Painajaismainen treffimies, muiden kokemuksia vertaistueksi kaivataan!
Olin jutellut useamman viikon tinderissä ihan todella mukavalta, avarakatseiselta ja hauskalta vaikuttavan miehen kanssa. Päätimme tavata kävelyn merkeissä. Juttelu sujui ihan mukavasti mutta fyysistä vetovoimaa en häntä kohtaan tuntenut, kieltäydyinkin sitten kävelyn päätteeksi kahvikutsusta ja lähdin hipsimään kotiin. Tässä kohtaa oletin kaiken olevan hyvin, mutta mies laittoikin viestin perään että tavataanko uudestaan, johon rehellisesti vastasin että "En tuntenut välillämme fyysistä vetovoimaa, mutta mikäli haluat kaveripohjalta joskus lähteä kahville niin tottakai"
Sitten alkoi viestit paukkua, huorittelua, uhkailua siitä että etsii kyllä mun osoitteen ja tappaa mun kissan ja minut ja kun estin hänet niin alkoi tulla uudesta numerosta vastaavia. 😅 Note to self, ei koskaan omaa puhelinnumeroa tuntemattomalle, vaikka vaikuttaisi miten kivalta.
Kertokaa muutkin teidän sekopäisistä treffikumppaneista! Ps. Rikosilmoitus on jo tehty.
Kommentit (882)
👮🏻♂️: Tiedättekö tän yhden Tuulan Tampereelta joka lähettää ketjuna rikosilmoituksia, siltä tuli taas yksi. Nyt on kuulemma joku ”treffimies” uhkaillut.
👮🏻: Monesko ilmoitus se on tänä vuonna?
👮🏻♂️: On näitä jo neljättä sataa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kukaan edes uskaltaa treffailla, kun näitä hulluja on liikkeellä.
En kyllä uskaltaisi, yksi kaveri sai hullun peräänsä pitkäksi aikaa.
Tinderistäkö?
Niin. Toinen kaveri sai myös, mutta vain virtuaalisesti, kun eivät onneksi ehtineet tavata. Häiriintyneillä ihmisillä on varmaan paljon uhreja noissa palveluissa ja karkottavat sieltä paljon porukkaa. Kumpikin mainituista naisista jätti palvelut sikseen ja löysi miehen normielämästä.
Joten luulisi normaalin miehen paheksuvan tällaista. Jos ei paheksu niin lieneekö itse häirikkö?
Trolli onnistui sotkemaan keskustelun (omista tunnehäiriöperäisistä motiiveistaan), mutta kokeilenpa minäkin kertoa oman stoorini:
Oli oppilaitokseni joulubileet ravintolassa. Jouduin hoitamaan juontajan velvollisuuksia varsinaisen tirehtöörin sairastuttua.
Tilaisuuden jälkeen lähdin bussille, jolloin samassa ravintolassa ollut minulle tuntematon mies juoksi perääni ja kinusi yöpaikkaa. Torjuin ensin ihan vitsillä, kun oli niin älytön ehdotus. Mies jänkkäsi ja jänkkäsi ja aloin olla vähän huolissani turvallisuudestani.
En ollut kertonut että olen menossa juuri siihen bussiin, joka sillä hetkellä laiturissa seisoi, vaan hyppäsin äkkiä kyytiin kun kuski oli jo sulkemassa ovet. Ovet läpsähtivät kiinni, bussi lähti, tyyppi juoksi rinnalla ja hakkasi nyrkeillä bussin kylkeä ynnä rääkyi "Huooora, huoora!"
Ja tässä on yksi painajaismies. Näitä riittää.[/quote]
Ai niinq note to self, täs olis one nightmaremies?
Automaattinen tiedote kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti tästä aiheesta ei voi kunnolla palstalla keskustella täällä päivystävien naisvihaajien vuoksi.
Olet käyttänyt Naisvihakorttia tänään 122 kertaa.
Sinulla on jäljellä vielä 0 korttia.
Sinä et määrittele keskustelua täällä, etkä jaa mitään ns. kortteja.
Vierailija kirjoitti:
0/5
Niin, eihän tosielämässä tämmöistä tapahdu, kaikki miehet ovat tervejärkisiä herrasmiehiä. Joille ei on ei.
Mä kuulisin mielelläni lisää. Tyttäreni kavereineen oli juuri muuttoapuna turvaamassa ystävätärtään, jonka entinen poikaystävä oli pahoinpidellyt hänet ja heittänyt kissan parvekkeelta.
Tapahtumasta oikeudenkäyntiin meni melkein vuosi mutta sitä ennen tyyppi oli määrätty lähestymiskieltoon.
Oli mm. viiltänyt tytön autosta renkaat.
Tämä oli Jyväskylässä.
Vierailija kirjoitti:
Trolli onnistui sotkemaan keskustelun (omista tunnehäiriöperäisistä motiiveistaan), mutta kokeilenpa minäkin kertoa oman stoorini:
Oli oppilaitokseni joulubileet ravintolassa. Jouduin hoitamaan juontajan velvollisuuksia varsinaisen tirehtöörin sairastuttua.
