Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karmeat valmisruuat

Vierailija
26.10.2021 |

Syön parhaillaan töissä lounaaksi ostamaani valmisruokaa, joka maistuu aivan hirveältä. Onko muita hirveyksiä tiedossa kuin tämä Amarillo Texican Chicken. Riisi ja pavut tässä ovat ihan ok, mutta kana ja kastike... yök.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei voi tehdä itse ruokia?? Sen verran on jokaisella aikaa, että tekee illalla seuraavaksi päiväksi töihin ruuan. Vai laiskuuttako on.. Uuniruuat, keitot, kastikkeet! yms

Ompeletko sinä itse vaatteesi vai ostatko valmiina?

Urpo

Vierailija
42/50 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valmisruuat maistuvat lähes kaikki samalta, eivätkä ne ole mitään makunautintoja. Harvoin niihin turvaudun, mutta jos jotain ostan, niin Kokkikartanon valmisruokia. Ne eivät ällötä ja makukin on parempi kuin muissa.

Sulla on kyllä aika erikoinen makuaisti jos sun mielestä esim. lindströminpihvit, kalakeitto, pinaattikeitto, kanaviillokki, kasvispyörykät ja maksalaatikko maistuu kaikki samalta.

Valmisruuissa maku ei tule raaka-aineista, vaan aromeista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarioisten kasvisruukku oli kyllä sellainen, että jos se on jonkun ensikosketus kasvisruokaan, niin ennakkoluulot eivät ainakaan hälvene. Hrrrr.

Vierailija
44/50 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki valmisruoka on omaan mieleeni poikkeuksetta pahaa.

Tykkään kokata ja valmistaa kaikki ruuat itse. Lopputulos on paljon ravintorikkaampaa, terveellisempää ja maukkaampaa, kuin valmiseinekset.

Leipomisen kanssa on sama homma - en osta valmiita kakkujakaan kaupasta vaan teen ne kotona omin käsin itse.

Vierailija
45/50 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teollisesti valmistettu ruoka on pahaa. Vieläkö Huonon äidin tuotteita on saatavilla?

Vierailija
46/50 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki valmisruoka on omaan mieleeni poikkeuksetta pahaa.

Tykkään kokata ja valmistaa kaikki ruuat itse. Lopputulos on paljon ravintorikkaampaa, terveellisempää ja maukkaampaa, kuin valmiseinekset.

Leipomisen kanssa on sama homma - en osta valmiita kakkujakaan kaupasta vaan teen ne kotona omin käsin itse.

Sama homma. Ja moniin leipomuksiin tulee vähennettyä neljäsosa tai puolet reseptissä olevasta sokerista, eikä kukaan ole vielä tullut valittamaan makeuden puutetta.

Vierailija
47/50 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Texican chicken on omasta mielestä paras valmisruoka voisin syödä joka päivä, suussa sulava. Hinta vaan on vähän tyyris.

Kaikki artesaani-(ehkä atrian?) valmisateriat on kalliita ja ihan hirveitä. Kokkikartanon hintalaatusuhde kanssa erittäin huono, mautonta paskaa ja maksaa liikaa.

Vierailija
48/50 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karmeinta oli Italia lautasella, Ahvenpyörykät.

Jos pisti silmät kiinni, niin ei ollut aavistustakaan, mitä söi.

Kannattaa kokeilla "boltsi"- salaattiateriaa, alkaa ahvenpyörykät maistua juhlaruualta. Sama kuin söisi pyöreäksi puristettuja hevosen lantapalloja.

Vierailija
49/50 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei voi tehdä itse ruokia?? Sen verran on jokaisella aikaa, että tekee illalla seuraavaksi päiväksi töihin ruuan. Vai laiskuuttako on.. Uuniruuat, keitot, kastikkeet! yms

Ompeletko sinä itse vaatteesi vai ostatko valmiina?

Valmiina ostetuissa vaatteissa ei ole kyse terveydestä mutta valmisruoissa on, koskaan ei tiedä mitä sisältävät ja sisältävät ties mitä kun säilyvätkin niin kauan. Kaameita ovat. 

Vierailija
50/50 |
28.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valmisruuat maistuvat lähes kaikki samalta, eivätkä ne ole mitään makunautintoja. Harvoin niihin turvaudun, mutta jos jotain ostan, niin Kokkikartanon valmisruokia. Ne eivät ällötä ja makukin on parempi kuin muissa.

Sulla on kyllä aika erikoinen makuaisti jos sun mielestä esim. lindströminpihvit, kalakeitto, pinaattikeitto, kanaviillokki, kasvispyörykät ja maksalaatikko maistuu kaikki samalta.

Valmisruuissa maku ei tule raaka-aineista, vaan aromeista.

Kemiallisista aromeista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi