Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karmeat valmisruuat

Vierailija
26.10.2021 |

Syön parhaillaan töissä lounaaksi ostamaani valmisruokaa, joka maistuu aivan hirveältä. Onko muita hirveyksiä tiedossa kuin tämä Amarillo Texican Chicken. Riisi ja pavut tässä ovat ihan ok, mutta kana ja kastike... yök.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein hirveintä on Lidlin valmisruuat. Poislukien keitot.

Kaikki kokeilut on päätynyt roskiin enkä osta enää yhtään.

Vierailija
22/50 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ei löydy sieltä kylmäosastolta mistä usein kuvitellaan valmisruoan haettavan on parempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa valmisruoka mistä tykkään on broileria kermaisessa currykastikkeessa, niitä saa nyt 2 kpl 3,5€. :) Siitä ketjusta minkä kirjain löytyy J:n ja L:n välistä :) Niiden oma merkki :)

Vierailija
24/50 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin maksalaatikko on ihan raakaa, maksa ei ole kypsää, vähän punertaakin.

Vierailija
25/50 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegeriisipuuro...en muista valmistajaa, mutta oli järkkyä kuraa

Vierailija
26/50 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi ostaa valmisruokia ostakaa samalla rahalla hernaria ja lisää siihen lihaostastolta savustettua palvikylkeä on taatusti paljon parempaa ja terveellisempää

Ja tämä työpaikan mikroon kymmeneksi minuutiksi vai?

Vierailija
27/50 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne Thai cubet maistuu jotenkin ihmeen makealle, ällöttää se sokerisuus jossain nuudeleissa

Eivät oikeasti maistu lainkaan thaikku ruoalta, koska tasapaino maustamisen suhteen on täysin hukassa. 

Vierailija
28/50 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso osa Lidlin valmisruoista on esim. Atrian.

Ihan samaa tavaraa kuin vaikkapa s-marketissa.

Miten ihmiset ei tiedä tätä vieläkään?

Osa on muuta kuin kotimaista alkuperää, mutta et voi sanoa vain yksiselitteisesti ”Lidlin”.

Koska samaa tavaraa myydään muuallakin.

Älkääkä hämääntykö, vihaan käydä Lidlissä monestakin syystä, mutta halusin vain osoittaa että näköjään tosi harva tietää mitä oikeasti ostaa.

Vierailija
29/50 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan maistanut sitä keittoa mitä telkassa mainostetaan, näyttää siltä että siinä on naudanlihaköntsä, spagettia ja kananmunan puolikas?

Omituisen oloinen yhdistelmä ja koko ajan näyttäisi olevan ale-laputettu.

Vierailija
30/50 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voi tehdä itse ruokia?? Sen verran on jokaisella aikaa, että tekee illalla seuraavaksi päiväksi töihin ruuan. Vai laiskuuttako on.. Uuniruuat, keitot, kastikkeet! yms

Vierailija
31/50 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei voi tehdä itse ruokia?? Sen verran on jokaisella aikaa, että tekee illalla seuraavaksi päiväksi töihin ruuan. Vai laiskuuttako on.. Uuniruuat, keitot, kastikkeet! yms

Eksällä ainakin oli syynä laiskuus ja hän ei pitänyt ruoanlaitosta. Itse puolestani arvostan parempaa laatua niin paljon, ettei ruoanlaitto tunnu edes vaivalta.

Vierailija
32/50 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kamalat laatikkoruoat joihin on sotkettu kaikki se mikä muuten ei myyntiin kelpaa.

Saarioisen "pizzat" - ei herrajumala!

Aivan kauheaa moskaa ihmiset suuhunsa tunkee. 

Vierailija
33/50 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä usein teenkin, mutta miksi ei voisi joskus vähän helpottaa vaikka niitä iltoja?

Hull. paljon työtä tekee, viisas pääsee vähemmällä :)

Vierailija
34/50 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lidlin spagettibolognese oli kamalaa!miten senkin voi pilata..

Vierailija
35/50 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmisruuat maistuvat lähes kaikki samalta, eivätkä ne ole mitään makunautintoja. Harvoin niihin turvaudun, mutta jos jotain ostan, niin Kokkikartanon valmisruokia. Ne eivät ällötä ja makukin on parempi kuin muissa.

Vierailija
36/50 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmisruoat ovat kehittyneet ja on monia oikeasti hyviä. Enemmän harmittaa jos maksaa ravintolassa 15-20e, eikä saa yhtään parempaa.

Osa valmisruoista vaatii vähän jotain lisukkeita tai mausteita, että pääsevät oikeuksiinsa.

Vierailija
37/50 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää valmisruuista yhtään. Niissä ei ole ikinä mausteet kohdillaan.

Vierailija
38/50 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön valmisruoista keittoja ja pasta on niin helppo saada hyvän makuiseksi (kerma ja juusto), että nekin kelpaavat. Harvoin valmista, mutta noita joskus ostan.

Vierailija
39/50 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valmisruuat maistuvat lähes kaikki samalta, eivätkä ne ole mitään makunautintoja. Harvoin niihin turvaudun, mutta jos jotain ostan, niin Kokkikartanon valmisruokia. Ne eivät ällötä ja makukin on parempi kuin muissa.

Sulla on kyllä aika erikoinen makuaisti jos sun mielestä esim. lindströminpihvit, kalakeitto, pinaattikeitto, kanaviillokki, kasvispyörykät ja maksalaatikko maistuu kaikki samalta.

Vierailija
40/50 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ompeletko sinä itse vaatteesi vai ostatko valmiina?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi