Istun sohvalla kattomassa Rillit Huurussa kaverin kans ja...
...ainoa asia mikä on mielessä, on se että haluan pussata sitä. Ollaan tunnettu melkeen 20 vuotta, usein ollaan lapsena menty "naimisiinki". Ja nyt vaan haluan pussata sitä. Ja tehä vähän muutaki ;) Mutta sen sijaan räplään kännykkää ja kerron asiasta teille! Hyvä minä.
Kommentit (148)
Voin niin kuvitella ku ap pylly eellä hyppii miehen luo ja yrittää vietellä sen :-DD Hyvin sä vedät! ♥
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 21:36"]Tämä on jotenkin tosi sympaattinen ketju. Minulle tuli mieleen Amy ja Sheldon. Ap on ihan kuin Amy, joka miettii miten lähestyisi Sheldonia. Tai jos ap:n kaverilla on rasittava kämppis, ehkä ap:n kaveri on sittenkin enemmän Leonard. :)
[/quote]
Toivotaan että mies ei oo niinku Sheldon vaan hiukka himokkaampaa sorttia ;D
Nyt ei pääse nukkumaan ennen ku ap tulee takaisin:D
APUA LIIAN JÄNNÄÄ :-D toivottavasti ap tulee kertomaan loppuratkaisun!
Mää olisin varmaan tossa tilanteessa tehnyt jotain minkä voi tarpeen tullen tulkita huumoriksikin, kävisin just vaikka vessassa ja sieltä hiipisin sit takaisin ja "hyökkäisin" miehen kimppuun tai syliin, missä asennossa onkaan, ja sanoisin reippaasti että GRRRR ON VILLI OLO pussaillaanko
:-------------------)
[quote author="Vierailija" time="30.12.2014 klo 10:29"]????
[/quote]
Antaa nyt ap:n hoitaa aanupanonkin kunnolla ennen kuin häiritään enempää. En minäkään mällit suussa tänne kiiruhtaisi kirjoittelemaan...
Tämä on jotenkin tosi sympaattinen ketju. Minulle tuli mieleen Amy ja Sheldon. Ap on ihan kuin Amy, joka miettii miten lähestyisi Sheldonia. Tai jos ap:n kaverilla on rasittava kämppis, ehkä ap:n kaveri on sittenkin enemmän Leonard. :)