Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen mökillä ja tuli käytyä ns. keskustassa

Vierailija
06.08.2026 |

Eli Kirkkonummella. Kyllä maalaiset on niin juntteja.. Huomenna pakko käväistä kotona Helsingissä 30km:n päässä haukkaamassa happea.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
2/37 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina avartavaa poistua ihmisten ilmoilta hetkeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas inhoan Helsinkiä. Onneksi ei tarvitse asua siellä kaaoksessa vaan voi olla korvessa.

Vierailija
4/37 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas inhoan Helsinkiä. Onneksi ei tarvitse asua siellä kaaoksessa vaan voi olla korvessa.

Näin varmasti on silloin kun on maalta kotoisinkin ja se näkyy aina päälle kuitenkin. Minua ei haittaa, mistä joku luu pitää tai ei pidä. 

Kyllä sitä pari päivää maalla, esim. Kirkkonummella pystyy hyvin olemaan. Sen jälkeen tulee yliopistokaupunkia ikävä.

Ap

Vierailija
5/37 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin varmasti on silloin kun on maalta kotoisinkin ja se näkyy aina päälle kuitenkin. Minua ei haittaa, mistä joku luu pitää tai ei pidä. 

Kyllä sitä pari päivää maalla, esim. Kirkkonummella pystyy hyvin olemaan. Sen jälkeen tulee yliopistokaupunkia ikävä.

Ap

Mä asuin Helsingissä elämäni ensimmäiset 26 vuotta. Nyt olen asunut pikkukaupungissa jo yli 10v, eikä todellakaan ole ollut missään vaiheessa ikävä Helsinkiin. Hyi stana! Oli kamala paikka jo silloin kun siellä asuin, ja mitä tuttavilta olen kuullut ja uutisointia seurannut, niin pahemmaksi vaan mene. En edes paskanna sinne päin!

Vierailija
6/37 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Pakkohan sinun on kun Kirkkonummella ei ole psykiatria.

Vierailija
7/37 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha siellä etelässä ei edes ole juntteja. Käypä Pohjois-Suomalaisissa pikkukylissä. 

Vierailija
8/37 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
9/37 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka voi olla pari päivää mökillä käymättä välillä oopperassa? Kauhistuttava ajatus, kaikki kulttuuri on Helsingissä.

Vierailija
10/37 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha siellä etelässä ei edes ole juntteja. Käypä Pohjois-Suomalaisissa pikkukylissä. 

Entä sinä? Treenaa oikeinkirjoitusta 

Vierailija
11/37 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kuka voi olla pari päivää mökillä käymättä välillä oopperassa? Kauhistuttava ajatus, kaikki kulttuuri on Helsingissä.

Sinä et ilmeisesti ole kulttuuri - ihminen, jos et itse osaa tehdä korkeakulttuuria.

Onko tosiaankin näin?

Vierailija
12/37 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Pakkohan sinun on kun Kirkkonummella ei ole psykiatria.

On täälläkin, mutta haluan käydä samalla missä jo vuosia käynyt.

AP.

Vierailija
13/37 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä? Ei aito stadilainen mökillä viihdy, juntti olet itsekin!

Vierailija
14/37 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käypä välillä jonkun muun kuin pks kehyskunnan keskustassa, aina niissä on virkeämpi meno kuin Kirkkonummella. Kielipuolijuntit puuttuvat, eli nämä muut kunnat ovat jopa elinkelpoisia.

Vierailija
15/37 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks stadilaiset on aina niin ylimielisiä?

Vierailija
16/37 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän joku kirkkonummi ole edes mökki. AIVAN liian lähellä Helsinkiä.

Vierailija
17/37 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks stadilaiset on aina niin ylimielisiä?

Sinä et ole tainnut ikinä edes käydä Kirkkonummella. Siellä näitä ylimielisiä kielipuolijuntteja vasta löytyykin, luulevat todella olevansa svenskatalande bättre folkia, vaikka kumpikaan kotimainen ei suju kunnolla.

Vierailija
18/37 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stadiässä suhisee nasaalina. Hih hih.

Vierailija
19/37 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol, tsadilainen luulee olevansa erityinen

Vierailija
20/37 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin siellä eläminen ja asuminen maksetaan itse.