Miehen lapsi tulee tosiaankin vaan KYLÄÄN!!
Tämä ei ole eikä tule koskaan olemaan lapsen koti. Olen tämän asunnon ostanut itselleni jo kauan ennen kuin tapasin mieheni. Mies asuu täällä, mutta miehen lapsen koti tämä ei ole. Saa kyläillä, sitä en ole koskaan kieltäny ja on lapsi tässä 7 vuoden aikana oppinutkin että koti on siellä missä äiti asuu ja isän luona kyläillään.
Paskamyrsky alkakoon...
Kommentit (70)
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 20:35"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 20:29"]
Mikä sussa on vikana kun tänne täytyy tulla avautumaan tuollaisesta asiasta? Jokuhan siinä mättää...
[/quote]Koska aina täällä halveksitaan äitipuolia oli ne sitten hyviä tai huonoja, niin aina niitä poljetaan ja monessa ketjussa juuri lukenut tuota että "se on lapsen koti myös" niin siksi tein tämän aloituksen jossa halusin tuoda esiin, että ei se isän koti tarkoita automaattisesti että olisi myös lasen koti.
ap
[/quote]
Se ei ole myöskään miehen koti.
Ethän sitten odota lapsen luonanne ollessaan osallistuvan kotitöihin, onhan hän sentään teillä vieraana.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 20:40"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 20:35"]
Mikä sussa on vikana kun tänne täytyy tulla avautumaan tuollaisesta asiasta? Jokuhan siinä mättää...
[/quote]Koska aina täällä halveksitaan äitipuolia oli ne sitten hyviä tai huonoja, niin aina niitä poljetaan ja monessa ketjussa juuri lukenut tuota että "se on lapsen koti myös" niin siksi tein tämän aloituksen jossa halusin tuoda esiin, että ei se isän koti tarkoita automaattisesti että olisi myös lasen koti.
ap
[/quote]
[/quote]
Onko mies tästä tietoinen? Jos mies asuu siellä kirjoilla, on koti tasan tarkkaan myös hänen, vaikka sinä sen olet ostanutkin. Sinä ne rahat kodista saat tietenkin jos sen myyt, mutta jos mies on siellä kirjoilla on se miehenkin koti. Jos ei mies tiedä tätä, että koti ei ole hänen, sano se hänelle lähtee varmaan hyvin nopeasti hankkimaan itselleen sitten kotia.
Ap, niin meilläkin miehen lapsi käy kylässä. Eihän se herranen aika asu täällä ja miten ihmeessä voisi pitää tätä kotina edes...? Käy kerran kuussa ja joskus lomilla, asuu satojen kilometrien päässä.
Korostatko aina lapsen kuullen, että tämä on MINUN asuntoni, MINÄ olen hankkinut tämän ja MINÄ omistan tämän? Onko lapsen isä, siis miehesi myös kylässä luonasi? Vaaditko häneltä vuokraa?
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 20:42"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 20:20"]No kusipäitä on monenlaisia ja sinä ainakin heti annat itsestäsi sellaisen kuvan. Sääliksi käy taas lasta. Miksi on pakko aloittaa suhde sellaisen miehen kanssa, jolla on lapsi/lapsia, jos ei kuitenkaan pysty hyväksymään miehen lasta elämäänsä???
[/quote] missään vaiheessa ap ei sanonut ettei hyväksy miehen lasta!!! Osaatko nauta lukea
[/quote]
Naudat ovat tiedetysti eläimiä ja eläimet eivät osaa lukea, joten mitä luulet osaako edellinen?
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 20:25"]Sinä valitsit lapsen, lapsi ei sinua. Olisit voinut tehdä lapselle palveluksen ja olla ottamatta osaa hänen elämäänsä - teet vaikeasta asiasta surkeampaa.
[/quote] tee itsellesi palvelus ja keskity lasten+taloudenhoitoon palstalla roikkumisen sijaan
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 20:40"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 20:35"]
ap
[/quote]
[/quote]No kodikseen mies tätä ainakin kutsuu. Lapsi, nykyään jo teini puhuu aina esim kavereilleen että on tampereella käymässä. Me siis asutaan eri kaupungissa kuin lapsi. Täällä ei ola mitään hänen tavaroitaan, vaan roudaa niitä mukanaan mitä viikonlopun aikana tarvitsee.
Ap
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 20:41"]Ethän sitten odota lapsen luonanne ollessaan osallistuvan kotitöihin, onhan hän sentään teillä vieraana.
[/quote]
Meillä samoin kuin ap:lla enkä todellakaan odota osallituvan kotitöihin sen enempää kuin muutkaan vieraat. Jokainen saa omat astiat ja roskat kuskata oikeaan paikkaan.
Tietysti koti on se missä asutaan oman perheen kanssa. Mun koti oli aina äidin luona ja isän luona kyläilin, mun perheeseen kuului äiti ja koira. Meidän perheeseen kuuluu ja kotoamme löytyy me vanhemmat, kaksi lasta (toinen yhteinen) ja kaksi koiraa. Sitten meillä kyläilee miehen kaksi lasta.
Jatkakaa vaan myrskyä kodeista ja perheistä.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 20:43"]
Korostatko aina lapsen kuullen, että tämä on MINUN asuntoni, MINÄ olen hankkinut tämän ja MINÄ omistan tämän? Onko lapsen isä, siis miehesi myös kylässä luonasi? Vaaditko häneltä vuokraa?
[/quote]Ei ole tarvinnut vielä korostaa. Lapsen isä on aviomieheni ja luonnollisesti kirjoilla tässä osoitteessa eli eiköhän tuo kodikseen tätä sano. En vaadi vuokraa.
ap
Minulla oli lapsena sama tilanne, mutta isän vaimo keksi hyvän ratkaisun helpottamaan niitä vuosia kun tunsin olevani ulkopuolinen vieras. Hän laittoi minulle oman vierasnurkkauksen, samat petivaatteet, saman koristetyynyn sängylle. Oli pieni seremonia kun tulin ja yhdessä otettiin sa "Maijan nurkka" vaatehuoneesta esiin.
