Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman kaa Livillä just nyt. Minua hävettää.

Vierailija
02.01.2015 |

Kamalaa myötähäpeää, en kestä!

ps. tuo Vesa on ihana.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, mun mielestä sarja on hauska.

Vierailija
2/50 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 19:57"]

Ai, mun mielestä sarja on hauska.

[/quote]

No on on hauska, mutta hävettää silti. Melkein sormien välistä katson..=)

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt, että kuinka tuota sarjaa on saatu jopa kaksi kautta kasaan, kun eihän siinä tapahdu ikinä mitään uutta. Tapahtumat rajoittuu siihen, että ne ryyppää, on krapalussa, herää milloin mistäkin, juoruaa Ellun työhuoneessa teetä keitellen, hiipii käytävillä ettei rehtori näe, tappelee psykologin kanssa, juoksee milloin kenenkin miehen perässä, arvuuttelee "kumman kaa olisit...", haukku Vesaa ja haluaa, että se korjaa milloin mitäkin.

Vierailija
4/50 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 20:00"]

Olen ihmetellyt, että kuinka tuota sarjaa on saatu jopa kaksi kautta kasaan, kun eihän siinä tapahdu ikinä mitään uutta. Tapahtumat rajoittuu siihen, että ne ryyppää, on krapalussa, herää milloin mistäkin, juoruaa Ellun työhuoneessa teetä keitellen, hiipii käytävillä ettei rehtori näe, tappelee psykologin kanssa, juoksee milloin kenenkin miehen perässä, arvuuttelee "kumman kaa olisit...", haukku Vesaa ja haluaa, että se korjaa milloin mitäkin.

[/quote] No tässähän tuli vaikka mitä ;) huikee sarja, jaksaa aina naurattaa niiitten toilailut :)

Vierailija
5/50 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai minä näen tuossa itseni. Siis silloin kun join. Se kai minut saa häpeämään niin paljon katsoa..En tiedä..=)

-ap

Vierailija
6/50 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 20:00"]

[/quote]

Koska se on niiiiin hauska silti! Joo jos tapaisin oikeassa elämässä tuollaisia niin ehkä myötähäpeä mutta nyt vaan nauran kippurassa. 

Vierailija
7/50 |
02.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman kaa on ihan paras sarja, huippu! Oon nähny ne kaikki jaksot ties kuinka montaa kertaa ja aina katson uudelleen ja nauran. Miehenikin katsoo ja tykkää. Tulispa uusia jaksoja!

Vierailija
8/50 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisipa uusia jaksoja. Nettideittejä ja tinderiä! Hulluja puumia :)

Vierailija
9/50 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 20:00"]Olen ihmetellyt, että kuinka tuota sarjaa on saatu jopa kaksi kautta kasaan, kun eihän siinä tapahdu ikinä mitään uutta. Tapahtumat rajoittuu siihen, että ne ryyppää, on krapalussa, herää milloin mistäkin, juoruaa Ellun työhuoneessa teetä keitellen, hiipii käytävillä ettei rehtori näe, tappelee psykologin kanssa, juoksee milloin kenenkin miehen perässä, arvuuttelee "kumman kaa olisit...", haukku Vesaa ja haluaa, että se korjaa milloin mitäkin.
[/quote]

Vesa hei, lähe menee!

Vierailija
10/50 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se ihana mies tuli ja musiikki? Onko se liikkaope..nam.

Vierailija
11/50 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmikettä =D

Vierailija
12/50 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ne Brahen kentällä?

Vierailija
13/50 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIPSAKAS

Vierailija
14/50 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Vesa lukea tönöttää Reijo Mäkeä =D ai kauhia tuota tanssimista!!!!

Vierailija
15/50 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti oikeas elämäs tuollainen ei kauaa onnistuisi kun olis jo maksakirroosi ja tuonela veisi.

Vierailija
16/50 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 19:22"]KIPSAKAS
[/quote]

Mikä vitun kipsakas??

Vierailija
17/50 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kyllä niin hyvä pari, en tiedä kumpi on parempi näyttelijä. Vesakin on ihana. Mutta en tajua miks se tulee KOKO ajan joltain kanavalta?!

Vierailija
18/50 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paras. Vaikka muistan jo nämä jaksot ulkoa, aina jaksaa vain katsoa uudelleen. :D

Vierailija
19/50 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
20/50 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa mullakin samanlainen kaverisuhde, kuin Annella ja Ellulla. :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä