Kumman kaa Livillä just nyt. Minua hävettää.
Kamalaa myötähäpeää, en kestä!
ps. tuo Vesa on ihana.
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 23:33"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 22:48"]
Kävin katsomassa live show'ta vuosi sitten, ja sekin oli ihana! Mutta JOTAIN siitä puuttui, kun oli minimalistisissa lavasteissa kaupungin pikkuteatterin lavalla... ei ollut Sitä Kumman kaa -tunnelmaa, kuin tv-sarjassa... Vaikka Vesakin oli esityksessä mukana.
Tulisipa uusia jaksoja. Tehdäänkö adressi :)?
[/quote]
KANNATAN ADRESSIA
[/quote]
TAI FACEBOOK-SIVUA
Pahinta oli se että Annesta tuli rehtori lopulta. Ihan huikeeta!
Tunnistan itseni ja kaverini Ellusta ja Annesta välillä, myös kännijutuista. Joskus naurattaa ja joskus vähän hävettää. Vesan vakavuus ärsyttää ja samalla naurattaa.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 20:47"]
[/quote]
Se tässä musta onkin hyvä humoristinen pointti, että nää kaks sankaria on lapsista vastuussa. Hauska sarja, tulee lukioajat mieleen, silloin tätä töllättiin. Kaada tuoppiin sitä punkkua!
Hyvä sarja, surku, kun eivät tee uusia jaksoja!
Mahtava idea toi missä nää kaks rinsessaa seikkailis nykyajan deittiviidakossa. Moneen kertaan katottu ja aina jaksaa naurattaa. Myös mulle tulee välillä noista jutuista ihan mieletön myötähäpeä... :-)
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 20:47"]
[/quote]
Se tässä musta onkin hyvä humoristinen pointti, että nää kaks sankaria on lapsista vastuussa. Hauska sarja, tulee lukioajat mieleen, silloin tätä töllättiin. Kaada tuoppiin sitä punkkua!
[/quote]"Vittu, eksä osaa koputtaa"
"otetaas yhet näkäräiset"
"Olitteks te sillai?"
"Vesa, me tarvitaan sun auto"
"Ja nyt pidetään pieni koe - ett prov, provet, prov, proven"
"Mihis sä Anne oot menossa, eikös sulla oo tunti?"
"Mä noudan lapsille erikoissanastoo"
Tätä sarjaa kyllä tosiaan saisi tehdä lisää. Eikö näillä ollut joku liveshow-kiertuekin jonkin aikaa sitten? Käsittääkseni liput menivät ihan hyvin kaupaksi, itseäni harmitti kun en päässyt paikalle. Taatusti löytyisi katsojia uusillekin jaksoille.
Mä haluisin yhen sellasen vesan. Vesa ois ihana. =)
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 19:29"]
Valitettavasti oikeas elämäs tuollainen ei kauaa onnistuisi kun olis jo maksakirroosi ja tuonela veisi.
[/quote]
Mä ihmettelen, miten tollanen ryyppääminen ei muka näy ulkonäössä. Anne on suorastaan luuviulu. Ellu on vähän pyöreempi, mutta kumpikaan oo edes yhtään pöhöttynyt ja turpea.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 21:22"]
Valitettavasti oikeas elämäs tuollainen ei kauaa onnistuisi kun olis jo maksakirroosi ja tuonela veisi.
[/quote]
Mä ihmettelen, miten tollanen ryyppääminen ei muka näy ulkonäössä. Anne on suorastaan luuviulu. Ellu on vähän pyöreempi, mutta kumpikaan oo edes yhtään pöhöttynyt ja turpea.
[/quote]Kulta, ne on näyttelijöitä. Ei ne oikeesti ryyppää eikä oo koulussa töissä.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 21:27"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 21:22"]
[/quote]
[/quote]Kulta, ne on näyttelijöitä. Ei ne oikeesti ryyppää eikä oo koulussa töissä.
[/quote];))
[quote author="Vierailija" time="02.01.2015 klo 19:56"]
Kamalaa myötähäpeää, en kestä!
ps. tuo Vesa on ihana.
[/quote]Mä tykkään, niissä on paljon heittoja jotka ei kouluttamattomille aukene.
Anne ja Ellu on ihan parhaita.livenä myös.ja vesakin vaik se ei tajuu.perse kun sarja loppu.
Yks mun lempparisarjoista. Tosin moneen kertaan jo nähty. Legendaarisin kohtaus on se, kun Ellu herää kostean illan jälkeen hietsun rannalta. Voisivat tehdä uusia jaksoja. Yllätin oman 14-vuotiaan tyttäreni katsomasta noita jaksoja.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 22:48"]
Kävin katsomassa live show'ta vuosi sitten, ja sekin oli ihana! Mutta JOTAIN siitä puuttui, kun oli minimalistisissa lavasteissa kaupungin pikkuteatterin lavalla... ei ollut Sitä Kumman kaa -tunnelmaa, kuin tv-sarjassa... Vaikka Vesakin oli esityksessä mukana.
Tulisipa uusia jaksoja. Tehdäänkö adressi :)?
[/quote]
KANNATAN ADRESSIA