Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä mieltä ihmisestä joka...

Vierailija
07.12.2014 |

Laittaa päivässä 5-10tekstaria ihan turhia asioita kyselee,esim tehdäänkö keväällä sitä ja tätä jne.. Vaikka siihen on vielä aikaa.. Ja ei olla edes hyviä kavereita. Työnpuolesta muutaman kerran nähdään ja joitakin työasioita viestillä/s.postilla. Mutta häneltä tulee silti joka päivä tekstiviestiä ja kun en pariin tuntiin vastaa tulee visti että arvasin että et vastaa jne..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoinen. Ajattelee teidän olevan parempia ystäviä, kuin olette.

Vierailija
2/2 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii kai Se on..oon ystävällisesti joka päivä yrittänyt vastata hänelle.. Mutta taas tänä aamuna oli 2viestiä tullut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla