Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painajaismainen treffimies, muiden kokemuksia vertaistueksi kaivataan!

Vierailija
26.10.2021 |

Olin jutellut useamman viikon tinderissä ihan todella mukavalta, avarakatseiselta ja hauskalta vaikuttavan miehen kanssa. Päätimme tavata kävelyn merkeissä. Juttelu sujui ihan mukavasti mutta fyysistä vetovoimaa en häntä kohtaan tuntenut, kieltäydyinkin sitten kävelyn päätteeksi kahvikutsusta ja lähdin hipsimään kotiin. Tässä kohtaa oletin kaiken olevan hyvin, mutta mies laittoikin viestin perään että tavataanko uudestaan, johon rehellisesti vastasin että "En tuntenut välillämme fyysistä vetovoimaa, mutta mikäli haluat kaveripohjalta joskus lähteä kahville niin tottakai"

Sitten alkoi viestit paukkua, huorittelua, uhkailua siitä että etsii kyllä mun osoitteen ja tappaa mun kissan ja minut ja kun estin hänet niin alkoi tulla uudesta numerosta vastaavia. 😅 Note to self, ei koskaan omaa puhelinnumeroa tuntemattomalle, vaikka vaikuttaisi miten kivalta.

Kertokaa muutkin teidän sekopäisistä treffikumppaneista! Ps. Rikosilmoitus on jo tehty.

Kommentit (882)

Vierailija
861/882 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten ei kiinnostanut tuo satusi, mutta tuo "Note to self" pisti silmään. Ei jum*lauta. 

Et ole vain elänyt naisena Suomessa. Kyllä tuo aika tutulta kuulosti, vastaavia tai vähän samanlaisia in käynyt. Raivo ja huuto ja uhkailut, kun ei ’oikeen miehen seksi kelpaa” tai vastaavaa karkeutta. Tuntuu aina liittyvän seksiin. Seksiä, seksiä,…Huoh.

Mulla oikeasti pelottaa välillä olla nainen kun tällaisia miehiä on tämäkin ketju pullollaan. Olen 28 avoliitossa mutta lasten teosta en tiedä vielä haluanko. Tyttölapsia en haluaisi, koska heidän puolesta joutuisi aina pelkäämään.

Millaisia miehiä? Voitko vaikka kopioida sinua niin kovin ahdistavia kommentteja?

Onko kaikki tuntemasi miehet raiskaaja-ahdistelijoita? Isäsikin? 

Miehiä jotka vähättelee naisten kokemaa ahdistelua ja väittää valehteluksi. Nämä on tod.näk. miehiä jotka juuri kyseistä toimintaa harrastaa, heitä on elämäni aikana tullut vastaan niin monta etten osaa edes laskea.

No en ole tuollaista sanonut, voit riisua marttyyriviitan. Avokkini on maailman ihanin ja arvostaa naisia eikä tosiaan tekisi mitään tuollaista. Tuo miesten uhriutuminen naisten puhuessa kokemuksistaan on ala-arvoista. Ei kukaan ole sanonut että kaikki miehet, teet sen ihan itse päässäsi. Hyvänä esimerkkinä Sarah Everdeenin tapauksen aiheuttama keskustelu.

Niin, eli onko miehet nyt joku homogeeninen massa vai ei? 

Mikä siinä on, että naiset eivät osaa vastata yksinkertaisiin kysymyksiin vetämättä mukaan kaikkia maailman naisuhreja? Jotka ovat promillen miljoonasosan miehistä tekosia. 

No ei, siinähän se lukee. Koska aihe on globaali ja vähättelyä tulee selvästi maailman kolkasta riippumatta. No sanotaanko näin että tietäisit paremmin jos olisit nainen. Katso tilastoja kuinka suuri osa naisista kokee seksuaalista ahdistelua ja väkivaltaa. Tekijäryhmä ei ole todellakaan mikään pieni osa miehistä.

Niin, kokee ja kokee. Kun samalla kadulla käveleminenkin on teidän mielestänne ahdistelua.

Ja väkivallan uhreina on ylivoimaisesti miehet valovuosia ennen naisia. 

Ja edelleenkin, myös miehet kokevat seksuaalista ahdistelua, aina portsareista, ravintolatyöntekijöistä ja jopa palomiehistä alkaen. Mutta miehet eivät uikuta ja uhriudu samalla tavalla kuin te naiset. 

Tässäpä oiva merkki vähättelystä, kiitos, en olisi ehkä tähän hätään keksinytkään parempaa. Onko tosta samalla kadulla kävelystä jotain ennakkotapauksia? Kiinnostaisi kovasti mitä rangaistuksia jaettu :D

Toki kokevat ja varmasti enemmän mitä tuovat esille. Eivät tosin koe läheskään yhtä paljon kuin naiset, jopa lapsesta asti hyväksikäyttöä.

eihän tästä ole montaa viikkoa, kun feministit vaativat, että miesten pitää kävellä eri puolella katua kuin naisten, koska kaikki naiset kokevat sen ahdisteluna. 

on sinun ongelmasi, jos et tiedosta, että "kokemus ahdistelusta" on teidän naisten ikioma uhriutumiskortti, jolla ei ole mitään rajoja sen suhteen, minkä kukin teistä haluaa kokea ahdisteluna. 

mutta en jankkkaa kanssasi enempää, koska sinun tarkoituksesi on ainoastaan uhriutua jokaisesta sanastani 

Joku tiedostava tyttönen oli mun 20-vuotiaalle pojalleni laittanut jossain pikaviestimessä vaatimuksia, että poikani pitäisi vaihtaa kadun puolta, jos joku nainen tulee vastaan. Jos poika ei näin tee, hän ei kuulemma haluakaan muutosta seksuaaliseen ahdisteluun eikä halua parantaa naisten asemaa!

Kehotin poikaa sanomaan tuolle tytölle, että hänhän seksualisoi miehet tuolla vaatimuksellaan. Eihän ajatuksissaan kulkeva mies välttämättä edes huomaa, että häntä vastaan sattuu tulemaan juuri tuollainen erityinen seksuaalinen olento, joka voi ahdistua miehen vastaankävelystä (koska itse yliseksulisoi miehet).

Vierailija
862/882 |
31.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin osan viesteistä. Aika liikuttavia nämä miehet, jotka kokevat puolustavansa koko miessukukuntaa, kertomalla kuinka naisetkin ahdistelevat ja uhkailevat miehiä, käyttävät jopa väkivaltaa, läpsivät ja vetävät tukasta. Tekevät härskejä ehdotuksia ja puristelevat sopimattomista paikoista. Todellisuudessa yksikään oikea mies ei arvosta eikä halua näitä palstaulisijoita kunniaansa puolustamaan. Hoitavat asian itse.

Oletko samaa mieltä naisista? Tarkoitan siis ajatteletko oikeasti että oman tarinansa kertovat naiset puolustavat koko naissukukuntaa eikä yksikään nainen arvosta heitä?

Aika ei selvästi ole kypsä naisten tekemien vääryyksien esiintuomiselle.

Uskokaa vain Madonna-myyttiin

Tässä ketjussa nainen kertoo huonosta kokemuksestaan ja pyytää vertaistueksi muiden vastaavia kokemuksia. Myös miesten kokemuksia on kerrottu ihan asiallisesti.

Se, että joku tulee vähättelemään naisten kokemuksia jankuttamalla, että kyllä naisetkin ahdistelee, pahoinpitelee, raiskaa miehiä, ei ole muuta kuin sitä vähättelyä ja pyrkimys sivuuttaa ongelma, josta naiset kertovat.

Kyllä, miehillä on yhtälailla oikeus puhua kokemuksistaan, niin kuin tässäkin ketjussa on tehty. Tuo tapa vain, jolla sinä keskustelet asiasta ei ole ollenkaan kehittävä vaan naisia syyllistävä ja naisten kokemuksia vähättelevä. Ikäänkuin naisilla ei ole oikeutta kertoa kokemastaan ahdistelusta ja vainoamisesta, koska on naisia, jotka vainoavat ja ahdistelevat miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/882 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovasti on nämä tarinat samantyylisiä kaikki…

Niin, koska lähes kaikilla naisilla on vastaavanlaisia ahdistavia kokemuksia. Kuinka vaikea sitä oikein on käsittää?

Lähes kaikilla miehillä on ahdistelukokemuksia naisten toimesta. Sinäkin olet melko varmasti syyllistynyt siihen.

Ei minulla ole enkä tiedä miestä jolla olisi jos puhutaan ihan oikeasta ahdistelukokemuksesta. Pelkoa raiskttavaksi joutumisesta ei myöskään ole. Itsellä henk.koht. ärsyttää miehet jotka pilaa toisten miesten maineen esim sinä

Sanoo kuka?

Mitä taas ahdistelukokemukseen tulee niin et ole koskaan joutunut antamaan naiselle pakkeja ja saanut "v**un homo" kommenttia tai muuta vastaavaa? Kukaan ei ole koskaan taputellut "leikkisästi" perseestä? Ei edes kännissä laivalla? Kiitä onneasi.

Pelkäät joutuvasi naisen raiskaamaksi ihan? 🙄

Itse en ole ainakaan ahdistellut eläessäni miehiä. Oma mieheni on ainut jota läpsin pepulle (ja kyllä hän pitää siitä). En myöskään hauku ihmisiä joilta saisin pakit ihan jo siksi että se olisi minusta aikuisena noloa.

Tiesithän että miehiä ahdistellaan ja raisk ataan naisten toimesta?

Etkä tunnista tekemääsi ahdistelua joten tietysti sanot että omatuntosi on puhdas.

Tietysti haukkuminen on noloa, minusta tylyttäminenkin on noloa, mutta se ei estä naisia "ymmärtämästä" asiaa.

Jos mies r ä i s k ä t ä ä n, syypää on yleensä kyllä toinen mies. eri

Miksi koet tarpeelliseksi vähätellä ongelmaa?

Vierailija
864/882 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin osan viesteistä. Aika liikuttavia nämä miehet, jotka kokevat puolustavansa koko miessukukuntaa, kertomalla kuinka naisetkin ahdistelevat ja uhkailevat miehiä, käyttävät jopa väkivaltaa, läpsivät ja vetävät tukasta. Tekevät härskejä ehdotuksia ja puristelevat sopimattomista paikoista. Todellisuudessa yksikään oikea mies ei arvosta eikä halua näitä palstaulisijoita kunniaansa puolustamaan. Hoitavat asian itse.

Oletko samaa mieltä naisista? Tarkoitan siis ajatteletko oikeasti että oman tarinansa kertovat naiset puolustavat koko naissukukuntaa eikä yksikään nainen arvosta heitä?

Aika ei selvästi ole kypsä naisten tekemien vääryyksien esiintuomiselle.

Uskokaa vain Madonna-myyttiin

Tässä ketjussa nainen kertoo huonosta kokemuksestaan ja pyytää vertaistueksi muiden vastaavia kokemuksia. Myös miesten kokemuksia on kerrottu ihan asiallisesti.

Se, että joku tulee vähättelemään naisten kokemuksia jankuttamalla, että kyllä naisetkin ahdistelee, pahoinpitelee, raiskaa miehiä, ei ole muuta kuin sitä vähättelyä ja pyrkimys sivuuttaa ongelma, josta naiset kertovat.

Kyllä, miehillä on yhtälailla oikeus puhua kokemuksistaan, niin kuin tässäkin ketjussa on tehty. Tuo tapa vain, jolla sinä keskustelet asiasta ei ole ollenkaan kehittävä vaan naisia syyllistävä ja naisten kokemuksia vähättelevä. Ikäänkuin naisilla ei ole oikeutta kertoa kokemastaan ahdistelusta ja vainoamisesta, koska on naisia, jotka vainoavat ja ahdistelevat miehiä.

Tässä ketjussa nainen kehittää miesvihakiimaisen tarinan, joka voi hyvinkin pitää paikkansa, mutta ei todellakaan hae mitään muiden kokemuksia vertaistueksi. Tuon väittäminen on älyllistä epärehellisyyttä.

Vierailija
865/882 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten ei kiinnostanut tuo satusi, mutta tuo "Note to self" pisti silmään. Ei jum*lauta. 

Et ole vain elänyt naisena Suomessa. Kyllä tuo aika tutulta kuulosti, vastaavia tai vähän samanlaisia in käynyt. Raivo ja huuto ja uhkailut, kun ei ’oikeen miehen seksi kelpaa” tai vastaavaa karkeutta. Tuntuu aina liittyvän seksiin. Seksiä, seksiä,…Huoh.

Mulla oikeasti pelottaa välillä olla nainen kun tällaisia miehiä on tämäkin ketju pullollaan. Olen 28 avoliitossa mutta lasten teosta en tiedä vielä haluanko. Tyttölapsia en haluaisi, koska heidän puolesta joutuisi aina pelkäämään.

Millaisia miehiä? Voitko vaikka kopioida sinua niin kovin ahdistavia kommentteja?

Onko kaikki tuntemasi miehet raiskaaja-ahdistelijoita? Isäsikin? 

Miehiä jotka vähättelee naisten kokemaa ahdistelua ja väittää valehteluksi. Nämä on tod.näk. miehiä jotka juuri kyseistä toimintaa harrastaa, heitä on elämäni aikana tullut vastaan niin monta etten osaa edes laskea.

No en ole tuollaista sanonut, voit riisua marttyyriviitan. Avokkini on maailman ihanin ja arvostaa naisia eikä tosiaan tekisi mitään tuollaista. Tuo miesten uhriutuminen naisten puhuessa kokemuksistaan on ala-arvoista. Ei kukaan ole sanonut että kaikki miehet, teet sen ihan itse päässäsi. Hyvänä esimerkkinä Sarah Everdeenin tapauksen aiheuttama keskustelu.

Niin, eli onko miehet nyt joku homogeeninen massa vai ei? 

Mikä siinä on, että naiset eivät osaa vastata yksinkertaisiin kysymyksiin vetämättä mukaan kaikkia maailman naisuhreja? Jotka ovat promillen miljoonasosan miehistä tekosia. 

No ei, siinähän se lukee. Koska aihe on globaali ja vähättelyä tulee selvästi maailman kolkasta riippumatta. No sanotaanko näin että tietäisit paremmin jos olisit nainen. Katso tilastoja kuinka suuri osa naisista kokee seksuaalista ahdistelua ja väkivaltaa. Tekijäryhmä ei ole todellakaan mikään pieni osa miehistä.

Niin, kokee ja kokee. Kun samalla kadulla käveleminenkin on teidän mielestänne ahdistelua.

Ja väkivallan uhreina on ylivoimaisesti miehet valovuosia ennen naisia. 

Ja edelleenkin, myös miehet kokevat seksuaalista ahdistelua, aina portsareista, ravintolatyöntekijöistä ja jopa palomiehistä alkaen. Mutta miehet eivät uikuta ja uhriudu samalla tavalla kuin te naiset. 

Tässäpä oiva merkki vähättelystä, kiitos, en olisi ehkä tähän hätään keksinytkään parempaa. Onko tosta samalla kadulla kävelystä jotain ennakkotapauksia? Kiinnostaisi kovasti mitä rangaistuksia jaettu :D

Toki kokevat ja varmasti enemmän mitä tuovat esille. Eivät tosin koe läheskään yhtä paljon kuin naiset, jopa lapsesta asti hyväksikäyttöä.

eihän tästä ole montaa viikkoa, kun feministit vaativat, että miesten pitää kävellä eri puolella katua kuin naisten, koska kaikki naiset kokevat sen ahdisteluna. 

on sinun ongelmasi, jos et tiedosta, että "kokemus ahdistelusta" on teidän naisten ikioma uhriutumiskortti, jolla ei ole mitään rajoja sen suhteen, minkä kukin teistä haluaa kokea ahdisteluna. 

mutta en jankkkaa kanssasi enempää, koska sinun tarkoituksesi on ainoastaan uhriutua jokaisesta sanastani 

Joku tiedostava tyttönen oli mun 20-vuotiaalle pojalleni laittanut jossain pikaviestimessä vaatimuksia, että poikani pitäisi vaihtaa kadun puolta, jos joku nainen tulee vastaan. Jos poika ei näin tee, hän ei kuulemma haluakaan muutosta seksuaaliseen ahdisteluun eikä halua parantaa naisten asemaa!

Kehotin poikaa sanomaan tuolle tytölle, että hänhän seksualisoi miehet tuolla vaatimuksellaan. Eihän ajatuksissaan kulkeva mies välttämättä edes huomaa, että häntä vastaan sattuu tulemaan juuri tuollainen erityinen seksuaalinen olento, joka voi ahdistua miehen vastaankävelystä (koska itse yliseksulisoi miehet).

Poikasi on sosiaalisoitunut mieheksi eikä riittävästi kyseenalaista nauttimiansa etuoikeuksia.

Vierailija
866/882 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yksinäinen mies... ehkä vähän katkerakin. Ihmettelen tosissani miksi antaa tuntemattomalle oma puhelinnumero? 

Niin sitä usein tutustutaan

Kuka tutustuu tuntemattomiin? Eihän miehet saa tuntemattomia lähestyä, naiset ovat oikeutettuja haukkumaan ja tylyttämään tuntemattomia. 

Hakekaa potentiaalista puolisoa kaveripiireistä tai harrastusten parista. EI sillä väliä vaikka parisuhde kariutuisi ja panokaveria joituisi sitten katselemaan vaikkapa treeneissä vuosien ajan, tai sitten pääsisi vaihtamaan harrastusta. Oikeastaan paras siippahan on sellainen jonka joku muu kaveripiiristä on testannut jo, mielellään jopa päätynyt naimisiin. Se mieshän on silloin hyvä kun se on kelvannut toiselle naiselle.

Onko tässä yksi syy miksi ahdistelukertomuksista triggeröidytään. Eli ei olla ahdisteltu mutta tylyä kuittia tullut normaalissa lähestymisessä. Ahdistelijat eivät ahdistu siitä koska naisen pelko, ärsyynnys yms nimenomaan huvittaa ja kiihottaa heitä.

Triggeröityisitkö jos kaikki naiset niputettaisiin samaan kastiin lapsensa tappavien kanssa? Ei naisille voi lapsia jättää edes hoidettavaksi, ne voi tappaa ne. Ja tietysti puhumme vain naisista jotka tappavat lapsensa, mutta jos siinä yhteydessä häiritsee että kerromme faktana että naiset tappavat vauvansa niin siitä ärsyyntyminen osoittaa että itse olet harkinnut tappavasi lapset. Siis apua, oletko hankkinut tukea?? Miksi tapat lapsesi?

Olen aika huono triggeröitymään, ammatitauti. Sen sijaan olen aika valmis odottamaan vieraista ihmisistä pitkään ennen kuin luotan heihin, ammattitauti sekin eli nuorempana olin luottavaisempi. Suurimman osan lasten pahoinpitelyistä tekevät naiset. En ole antanut kenenkään vieraan hoitaa pieniä lapsiani enkä oikein tuttujenkaan. En vienyt päiväkotiinkaan koska näin siellä hoitajan joka retuutti lasta ja puhutteli aggressiivisesti, olin kotiäitinä kun siihen oli mahdollisuus.

Sikäli on tavallaan realistista että minut itsenikin voi nähdä uhkana jollain tavalla. Miksi juuri minä turvallinen tyyppi, joten en näe

siinä syytä triggeröityä.

PÄivästä toiseen kun sinua syytetään sukupuolesi rikoksista alkaen ennen ajanlaskun alkua niin sanoisin että kyllä sä väsyisit ja triggeröityisit.

Sitähän se h**rittelukin miestren toimesta on, ja naiset triggeröityy.

Missä tuollaista tapahtuu? Vaihda paikkaa tai jos se ei ole mahdollista jätä huomiotta.

Arkisessa keskustelussa. Kaikki pahuus on sinustakin miesten aikaansaannos ja koska olen mies, olen osasyyllinen siihen.

Naisten käytöksessä se näkyy siten, että pelkäätte miehiä. Miehiä, ette yksilöä. Ja se on teistä hyväksyttävää.

Laitat joka kommentoijan suuhun sanoja että saisit riidanaiheita, ok :D jos joku on joskus raiskattu tai ahdisteltu niin ei uhria voi siitä syyttää jos on jäänyt traumoja, sellaista se on. Hän varmaan ennemmin välttelee miehiä kuin ottaa riskiä joutua uudelleen tilanteeseen. En minäkään kävele yksin yöllä koska tiedän että hulluja on. Tiedän ettei kaikki ole. Mutta en ala testailemaan sitä tuolla ja laita itseäni syötiksi 😂 vaatisitko tällaista luottoa äidiltäsi, siskoltasi tai tyttäreltäsi?

En minä vaadi keneltäkään mitään.

Muistetaan vain ettei kannata ihmetellä miksi naisia yleistetään elareita kalastaviksi, pettäviksi ämmiksi. Katsos kun miehillä, tai ainakin kaikkien tuttavapiirissä sellainen löytyy joka eron tullen laittaa miehen kärsimään. Eihän kukaan tiedä oletko juuri sinä sellainen, mutta ei se voi häiritä että kaikki olettavat sinun olevan, eikö?

Kuka naisia yleistää? Sinä? Sinä ja kaverisi? _Kaikki_ miehet? Kenen suulla tällä kertaa vaahtoat?

Eikös se naisten mukaan ole niin että kaikki miehet tekevät noin eron tullen. Elareita vältellään ja exä haukutaan lyttyyn. Lapsiakaan ei tavata kuin pakosta.

Vai onko palstalla paljonkin keskustelua hyvästä exästä?

Tämä on varmaan yleistä, koska se on yleistä. Ja ne joilla on hyvä exä, ei ole ongelmia. Eikä siis tarvetta hakea vertaistukea. Pöljä.

Eli koska miehet kokevat naisten olevan pettäviä ämmiä jotka ovat vain miehen rahojen perässä ja asiasta puhutaan täälläkin, se on yleistä ja miehet hakevat asiaan vertaistukea.

Jätän nimittelemästä, se on asiatonta.

Onko sinulla omakohtaista kokemusta asiasta? Minä kommentoin vain niihin asioihin, joihin minulla on omakohtaista näkemystä. Sinä kommentoit näköjään kaikkeen, missä mainitaan sana mies. Miksi?

Onko kaikki naiset tässä keskustelussa rais kattu?

Eri, mutta minun alapäähäni on kajottu keskellä kaunista päivää kaupungilla ilman mitään varoitusta ja pienintäkään mahdollisuutta väistää monta muuta koskemista pystymetsästä ilman lupaa. Nämä kokemukset on naisilla todella yleisiä.

aivan kuten miehilläkin

Ai mutta se miesten kähmiminen oli leikkisää, kuten joku tässä ketjussa osasi kertoa. Unohdin että se on eri asia.

Missä on sanottu moisen olevan leikkisää?

eri

Lue ketju. Naiseksi itseään väittävä myönsi tekevänsä sellaista, mutta ei tarkoita asialla pahaa vaan se on leikkisää.

Vierailija
867/882 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se niin vaikea joidenkin miesten opetella lukutaito, käytöstavat ja itsekritiikki, voi herran jestas.

Jos ja kun teitä ahdistellaan, niin tehkää siitä ilmoitus. Vain sillä tavoin ilmiö opitaan tuntemaan ja vain sillä tavoin voi asioihin saada muutosta. Teillä on täsmälleen sama oikeus tehdä rikosilmoitus ahdistelusta kuin naisilla, eikä laki millään tavoin ota kantaa sukupuoleen.

Näin me naisetkin joudumme tekemään, joskin meillä on ollut oikeus omaan ruumiiseemme vasta alle sata vuotta. Itse me olemme sen oikeuden itsellemme tapelleet ja siksi pidämme siitä kiinni.

Käytöstapoja kun naiset itse hyväksyvät tylyttämisen?

Ehkä vain siirrymme samalle tasolle teidän kanssa.

Mitä tarkoitat tylyttämisellä? Missä naiset ovat sanoneet hyväksyvänsä moisen?

eri

Kerrotte ymmärtävänne naista kun he tylyttävät miehiä jotka kehtaavat yrittää keskustelua vaikkapa baarissa.

Mitä muuta se on kuin hyväksymistä? En ole tainnut yhtäkään tuomitsevaa kommenttia lukea asiasta. Koskaan.

Vierailija
868/882 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hämmästelen aina näiden logiikkaa. Naisesta tulee huara heti kun ei levitä jalkojaan miehelle. Ja jos levittää niin on huara kun on niin helppo.

Mielenterveysongelmaisten ymmärtäminen ei ole aina helppoa.

Kenekään ihmisen ymmärtäminen ei ole helppoa ennen kuin tutustuu hänen maailmaansa. Sairauksien ymmärtäminen niiden toimintamekanismien perusteella on helppoa mutta ihmisen käyttäytymisen ennakointi lähes mahdotonta. Silloin toimitaan tilastollisten todennnäköisyyksien pohjalta.

vrt. onko miehillää vaarana että joku hullu nainen nostaa ahdistelusyytteen ilman mitään perustetta.

Vastaus #metoo eli kyllä on

Vierailija
869/882 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on kalsarikirurgi?

Tämän palstan miesten jatkuva ulina siitä, että naisille kelpaa vain alusvaatemalli-lentäjä-aivokirurgi -supermies, eikä tavallinen ”kiltti” mies kelpaa kenellekään.

Heh, näin miehenä ihmettelen tätä juttua: miksi kenellekään naiselle pitäisi kelvata mies jonka meriitit ovat "kiltti" ja "tavallinen"? Kuka sellaisen haluaa ja miksi edes pitäisi haluta? 

29 naista on tykännyt viestistäsi.

Mitähän meriittejä  he kaipaavat ja mitkä ovat heidän meriitit jotta ne kelpaisivat teräsmiehille.

Vierailija
870/882 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pojat voi itse kokeilla. Teette naisprofiilin ja katsotte, mitä tarttuu koukkuun.

Tuo on hyvä idea.

Pojille voisi kouluissa jo opetusmielessä laittaa tuollaisen tehtävän.

Miksi vain pojille? Oletko niin miesv ihan kyllästämä että koet tarpeelliseksi erotella sukupuolet tässä asiassa?

Vierailija
871/882 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on kalsarikirurgi?

Tämän palstan miesten jatkuva ulina siitä, että naisille kelpaa vain alusvaatemalli-lentäjä-aivokirurgi -supermies, eikä tavallinen ”kiltti” mies kelpaa kenellekään.

Heh, näin miehenä ihmettelen tätä juttua: miksi kenellekään naiselle pitäisi kelvata mies jonka meriitit ovat "kiltti" ja "tavallinen"? Kuka sellaisen haluaa ja miksi edes pitäisi haluta? 

Koska harvassa on vapaina niitä kilttejä ja tavallisia miehiä, joilla on hyvät vuorovaikutustaidot. Olen törmännyt tähän mennessä vain pelimiehiin tai sellaisiin, jotka esittävät normaalin oloista miestä, mutta pinnan alla on pahoja piiloaggressioita. Suuttuu silmittömästi, jos ei saa tahtonsa läpi.

Naisethan ei suutu jos heidän pillin mukaan ei mennä , ei koskaan. tarvii olla jokin meedio vielä että osaa arvioida heidän tahtoaan 24/7

Se aika kuukaudesta.

Tai sitten se on just ollut tai just tulossa

Vierailija
872/882 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs oot niiden ulkomaanelävien perään.Noin siinä käy ja sun rikosilmotus on ihan tyhjän kanssa. Ei suomessa noi saa raiskauksestakaan muuta ku ehdollista ja rahaahan mihinkään korvauksiin ei ole joten sinuna muuttaisin

Kyllä minulla on kokemuksen ahdistelevista miehistä nimenomaisesti suomalaismiehistä. On huor it eltu, kun en ole lämmennyt, on kopeloitu, käyty päälle, yritetty jopa rais ka ta. Monesti keskellä vaikka täyttä baaria ilman, että kukaan muukaan suomalaismies on puolustanut tai auttanut.

ja tällaisten ketjujen perusteella saat odottaa sitä auttamista hamaan loppuusi saakka.

ja kaikki muutkin naiset. 

muuta helvettiin suomesta, kun muualla asiat on kerran paremmin. -eri 

Niin eli Suomessa ei voi taata suomalaiselle naiselle turvallista elämää ilman, että ahdistellaan ja tehdään seksuaalista väkivaltaa? Että jos sellaista kehtaa haluta, niin sopii muuttaa muualle?

eri: takaan vain sen etten itse ahdistele.

No se on minimivaatimus. Olisipa enemmän sinunlaisiasi

implikoitko että suurin osa miehistä ahdistelee? -eri 

Olen eri, mutta vaikea sanoa, onko suurin osa vai muuten vaan hyvin suuri osa. Mutta kokeilepa olla hoikka siedettävän näköinen ja hyvin isorintainen tyttö Suomessa, ja voit todeta, että kyllä, todella moni mies ahdistelee. Todella moni.

Vai voisiko olla että itsesi hyvännäköiseksi naiseksi laskevana huomaat miehistä vain kaksi ryhmää:

- hyvin komeat tai korkeassa asemassa olevat miehet

- ahdistelijat

Loput 99% ovat sinulle näkymätöntä harmaata massaa.

Ei. Koska noita ahdistelijoita on sen verran paljon. Esim peruskoulun luokassa. Matematiikassa olen aina ollut sen verran lahjakas, että osaan kyllä laskea paljonko on esim puolet luokan pojista.

ihan yhtä lailla siellä peruskouluissa pojat joutuu tyttöjen huuteluiden ja sheimauksen kohteeksi, uliämmä 

Yhtä laillako? 🤣 vilkaseppa niitä tilastoja, mitkä tietenkin tiedät paremmin kuin kukaan muu 😝 taitaa totuus sattua että miehet todistetusti ahdistelee paljon enemmän naisia kuin toisin päin. Ihan vakavammista kajoamisista puhumattakaan.

luepa se pikkujoulumokat ketju.

siellä naisten tekemä seksuaalinen ahdistelu on vaan hassun hauskaa ja kerää yläpeukkuja jokaisen ahdistelijan kohdalla. 

mitä se mielestäsi kertoo miehiin kohdistuvasta ahdistelusta, ja sen vakavasti ottamisesta?

kun taas miehen tarjoama drinkki yökerhossa on naisten mielestä seksuaalista ahdistelua. 

ja kätevästi hyppäsit peruskoulusta ihan kaikkiin naisiin taas. 

Miehen tarjoama drinkki ei ole seksuaalista ahdistelua.

Miehen tarraaminen rintoihin tai takapuoleen on, ja hyvät tissit huutelu on. Ja näitä kaikkia tapahtuu.

Palstan mukaan on, jopa pelkkä katse on sitä. 

Ja naiset kourii siinä missä miehetkin, vai montako päivää olet elänyt miehenä? 

Ei tosiaan kouri ihan baarissa töissä olleena ja silmät päässä omaavana todistanut. Mieheni on tuossa vieressä ja allekirjoittaa kuulemma täysin että naisia enemmän ahdistellaan, hän on yhä järkkärinä töissä. Ja itse on sieltä miesten paremmasta päästä 🥰

ai "mies tuossa vieressä kommentoi kun minä luen sille vauvapalstaa"-tapaus taas linjoilla?

todella uskottavaa, Hermiina 

Me vauvapalstataan miehen kans molemmat. Ymmärrän ettet tajua parisuhteista jos edes ihmissuhteista mitään mut se on aika yleistä :D samoin kunnolliset miehet tiedostaa ja myöntää naisten kokeman ahdistelun, oma mieheni laitto meidän kaksi tyttöä juuri siksi aikoinaan harrastamaan nyrkkeilyä, että voivat puolustautua ahdistelijoilta. Ja ne taidot on olleet käytössä..

Laitoitte lapset opettelamaan nyrkkeilyä jotta voisivat mukiloida muita ihmisiä? Miks ei itsepuolustukseen? Nyt meni kyllä vähän överiksi.

Tää itsepuolustus kyllä vähän itseä triggeröi kun ärsyttää että pitää "mukautua" ja ahdistelijoiden takia opetella puolustautuu (ei sillä et ei ois muutenki hyvä osata), mut siksi minunkin isäni kuulemma laittoi aikanaan harrastamaan 14 v ->

Ja olen joutunut käyttämään oppeja ahdistelutilanteessa ehkä 7-9 krt

- N 22 v potkunyrkkeily ja vapaaottelu

siis sinä hakkaat miehiä, jotka lähestyvät sinua? ja lisäksi, missä ihmeessä sinä oikein liikut? 

Öö en? Wtf 😂 et taida tietää mitä esim vapaaotteluun kuuluu. Erilaiset otteet ja ns kenttäänlaittamiset on tullut käyttöön. Kerran olen ihan rehellisesti turpaan vetänyt kun minua yritettiin raahata rakennuksen kulman taakse. Ihan kuule liikkunut näissä kaupungilla (suomessa ja ulkomailla), baarissa ja iltalenkillä. Asuinpaikkank Hki. Yllättääkö miehenä tuo määrä? Tervetuloa 2021 luvulle jossa yrität elää rauhassa ihan suht viehättävänä nuorena naisena

22-vuotias hoikka, viehättävä nainen, oletettavasti siellä alle 60kg sitten?

Vastaan 30-v limasko, 100kg joka on väkivaltainen raiskaaja eikä epäröi satuttaa. Sellainen jota taltuttamaan tarvitaan parikin poliisia jotta se on turvallista kaikille.

Sori mutta näppissoturit tunnistaa

-eri

Lajeja harrastaneet osaa kyllä (mulla nyrkkeilyä 9 v). Eikä tuossa mainita minusta miesten kokoja, toki miehelle vissiin vaikea paikka että tuollaista tapahtuu.

Lisään vielä: jos olet harrastanut nyrkkeilyä 9 vuotta niin lienet tietoinen mitä vahinkoa yksikin lyönti päähän voi aiheuttaa? Puhumattakaan siitä että uhri kaatuessaan lyö päänsä.

Kuinka nyrkkeily on opettanut sinulle voimankäyttöä paremmin kuin poliiseille? Siksi puhun turvallisesta.

Itse en ainakaan olisi tippaakaan pahoillani, jos kimppuuni hyökännyt henkilö saisi lyönnistän esim. päävamman. Täräyttäisin niin lujaa kyynersauvallani kuin kykenisin.

ohis

Täräytät kyynersauvallasi jos joku esimerkiksi koskettaa sinua baaritiskillä etkä kuule "anteeksi menen tästä ohi" ?

Kuinka usein kimppuusi muuten hyökätään baarissa? 

Katsotko oikeudessa hymyillen kuvia uhristasi joka ei enää koskaan liikuta raajojaan? 

Mitä lulet, millaisen tuomion saisit ja ottaisitko sen vastaan samalla seesteisyydellä?

Vierailija
873/882 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pojat voi itse kokeilla. Teette naisprofiilin ja katsotte, mitä tarttuu koukkuun.

Kyllä mä nyt sen tiedän, että minkälaisia miehiä maailmasta löytyy. Mutta te naisethan ne olette pääasiassa kasvattaneet... koko varhaiskasvatus ja peruskoulu on melkein täysin naisten hallussa ja koska yh:takin on nykyään todella paljon, niin voisi sanoa että todella iso osa miehistä on täysin naisten kasvattamia. Eivätkö ne pehmeät arvot toimikaan niin kuin pitäisi? Voin muutenkin vain kuvitella minkälaisia naiset olisivat, jos teillä olisi fyysinen ylivoima ja sitä kautta valta miehiin nähden. Miehet olisi varmaan ahdistettu nurkkaan kuin hiiret. 

Oletko ikinä miettinyt, miksi varjaiskasvattajat ja opettajat ovat naisvaltaisia ammatteja? Koska miehiä ei kiinnosta tai heillä ei eväät riitä.

Mikä olisi ratkaisu tähän?

Miksi toisten kakaroiden pitäisi kiinnostaa?

Oletko ikinä miettinyt miksi suurin osa naisista on julkisella sektorilla suojatyöpaikassa eikä yrittäjänä tai vaikkapa sähkösuunnittelijana? Ei eväät riitä?

Mitä ovat julkisen sektorin suojatyöpaikat? Ovatko julkisella sektorilla työskentelevät miehet myös suojatyöpaikoissa?

eri kirjoittaja

Naisista 41% työllisistä on töissä julkisella. TIedämme molemmat että siihen porukkaan kuuluu muutkin kuin opettajat, hoitajat tai tarhatädit.

Miehistä julkisella on 16%  ja suurin osa on tukifunktioissa kuten it-tuessa tai eri koneiden huollossa.

Vastaan siis kyllä, mies joka on IT-hommissa julkisella on suojatyöpaikassa ja hän saa säälittävää palkkaa verrattuna yksityiseen. Ja siihen on syy miksi se on siellä.

Vierailija
874/882 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain fudut baarista koska en kiinnittänyt huomiota viereisessä pöydässä istuvaan naiseen. Nainen sai raivarit ja heitti tuopin seinään. Baarimikko syytti minua. Voiko nainen nyt syyttää minua seksuaalisesta ahdistelusta.

Vierailija
875/882 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässähän on nähtävissä tämä peruskysymys, joka toistuu palstan jokaisessa keskustelussa... miesten ongelmat ovat miesten ongelmia, mutta jos naisella on ongelmia, niin etsitään syyllisiä kaikkialta muualta kuin naisista itsestään. Yhteiskunnasta, miehistä, planeettojen asennoista, kuukautisista. Ihan mistä vaan paitsi itsestä. Kasvatuksessa menee joku pahasti pieleen, kun tällaisia miehiä on näin paljon. Ei kukaan synny tuollaiseksi.

Niiltä puuttuu fiksun miehen malli. Katsokaa isäänne, katsokaa itseänne. Asennevammat ja käytöshäiriöt ovat mallioppimisen tulosta.

Huonoja miehiä on ollut aina, ilmiö ei ole uusi. Ennen nekin pärjäsivät jotenkin työelämässä kun oli lapiohommia tarjolla, mutta nykyään tarvitaan älyä ja tietoa.

Ja ennenkin miehistä surkeimmat törttöilivät, tappelivat, hakkasivat perhettään ja joutuivat vankilaan tai kuolivat puukkoon. Silloin vain ei ollut somea ja lehti tuli kerran viikossa.

Mikä miehen malli? Ihmisiähän me kaikki ollaan eikä sukupuolirooleja ole. 

Muutenkin viestisi on kovin sukupuolittunut. MIksi et kerro huonoista naisista ja niiden teoista? Vihaatko miehiä?

Koska tässä ketjussa keskustellaan otsikon mukaisesti huonoista miehistä ja heidän teoistaan. Etkö ymmärrä otsikkoa?

eri

Ja ketju on tehty koska vain miehet ovat painajaismaisia. Naiset toimivvat aina oikein ja ovat täydellisiä.Sama ketju naisista olisi poistettu ennen kuin 10 viestiä tulee täyteen.

Mutta palstalla ei ole misandriaa.

Vierailija
876/882 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain fudut baarista koska en kiinnittänyt huomiota viereisessä pöydässä istuvaan naiseen. Nainen sai raivarit ja heitti tuopin seinään. Baarimikko syytti minua. Voiko nainen nyt syyttää minua seksuaalisesta ahdistelusta.

Kyllä voi

Vierailija
877/882 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehille toi treffailu keskimäärin on turvallista puuhaa, kun voi noin luottavaiseksi heittäytyä.

Eiköhän Suomessa treffailu ole tilastojen valossa naisillekin keskimäärin turvallista puuhaa. Aniharva mies tai nainen joutuu treffeillä rikoksen uhriksi.

Vierailija
878/882 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti torjutuksi tuleminen tuntuu ihan yhtä pahalta riippumatta torjutun sukupuolesta.

Silti harvoin naiset stalkkaavat, uhkailevat tai tappavat ketään tullessaan torjutuksi.

Googlatkaa esim. "ex boyfriend killed" tai "ex husband killed" ja eteen tulee lukemattomia tapauksia, jossa mies on vastannut jätetyksi tulemiseen järjettömällä väkivallalla. Miksi näin?

Googlaa sinä esim. "mother killed her child" tai "nurse killed patient" ja eteen tulee lukemattomia tapauksia jossa nainen on tappanut puolustuskyvyttömiä. Miksi näin?

Näistä tapauksesta suurin osa liittyy (synnytyksenjälkeiseen) masennukseen. Tällaisia tapauksia on on huomattavasti vähemmän kuin edellisen kirjoittajan mainitsemia eroon liittyviä väkivaltatapauksia.

ohis

Naistutkijat selittävät varmasti asiat parhainpäin naisille.

Ettehän te nyt mitään väkivaltaisia ole, se on miesten ominaisuus, ei pyhän madonnan

Vierailija
879/882 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehille toi treffailu keskimäärin on turvallista puuhaa, kun voi noin luottavaiseksi heittäytyä.

Eiköhän Suomessa treffailu ole tilastojen valossa naisillekin keskimäärin turvallista puuhaa. Aniharva mies tai nainen joutuu treffeillä rikoksen uhriksi.

En tuo saa estää naisia syyllistämästä kaikkia miehiä. Asian vähättely on naisvihaa.

Vierailija
880/882 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti torjutuksi tuleminen tuntuu ihan yhtä pahalta riippumatta torjutun sukupuolesta.

Silti harvoin naiset stalkkaavat, uhkailevat tai tappavat ketään tullessaan torjutuksi.

Googlatkaa esim. "ex boyfriend killed" tai "ex husband killed" ja eteen tulee lukemattomia tapauksia, jossa mies on vastannut jätetyksi tulemiseen järjettömällä väkivallalla. Miksi näin?

Tällä tasolla mennään. Vähän googletellaan ja luetaan niitä tosina.

Huoh!

Olen eri mutta rikosuutiset ovat siis mielestäsi valheita ja poliisin tilastot? Onko syynä feministinen salaliitto?

Todella kreisi ketju, onneksi löysin ja opin taas uutta. En tunne tällaisia miehiä onneksi.

Niin mitkä tilastot?

Naisen ahdistellessa portsarit poistavat asiasta valittavan miehen eikä ahdistelevaa naista. Mitä luulet rikostilastoihin päätyvän? Rikosuhritutkimukset osoittavat että sairaanalakäyntiä vaativia vammoja on lähisuhdeväkivallan vuoksi yhtä paljon miehillä ja naisilla. Tämä ei näy poliisin tilastoissa, osaatko sanoa miksi?

Voit varmaan antaa linkin näihin tutkimuksiin?

eri kirjoittaja

Jos sinulla on pääsy sairaaloiden tilastointijärjestelmään niinlöydät kyllä itsekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi