Painajaismainen treffimies, muiden kokemuksia vertaistueksi kaivataan!
Olin jutellut useamman viikon tinderissä ihan todella mukavalta, avarakatseiselta ja hauskalta vaikuttavan miehen kanssa. Päätimme tavata kävelyn merkeissä. Juttelu sujui ihan mukavasti mutta fyysistä vetovoimaa en häntä kohtaan tuntenut, kieltäydyinkin sitten kävelyn päätteeksi kahvikutsusta ja lähdin hipsimään kotiin. Tässä kohtaa oletin kaiken olevan hyvin, mutta mies laittoikin viestin perään että tavataanko uudestaan, johon rehellisesti vastasin että "En tuntenut välillämme fyysistä vetovoimaa, mutta mikäli haluat kaveripohjalta joskus lähteä kahville niin tottakai"
Sitten alkoi viestit paukkua, huorittelua, uhkailua siitä että etsii kyllä mun osoitteen ja tappaa mun kissan ja minut ja kun estin hänet niin alkoi tulla uudesta numerosta vastaavia. 😅 Note to self, ei koskaan omaa puhelinnumeroa tuntemattomalle, vaikka vaikuttaisi miten kivalta.
Kertokaa muutkin teidän sekopäisistä treffikumppaneista! Ps. Rikosilmoitus on jo tehty.
Kommentit (882)
Vierailija kirjoitti:
Tässähän on nähtävissä tämä peruskysymys, joka toistuu palstan jokaisessa keskustelussa... miesten ongelmat ovat miesten ongelmia, mutta jos naisella on ongelmia, niin etsitään syyllisiä kaikkialta muualta kuin naisista itsestään. Yhteiskunnasta, miehistä, planeettojen asennoista, kuukautisista. Ihan mistä vaan paitsi itsestä. Kasvatuksessa menee joku pahasti pieleen, kun tällaisia miehiä on näin paljon. Ei kukaan synny tuollaiseksi.
Jotain on pielessä, totta. Suurin osa yksinhuoltajista on naisia. Miksi isät hylkäävät lapsensa? Ei kukaan kiistä pojan ikävää isään, ellei isä itse.
Tää ei ole treffikokemus, mutta sopii ketjuun muuten.
Olin lukiossa ja kerran istuin täydessä ruokalassa tuntemattoman, samaa koulua käyvän pojan pöytään, koska siinä sattui olemaan tilaa. Siinä syömisen ohessa juttelin tän pojan kanssa niitä näitä, sellaista peruskohteliasta smalltalkia, mitä nyt tuntemattoman ihmisen kanssa tollaisessa tilanteessa on. "Tosi hyvää tää kalapihvi" tyyliin. En toiste puhunut tän tyypin kanssa mitään, mutta saatoin tervehtiä kohteliaasti jos hän sattui kävelemään koulun käytävällä mua vastaan.
Facebook oli silloin vielä aika tuore ilmiö. Tää poika laittoi mulle siellä kaveripyynnön. Meillä oli jotain yhteisiä kavereita, koska käytiin samaa koulua, joten hyväksyin hänen pyyntönsä ajattelematta asiaa sen enempää. Vähän ajan päästä hän alkoi lähettelemään mulle FB:n kautta viestejä. Aluksi jotain perus "mitä kuuluu?" johon vastasin kohteliaasti mutta lyhyesti. Lopulta viestejä alkoi tulla enemmän ja enemmän, mikä alkoi tuntumaan ahdistavalta. Hän alkoi kirjoittelemaan kuinka on rakastunut minuun ja kokee välillämme yhteyden jne. Kun en vastannut, viestien sisältö alkoi käydä vihaiseksi ja uhkaavaksi. Kirjoitin kohteliaasti, etten ole kiinnostunut hänestä. Lopulta hän alkoi kirjoittelemaan, että olen leikkinyt hänen tunteillaan ja johdattanut häntä harhaan. Olin siis kerran puhunut hänelle vain jostain hemmetin pihveistä??? Koitin selittää, etten ole johdattanut häntä yhtään mihinkään, minkä jälkeen alkoi haukkuminen, solvaaminen, itsemurhalla uhkailu ja mun uhkailu.
En uskaltanut enää mennä kouluun, koska pelkäsin niin paljon sitä tyyppiä. Päätin kertoa hänen käytöksestään muutamalle opettajalle, joille myös näytin kaikki saamani viestit. Tyyppi erotettiin väliaikaisesti koulusta ja hänet ohjattiin psykiatrisen avun piiriin.
En ole sen jälkeen enää uskaltanut olla kohtelias tuntemattomille miehille tai ruveta mihinkään smalltalkiin, mikä on sääli, koska olen sosiaalinen ihminen ja rakastan satunnaisia keskusteluja ja kohtaamisia tuntemattomien ihmisten kanssa.
Minun pahin kohtaamiseni näitten uljaitten uroitten kanssa on ajalta kun olin 16-vuotias.
Tämä tapahtui Tampereella, Hämeensillalla tarkemmin sanoen.
Olimme kolme vuotta vanhempi sisareni sekä kolme hänen kaveriaan menossa elokuviin.
Sillalla liikkui vielä paljon ihmisiä siihen aikaan, ja meitä vastaan tuli kolme voimansa tunnossa olevaa miestä.
Yksi heistä kävi minuun kiinni. Hätäpäissäni aloin tietysti rimpuilla jollin mies iski minua kasvoihin niin lujaa että lensin sillankaidetta vasten. En kaatunut kun kaide oli takanani.
Olin täysin shokissa ja me lähdettiin juoksemaan paikalta. Yksikään ihminen ei reagoinut mitenkään.
Voin sanoa että luottamus miessukukuntaan meni kerta rysäyksellä. Kasvoihin tuli punainen jälki joka tuntui kuumalle pitkän aikaa jälkeenpäin.
Tässä on turha syyttää kasvatusta. Kyllä tuon verran täytyy täysjärkisen ihmisen päässä olla jo luonnostaan olkoot vaikka mies. Ei järjissään oleva ihminen ala hakata eikä ahdistella ketään. Se tekosyys ei mene läpi missään.
Vierailija kirjoitti:
Tässähän on nähtävissä tämä peruskysymys, joka toistuu palstan jokaisessa keskustelussa... miesten ongelmat ovat miesten ongelmia, mutta jos naisella on ongelmia, niin etsitään syyllisiä kaikkialta muualta kuin naisista itsestään. Yhteiskunnasta, miehistä, planeettojen asennoista, kuukautisista. Ihan mistä vaan paitsi itsestä. Kasvatuksessa menee joku pahasti pieleen, kun tällaisia miehiä on näin paljon. Ei kukaan synny tuollaiseksi.
Niiltä puuttuu fiksun miehen malli. Katsokaa isäänne, katsokaa itseänne. Asennevammat ja käytöshäiriöt ovat mallioppimisen tulosta.
Huonoja miehiä on ollut aina, ilmiö ei ole uusi. Ennen nekin pärjäsivät jotenkin työelämässä kun oli lapiohommia tarjolla, mutta nykyään tarvitaan älyä ja tietoa.
Ja ennenkin miehistä surkeimmat törttöilivät, tappelivat, hakkasivat perhettään ja joutuivat vankilaan tai kuolivat puukkoon. Silloin vain ei ollut somea ja lehti tuli kerran viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Minun pahin kohtaamiseni näitten uljaitten uroitten kanssa on ajalta kun olin 16-vuotias.
Tämä tapahtui Tampereella, Hämeensillalla tarkemmin sanoen.
Olimme kolme vuotta vanhempi sisareni sekä kolme hänen kaveriaan menossa elokuviin.
Sillalla liikkui vielä paljon ihmisiä siihen aikaan, ja meitä vastaan tuli kolme voimansa tunnossa olevaa miestä.
Yksi heistä kävi minuun kiinni. Hätäpäissäni aloin tietysti rimpuilla jollin mies iski minua kasvoihin niin lujaa että lensin sillankaidetta vasten. En kaatunut kun kaide oli takanani.
Olin täysin shokissa ja me lähdettiin juoksemaan paikalta. Yksikään ihminen ei reagoinut mitenkään.
Voin sanoa että luottamus miessukukuntaan meni kerta rysäyksellä. Kasvoihin tuli punainen jälki joka tuntui kuumalle pitkän aikaa jälkeenpäin.
Tässä on turha syyttää kasvatusta. Kyllä tuon verran täytyy täysjärkisen ihmisen päässä olla jo luonnostaan olkoot vaikka mies. Ei järjissään oleva ihminen ala hakata eikä ahdistella ketään. Se tekosyys ei mene läpi missään.
Teitkö rikosilmoituksen? Nykyään valvontakameroita on niin paljon, että tyyppi olisi saatu varmasti kiinni. Todella hirveä kokemus. Tuollaiseen iskuunhan voi jopa kuolla.
Muistetaan nyt että tämän ajan 40+ miehet on saaneet kasvaa täysin pellossa. Mies tarvitsee enemmän ohjausta sosiaalistumiseen kuin nainen. Tässä näkee mitä niistä yksin kasvaneista, tyranni isien pojista sitten tulee, kun ei muuta ole lapsena nähnyt kuin äidin alistamista kotona. Koulussa suhtautuivat jo vihamielisesti yhteiskunnan sääntöihin ja rajoihin koska ensimmäiset ikävuodet kotona on opetettu että rajat koskee vain naisia, ei miehiä.
Nykyajassa ei ole mitään muuta eroa entiseen kuin lukutaidon ja tiedon korostunut merkitys, mikä syrjäyttää ne, jotka eivät viitsi opetella lukemaan ja käyttämään järkeään.
Nämä on jokaisen ihan itse opeteltava, niin tyttöjen kuin poikien.
Mullekin on tullut vastaan pari tuollaista, jotka pimahtaa täysin kun en ole halukas jatkamaan tapaamista. Ja vaikutti ihan taviksilta molemmat, jotenkin tosi pelottavaa kun ei näitä voi aavistaa etukäteen. Ihan kuka tahansa voi olla täys sekopää.
Vierailija kirjoitti:
Hyviä tarinoita, haluun lukea lisää. Laittakaa tänne:
Ei ole valitettavasti tarinoita, vaan ihan totta.
Vierailija kirjoitti:
Kovasti on nämä tarinat samantyylisiä kaikki…
Niin, koska lähes kaikilla naisilla on vastaavanlaisia ahdistavia kokemuksia. Kuinka vaikea sitä oikein on käsittää?
Vierailija kirjoitti:
Muistetaan nyt että tämän ajan 40+ miehet on saaneet kasvaa täysin pellossa. Mies tarvitsee enemmän ohjausta sosiaalistumiseen kuin nainen. Tässä näkee mitä niistä yksin kasvaneista, tyranni isien pojista sitten tulee, kun ei muuta ole lapsena nähnyt kuin äidin alistamista kotona. Koulussa suhtautuivat jo vihamielisesti yhteiskunnan sääntöihin ja rajoihin koska ensimmäiset ikävuodet kotona on opetettu että rajat koskee vain naisia, ei miehiä.
Mistä ihmeestä vedät tulkintasi? 44v mies ja kyllä on ollut rajat sekä säännöt aina.
Vierailija kirjoitti:
Sano näille miehille, että perus jahtaamiset ja huorittelut ovat jo menneet pois muodista. Ehkä keksivät uusia tapoja piinata!
Vierailija kirjoitti:
Niinhän rikokset ovat. Rikolliset toistavat samaa kaavaa. Yksinäisen naisen perään lähteminen, tuntemattoman naisen näkeminen suurena rakkautena jne. Ne ovat rikollisen ajatusmaailman tulosta ja syyllinen on rikoksen uhri tai "naiset".
Täällä kirjoittaa joku joka jakaa samanlaisen ajatusmaailman.
Vierailija kirjoitti:
Joku täti on käynyt intersektionaalisen kirjoittamisen kurssin (3 h) kansanopistossa 🤣
Vierailija kirjoitti:
Yksi miesvihaaja täällä riehuu ja aina samat kommentit, milloin jonne tai nico-petteri tai persuli tai inseli (sic) ja yleensä jotain ”tunne-elämän” juttuja 😆
Jos ne mystisesti osuvat sinun komenttiesi vastauksiin, kannattaisi etsiä syytä siihen omista kommenteistasi.
Ehkä sinunkin kannattaisi opetella lukemaan vähän paremmin ja tajuta, että tämäkin ketju on kritiikkiä yksilöiden huonoon käytökseen eikä XY-kromosomistoon. Eivät kaikki miehet ole paskiaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, koska lähes kaikilla naisilla on vastaavanlaisia ahdistavia kokemuksia. Kuinka vaikea sitä oikein on käsittää?
Ehkä tädin pitäis tutustua tyylin ja sisällön käsitteiden eroihin.
Varmasti torjutuksi tuleminen tuntuu ihan yhtä pahalta riippumatta torjutun sukupuolesta.
Silti harvoin naiset stalkkaavat, uhkailevat tai tappavat ketään tullessaan torjutuksi.
Googlatkaa esim. "ex boyfriend killed" tai "ex husband killed" ja eteen tulee lukemattomia tapauksia, jossa mies on vastannut jätetyksi tulemiseen järjettömällä väkivallalla. Miksi näin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä vedät tulkintasi? 44v mies ja kyllä on ollut rajat sekä säännöt aina.
Hienoa että sinulla on ollut. Monella ei ole ja se näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deittipalveluista tuollaisia kokemuksia
Ilmeisesti saa helposti. Yösikaan liikkuminen yksin tai vieraan miehen mukaan lähteminen ovat myös riskejä.
Kuten jo aiemmin sanoin niin normaali mies näkee rikoksen tekijän syyllisenä kun taas epänormaali näkee syyllisenä rikoksen uhrin tai "naiset". Jäi kyllä mieleen tuo väite että tarhantädit ovat syyllisiä seksuaalisrikoksiin ja vainoamiseen. Ja ihan tosissaan tämä henkilö oli ilmeisesti. En ole vähäön aikaan lukenut mitään yhtä hullua edes täältä.
Ei kukaan väitä naisia täydellisiksi, paitsi epäsuorasti te vinkujat itse vaatiessanne naisten korjaavan teidänKIN aiheuttamanne vahingot.
Väitän, että sekopäisen miehen taustalla on aina joko etäinen tai sekopäinen isä.
Semmoinen tilastoero löytyy, että naiset tunnistavat mielenterveysongelmansa ja hankkivat niihin apua, kun taas miehet eivät tunnista omiaan ja hoitavat niitä päihteillä.
Syrjäytymisen syytkin liittyvät juuri tähän.