Tilaisuuden jälkeen lähdin bussille, jolloin samassa ravintolassa ollut minulle tuntematon mies juoksi perääni ja kinusi yöpaikkaa. Torjuin ensin ihan vitsillä, kun oli niin älytön ehdotus. Mies jänkkäsi ja jänkkäsi ja aloin olla vähän huolissani turvallisuudestani.
En ollut kertonut että olen menossa juuri siihen bussiin, joka sillä hetkellä laiturissa seisoi, vaan hyppäsin äkkiä kyytiin kun kuski oli jo sulkemassa ovet. Ovet läpsähtivät kiinni, bussi lähti, tyyppi juoksi rinnalla ja hakkasi nyrkeillä bussin kylkeä ynnä rääkyi "Huooora, huoora!"
Kehottakaa kinuamaan miehiltä. Silloin vain: "Ei". - "Aha".
Yleensäkin ohjatkaa kaikki lähestyjät miesten luo, tai poliisille. Eivät tarvitse naisten apua.
Minun ikkunaani heitti torjuttu mies nyrkin kokoisen kiven yöllä. Meni läpi kahdesta lasista, sisin lasi jäi ehjäksi varmaan sälekaihtimen takia. Hiukka huolestuttavaa, että oli selvittänyt nimeni ja osoitteeni, joita en ollut hänelle kertonut. En tiennyt minäkään hänen nimeään, mutta ilmeisesti oli päässään kehittänyt välillemme jotain.
Mistä tiesin että heittäjä oli hän? Koska näin hänet kun hän kääntyi paetakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Kun on yhdenkin kerran elämässään kohdannut tuollaisen uhkailijan, niin on helppo uskoa, että sitä tapahtuu muillekin. Ap:n kokemus voi olla totta tai sitten ei, mutta itse olen saanut aikoinaan myös uhkailuja osakseni ja olin tosi hyvilläni siitä, ettei mies ehtinyt saada selville, missä asun.
Ei onneksi ollut uhkaava tapaus vaan platoninen "kaveri", mutta tiesi nimeni ja että asun kirkon x lähettyvillä. Alueella kaikki alaovet lukossa mutta oli silti onnistunut kiertämään kaikki nimitaulut ja eräänä iltapäivänä soitti ovikelloa.
Puistattava kokemus.
Miehestä ei tule naiselle "kaveria" joten turha odottaa sellaista.
Miten niin ei tule? Ainakin mulla miehiä kavereina, en ole ainut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehottakaa kinuamaan miehiltä. Silloin vain: "Ei". - "Aha".
Koska jankuttajamies ei naisen puhetta usko eikä kuuntele, on ihan sama, mitä hänelle sanoo vai sanooko mitään. Lopputulos on sama.
Nämä tyypit ovat suljetun laitoksen tarpeessa.
En nyt tosiaan tiedä mistä tämän palstan miehet näin kamalasti villiintyi. En missään kohtaa ole väittänyt että kaikki miehet olisivat tuollaisia kuin tuo, johon törmäsin ja sattui olemaan hullu.
Mutta ainakin ulosannista päättelen että juuri nämä palstamiehet ovat juuri sellaisia. 😅😅
-Ap
Mullakin torjuttu mies , seuras kauempaa ja yritti selvästi selvittää missä asun, paniikissa soitin ystävälle joka tuli autolla vastaan nopeasti,onneksi!
Vierailija kirjoitti:
Tässä keskustelussa riehuu joku todella katkera miesvihaajavela.
Sanoisin, että lapsen asteelle jäänyt mies.
Se ahdistelija älähtää, johon kalikka kalahtaa.
Huomaa kyllä että näiden kertomusten miehet on just samanlaisia kuin täällä palstalla olevat miehet,eli me naiset emme erehdy kun sanomme että sekopäitä osa miehistä ja siis huom! Osa!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hui, onneksi teit rikosilmoituksen vaikka ei se taida mihinkään johtaa ennenkuin tekee jotain konkreettista.
Niin, täällä meillä kun on niin rikollisia suojelevaa poliisitoimintaa, että hengen viemisellä uhkailukin otetaan tosissaan sitten kun se henki on jo viety. Ja siitä sitten tyyliin vuosi ehdollista. Jos sen sijaan uhkailisi, että jättää verot maksamatta niin sitten on telkien takana alta aikayksikön ja elinkautinen.
Poliisi ei säädä lakeja vaan eduskunta, ja sinä olet ollut valitsemassa kansanedustajia sinne eduskuntaan. Kannattaisiko vähän miettiä mitä sinne paperiin raapustaa seuraavalla kerralla?
Miehenä olen kyllä huolissani tyttäreni turvallisuuden puolesta. Varsinkin nyt kun miehet ovat tulleet tähän ketjuun sankoin joukoin ilmoittamaan käytöksellään että tällaista todellakin tapahtuu.
Lienet Nico-Petteri 13 vee, koska kuvittelet meidän loukkaantuvan boomerista.
Kuule, lähes jokaisella tytöllä ja naisella on ihan omakohtaista kokemusta qusipäisesti käyttäytyvistä ja itsekin olet sellainen juuri nyt, oikein stereotyyppinen öyhö.
Lue filosofiaa ja logiikkaa ja hanki apua tunneongelmiisi.