta kotia, varsinkin jos ei ole mitään vuoroviikkosysteemiä, vaan toinen vanhempi on yh eli lähivanhempi ja toinen etävanhempi. Koti on siellä missä on kaikki omat tavarat, oma huone ym. sen vanhemman luona joka eniten lasta hoitaa ja huolehtii.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 20:49"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 20:41"]Ethän sitten odota lapsen luonanne ollessaan osallistuvan kotitöihin, onhan hän sentään teillä vieraana.
[/quote]
Meillä samoin kuin ap:lla enkä todellakaan odota osallituvan kotitöihin sen enempää kuin muutkaan vieraat. Jokainen saa omat astiat ja roskat kuskata oikeaan paikkaan.
Tietysti koti on se missä asutaan oman perheen kanssa. Mun koti oli aina äidin luona ja isän luona kyläilin, mun perheeseen kuului äiti ja koira. Meidän perheeseen kuuluu ja kotoamme löytyy me vanhemmat, kaksi lasta (toinen yhteinen) ja kaksi koiraa. Sitten meillä kyläilee miehen kaksi lasta.
Jatkakaa vaan myrskyä kodeista ja perheistä.
[/quote]
Eli vain sinun lapsesi kuuluvat perheeseen mutta miehen eivät? Uusperhe idylliä mitä palstalla aina hehkutetaan :D