Painajaismainen treffimies, muiden kokemuksia vertaistueksi kaivataan!
Olin jutellut useamman viikon tinderissä ihan todella mukavalta, avarakatseiselta ja hauskalta vaikuttavan miehen kanssa. Päätimme tavata kävelyn merkeissä. Juttelu sujui ihan mukavasti mutta fyysistä vetovoimaa en häntä kohtaan tuntenut, kieltäydyinkin sitten kävelyn päätteeksi kahvikutsusta ja lähdin hipsimään kotiin. Tässä kohtaa oletin kaiken olevan hyvin, mutta mies laittoikin viestin perään että tavataanko uudestaan, johon rehellisesti vastasin että "En tuntenut välillämme fyysistä vetovoimaa, mutta mikäli haluat kaveripohjalta joskus lähteä kahville niin tottakai"
Sitten alkoi viestit paukkua, huorittelua, uhkailua siitä että etsii kyllä mun osoitteen ja tappaa mun kissan ja minut ja kun estin hänet niin alkoi tulla uudesta numerosta vastaavia. 😅 Note to self, ei koskaan omaa puhelinnumeroa tuntemattomalle, vaikka vaikuttaisi miten kivalta.
Kertokaa muutkin teidän sekopäisistä treffikumppaneista! Ps. Rikosilmoitus on jo tehty.
Kommentit (882)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehille toi treffailu keskimäärin on turvallista puuhaa, kun voi noin luottavaiseksi heittäytyä.
Eiköhän Suomessa treffailu ole tilastojen valossa naisillekin keskimäärin turvallista puuhaa. Aniharva mies tai nainen joutuu treffeillä rikoksen uhriksi.
Keskimäärin ja keskimäärin. Tietäisitpä mitä on elää niin että joutuu pelkäämään. Kokemusta on.
Upppp!
Hyvää huomenta rakkaat naiset! Ei muuta kuin lisä vertaiskokemuksia paskoista miehistä! Niitä riittää kaikilla vaikka kuinka!!