Minusta se on näin aikuisena ystävällisesti tehty. Vaikka olin vieras, eikä asunto ollut kotini, oli minulle kuitenkin tehty kiinnekohta ja sellainen ajatus, että olen ns. vakiovieras enkä vaan kertavieras.
Antoi paljon jatkuvuuden ja pysyvyyden tunnetta. Materiaaliset asiat vaikuttavat paljon, vaikka kyseessä olisi vaan se sama pussilakana.
(...pestynä käyttöjen välissä... :D )
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 20:20"]
No kusipäitä on monenlaisia ja sinä ainakin heti annat itsestäsi sellaisen kuvan. Sääliksi käy taas lasta. Miksi on pakko aloittaa suhde sellaisen miehen kanssa, jolla on lapsi/lapsia, jos ei kuitenkaan pysty hyväksymään miehen lasta elämäänsä???
[/quote]
No onhan se mukana elämässä, jos kerran käy kylässä, pönttö. Ihmissuhteita on erilaisia eikä kaikkien läheisten ihmisten luona tarvitse asua.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 20:41"]
Ethän sitten odota lapsen luonanne ollessaan osallistuvan kotitöihin, onhan hän sentään teillä vieraana.
[/quote]En velvoita häneltä siivoamista tai muutakaan, mutta haluaa joskus tehdä ruokaa kaikille tai ulkoiluttaa koiran omasta tahdostaan. Kaikin puolin mukava lapsi ja ollaan aina tultu toimeen.
ap
Mun mielestä ongelma ei ole se, miksi ap:n miehen lapsi saa ap:n kotia kutsua, vaan se asenne mikä selvästi paistaa lasta kohtaan tästä aloituksesta. En voi käsittää ihmisiä jotka väkisin menee ihan naimisiin asti sellaisten kanssa joilla on jo lapsia jos ei kerran pystytä ottamaan niitä toisen lapsia perheeseen mukaan.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 20:39"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 20:35"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 20:29"] Mikä sussa on vikana kun tänne täytyy tulla avautumaan tuollaisesta asiasta? Jokuhan siinä mättää... [/quote]Koska aina täällä halveksitaan äitipuolia oli ne sitten hyviä tai huonoja, niin aina niitä poljetaan ja monessa ketjussa juuri lukenut tuota että "se on lapsen koti myös" niin siksi tein tämän aloituksen jossa halusin tuoda esiin, että ei se isän koti tarkoita automaattisesti että olisi myös lasen koti. ap [/quote] Isän koti on myös lapsen koti. Jos sinun kotisi ei ole miehesi koti niin silloin se ei ole myöskään miehen lapsen koti, mutta jos kotisi on miehen koti niin se on myös miehesi lapsen koti. Jos ei niin miehesi varmaan kannattaa sitten etsiä itselleen jostain oma koti, jos sinun kotisi ei ole hänen.
[/quote]
Öö. Ei.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 21:00"]
Mun mielestä ongelma ei ole se, miksi ap:n miehen lapsi saa ap:n kotia kutsua, vaan se asenne mikä selvästi paistaa lasta kohtaan tästä aloituksesta. En voi käsittää ihmisiä jotka väkisin menee ihan naimisiin asti sellaisten kanssa joilla on jo lapsia jos ei kerran pystytä ottamaan niitä toisen lapsia perheeseen mukaan.
[/quote]Luitko koko ketjun? Tuskinpa...
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 20:38"]
Meillä AP sama juttu :). Eikä se edes häiritse lapsen äitiä niinkuin kaikkitietäviä ja tuomitsevia av-raatilaisia. Äiti on vain tyytyväinen siihen, että lapsella on vain yksi koti, yhdet vaatteet yms... Meillä lapsi nukkuu sitten aina ne 2 viikonloppua kuussa isänsä työhuoneessa. Mylly pyörii ;)
[/quote]
No mikäs siinä, jos teillä tai ap:lla on tuollainen järjestely. Sääliksi käy vaan sitten isän ja lapsen suhdetta: sitten ollaan tulevaisuudessakin vain kylävieraita siinä missä kuka tahansa muukin teidän ovesta sisään eksynyt.
Kaikesta työ jaksattelin jauhaa. Eikö tostosiaan pe-iltana oo mittää muuta tekemistä?
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 20:30"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 20:20"]No kusipäitä on monenlaisia ja sinä ainakin heti annat itsestäsi sellaisen kuvan. Sääliksi käy taas lasta. Miksi on pakko aloittaa suhde sellaisen miehen kanssa, jolla on lapsi/lapsia, jos ei kuitenkaan pysty hyväksymään miehen lasta elämäänsä??? [/quote] Vahinko alapeukku, piti yläpeukuttaja. Ei aloittaja huomais vaikka osuus paskamyrsky naamaan..kun on ite täys paska. [/quote] Aloittajan asenteesta paistaa jo se miten teki tämän aloituksen vain nimenomaan sen takia, että saisi paskamyrskyn aikaan, viihdyttämään tylsää iltaansa. Apee yhdeksältä alkaa subilta Kauhea kankkunen 2, katso vaikka sitä.
[/quote]Nähnyt jo kyseisen leffan ja oli ihan ok, parempi melkeest ku ykkönen mut ehdottomasti huonompi kuin kauhea kankkunen 3
ap
[/quote]
Miksei sitä voi katsoa uudelleen? Ollaan mekin se nähty 3788868483882 kertaa, silti se katsotaan.